handdator

Visa fullständig version : Claudell Paintball

Tommesatan
2002-05-13, 08:35
Har någon ett telefonnummer till nån av snubbarna på claudell?
Nötterna vill ju inte höra av sig till mig ang mina freak inserts..

GAH!

PuTtE
2002-05-13, 08:42
står inte det på hemsidan.... ??

/PuTtE

Tommesatan
2002-05-13, 08:43
Har inte hittat det iaf..
mailat tre gånger både till paintball@claudell.com och till kundtjanst@claudell.com vilket säkert är samma, men deras "vi kollar inkorgen varje dag" är ju bara jävla lögn..

Aprunkare hela jävla bunten...

Soda
2002-05-13, 19:41
Tack hp ! Tommesatan lovar att han ska "pussa" dig i brunögat på träningen i Umeå :D :thumbup:

öge
2002-05-13, 19:53
hoho fattar du nu tomme varför det är så kul att ha med claudell att göra =) jonte hade ju bara liiiite problem med dem och jag hade väl bara en aning oxo =) men alla är vi barn i början..

DW
2002-05-14, 08:43
Vi kollar vår mail minst 4ggr per dag. Alla paintball frågor via mail: paintball@claudell.com

=)

PuTtE
2002-05-14, 09:10
Jaha DW jobbar på Claudell ???
Då kan man ju fråga honom varför dom ej svarat på Tommes mail.. :-)

/PuTtE

Tommesatan
2002-05-14, 09:21
tror han bara klepp och klistrade in vad som står på deras sida.. men det stämde visst inte så bra..

ringde igår det nummer som jag fick av DrHp.. och det var till nån snubbe som sysslade med uthyrningar bara.

Så han tog mitt nummer och skulle se till att han som hade hand om ordrar skulle ringa.. men inte..
Så jag får väl ringa idag igen..

Ska alltid vara sånt här jävla skit..

Tommesatan
2002-05-15, 13:22
Har äntligen fått svar av dem på Claudell.. dom drog det vanliga beklagandet om hur mycket det är å att det inte är deras fel och andra som ska skicka och posten går sakta och sånt..

Men tydligen var dom på gång, har jag tur så innan helgen.. men på en två veckor då kanske.. :)