handdator

Visa fullständig version : TXR besöka Gällivare

Putte S8
2002-05-07, 16:52
Tja,

Jag hoppas att ni kommer upp till gällivare den 28-30/6 (fre-sön)
Det är laponia festivalen i gällivare den helgen så det kommer finnas öl tält och mycket paintball under helgen. :D

Jag kommer försöka fixa fribiljetter till krogen både till fredag och lördag. Så det kommer bli fest om ni orkar :devil:

Jag har snackat med en från TXR men jag kommer inte ihåg vem det var.

Ha det bra så länge

Impuls vision Rules
:afro:

Soda
2002-05-09, 21:32
Det var mig du pratade med (Soda) !

Soda
2002-05-09, 21:32
Postar nåt mera här så jag får 100 jämt :D

Putte S8
2002-05-11, 23:20
:devil: TXR hur många tror ni det blir som kommer upp.

Jag har fixat lite friblijetter till krogen under festival helgen. Om det är någon stor artist som uppträder så blir det bara för tur i kön. Allt beror på hur min chef känner sig! :afro:

Soda
2002-05-12, 02:37
Jag kommer mkt gärna upp till er grabbar...... :D

ZnARk
2002-05-12, 10:24
Klart du får :)

PuTtE
2002-05-12, 14:06
tror faktiskt att jag är på oxo ... Frida har övertalat mig ... eller hon har hållt vad med mig om att jag kommer att fara så då kan jag ju förlora och åka med....

Dess skall fara till Gälivare:

Tommesatan
Öge
Soda

Dessa kan ej
Q
Znark
Dr.HP
PuTtE

Dessa har ej sagt nått
LM
Jägur
DNN

Hörde att vi skall ha med lite utrustning oxo.. för en uppvisningsmatch ... jaha ska vi få spö nu igen... ;-)

/PuTtE

öge
2002-05-12, 14:19
du glöm fan inte mig ..

ZnARk
2002-05-12, 14:44
Damn...blev ju ett rackarns gäng...trodde bara vi skulle bli typ 3 st eller nå...

Kommer bli phett kul iaf :)

Finns det nå "apoteket röda näsan" i Gällivare eller har dom gått i KK pga dålig försäljning av starksprit ? :evilgrin:

Q
2002-05-12, 15:07
Jag kan tyvärr inte följa med upp till Gällivare. Det kolliderar tyvärr med den årliga suparhelgen hos en polare i Skellefteå under Skellefteåfestivalen. :headbang:

Annars hade jag gärna följt med, men jag ska skänka er en tanke när jag sveper mina öl.

ZnARk
2002-05-12, 15:14
Jag ska ägna dig en tanke när min ölback e tom :evilgrin:

ZnARk
2002-05-12, 15:17
Btw...det finns 2 trådar om samma ämne....några har sagt att dom ska med i den andra tråden....

http://paintbolla.pite.org/forum/showthread.php?s=&threadid=106

öge
2002-05-12, 15:20
znark har då iaf ögonen med sig och det är väl mer än vad man kan säga om putte i hans senaste trådar.. :angry:

ZnARk
2002-05-12, 15:23
Har låst den andra tråden och hänvisat hit nu. Så det inte ska bli nå mer missförstånd.

Putte S8
2002-05-12, 18:45
Det är inte lätt hela tiden. Jag håller på att starta upp en p-ball förening i gällivare och bygga en bana som kommer bli grym:D

Men det är ju bra att ni blir så många. Nu vet jag hur många det blir så jag kan fixa in er på krogen på ett eller annat sätt.

Jag räknar med att det kommer bli en tung helg för oss alla

:hanged:

eller något liknande.

PuTtE
2002-05-12, 19:52
Erik orkade inte gå in och kolla utan tänkte att ni säger nog till och det gjorde du ju ...

Har ändrat så att du står längst upp så kanske du blir glad ;-)

/PuTtE

Putte S8
2002-05-12, 22:52
Det är lungt. Jag tror det kommer bli en bra helg.

Vi ska få veta till veckan om sup'air banan kommer sättas upp mitt i gällivare centrum.

Banan kommer vara cirka 30 m från marknadsstånden.

Ni får väll slåss om vem som ska bo var när ni kommer upp.

2 st kommer bo hos mig det är det bästa stället
100m till banan och systembolaget och 500m till krogen det kan inte bli bättre än så.

Peace out :afro:

Unregistered
2002-05-30, 20:46
Jag tänkte kolla med er om ni kommer ta med er boll eller om vi ska beställa åt er?

Pris: Blaze 600:- beroende på hur mycket boll vi beställer.

Putte S8

ZnARk
2002-06-07, 12:42
Jag måste tyvärr backa ur att komma upp till Gällivare pga ekonomiska skäl.
Dom stackars slantar jag har måste gå till NS.
Synd för det hade varit kul som fan att komma upp och röja runt lite.

Putte S8
2002-06-07, 16:05
Znark det var tråkigt att hör men vi får ta igen det på norrlandsserien.

Nu har vi oxå fått klar tecken att ha tävlingen mitt inne i stan endast 100m från grönaskylten. Bara det kommer många lag så kommer det bli en grym tävling.

Synes i Piteå

RaVeN
2002-06-07, 17:25
öh har jag missat nått???
Ska ni hålla en tävling uppe i Gällivare?:confused:

ZnARk
2002-06-07, 18:35
FAAAN...vill komma upp juh
Ska vända ett par gånger till på mina dollars och se om jag iaf kan följa med upp och dömma och fota lite :)

PuTtE
2002-06-07, 22:36
Jag måste oxo dra mig ur ... tänker satsa pengarna på en träningshelg med laget som skall till JOY...
Hoppas att detta ej ställer till bekymmer för er...

Vet även att Dr. Hp. satsar på träningen istället...

/PuTtE

Putte S8
2002-06-20, 17:20
TXR nu skriver jag lite till om våran fina tävling i gällivare IGEN. Jag har pratat med soda och han sa att det var lite penga problem.

Inför tävlingen har vi ett litet problem vi skulle behöva ett nät till så jag undrar om vi kunde låna eller hyra av er.

Kommer ni så är boendet gratis och fri entré på krogen hela helgen. Ni behöver träna till NS1 sa SODA och den bästa träningen är mot ett annat lag ex.
Section 8 :)

Vi har blaze till förmånliga priser men för boll beställning så måste vi veta ganska snart hur mycket extra vi ska beställa.

Jag hoppas att ni kommer för det skulle vara jävligt kul att spela mot några andra killar än dom avdankade spelarna i S8. Det är för enkelt :p

Ha det så länge

Putte