Visa fullständig version : Lite trams 9
Det var lilla Kalle som var ute och gick med sin pappa, då de gick förbi ett jättestort hus som det lyste röda lampor i.
Lilla Kalle frågade pappa vad det var för hus, och pappan svarade att det var ett glädjehus, där man kunde köpa glädje.
Några dagar senare fyllde Kalle fem år och fick lite pengar av en gammal moster, och när kalaset var över gick han iväg till glädjehuset, och han var väldigt nyfiken på vad det var. Väl inne i huset mötte en stor bystig dam honom och frågade vad hon kunde göra för honom, och Kalle svarade att han ville köpa lite glädje.
Bordellmamman blev osäker på vad hon skulle göra, men tog in honom till köket, för hon tänkte att glädje för en femåring var väl lite mat. Inne i köket bredde hon fyra stora skinkmackor med sylt på, och gav Kalle dem.
Senare, när Kalle kom hem frågade pappan var han hade varit någonstans och Kalle sa som det var, att han hade varit i glädjehuset. Pappan blev orolig och frågade hur det hade gått, varpå Kalle svarar:
- De tre första orkade jag med, men den sista slickade jag bara av!
http://62.116.30.115/pix.html
jävla pingvin!
Life (http://www.bozzetto.com/Flash/life.swf)
IlSpiCKo
2004-02-04, 10:42
med tanke på all SNÖ som kommit de senaste dagarna så.. =)
Mooohaha (http://magnus.aarflot.nu/snowtowcar.wmv)
Americans :rolleyes: :evilgrin: :D :D
IlSpiCKo
2004-02-04, 11:49
smarta jäklar.. nääääeeee =)
på tal om dra bilar... vi drog loss en 2 tons jeep fullastad med ryssar ur ett dike i norrfjärden förra vintern... krävdes en lastbil.. =)
IlSpiCKo
2004-02-04, 11:53
amerikan kanske?
IlSpiCKo
2004-02-04, 12:08
=)
IlSpiCKo
2004-02-04, 12:40
by the way! 13102.9 med nogravitypenguin!
det grymmaste slaget!! man ska slå med en studs på en gång =)
IlSpiCKo
2004-02-04, 12:48
läs dessa komediserier om megaman o company =)
real dumbass!
http://www.bobandgeorge.com/Archive/Jan04.php?date=9
IlSpiCKo
2004-02-04, 14:41
by the way, 15777.9 med nogravitypingvinputte =)
mankan wenne
2004-02-04, 14:50
Så j-vla coolt spel
http://www.liquidgeneration.com/sabotage/frost_sabotage.asp
IlSpiCKo
2004-02-05, 08:42
men mankan! lite bättre kan du väl? =) de där e ju OLD! =)
:evilgrin:
satt o räkna statistik: e bara 1855 inlägg efter bror.. nån som tror jag klarar mig förbi innan sommarn?????? :afro:
nuvarande odds: 1559 - 1
IlSpiCKo
2004-02-05, 09:20
bara en liten bad boy =)
IlSpiCKo
2004-02-05, 09:24
och en liten bad girl då förstås..... :evilgrin:
PAG har en egen Ö (http://www.islandofpag.homestead.com/index2.html) :sunny:
ZnARk din ärkepinky ;) :p :D Längtar du hem till det "gamla" landet hähähähä. funderar själv starkt på en semester i Kroatien. Vet inte vart bara, finns väldigt många fina ställen.
Kroatien e nice...speciellt upp emot kuststräckan mot Slovenien. Rijeka och Rovinj e sweet ställen att spendera dagar på stranden och häva pivos :)
Btw...nice reklam från "Johnny Gångare" (http://www.ecotox.dk/walker.html)
Assassin
2004-02-07, 16:15
http://ihimlen.dk/flashs_sexiverden.htm :)
http://www.mtbireland.com/dodge.html
beroendeframkallande.. 20.8sek har jag klarat hitills.. har man mindre än 2.5ghz (amd) 3.9ghz (intel) så fuskar man.. då går det för sakta :p
Är inte mycket tyg i bikinis (http://wickedweasel.com/) nu för tiden :)
21.015s men jag tror att jag ger upp redan nu på det här spelet...annars kan man ju bli sittande hur länge som helst
mankan wenne
2004-02-08, 23:53
LoL jag klarade 5 sec.... men då testade jag bara 4 ggr
SnowRider
2004-02-09, 06:34
21,923 s
Originally posted by Q
Är inte mycket tyg i bikinis (http://wickedweasel.com/) nu för tiden :)
Antar att det är information från en orolig medborgare..... ;P
Hmm..50.483 har jag klarat ... fusk då eller? :p
Det är ju ganska simpelt när man lär sig mönstret =)
IlSpiCKo
2004-02-09, 13:01
pretty simpelt! 57 klara jag =)
http://www.b0g.org/wsnm/uploads/kisses1.wmv
hahahaha!
nått för er?
http://p-skiva.nu/
Originally posted by GOLiO
nått för er?
http://p-skiva.nu/
Jag är din pappa, du ska ligga och sova nu
Originally posted by Bengt
Jag är din pappa, du ska ligga och sova nu
pwned :p
Originally posted by Bengt
Jag är din pappa, du ska ligga och sova nu huh? för det första så sitter han aldrig på någon annan dator än dom som har ip-addresser som 195.196.7X.X ala komunnätet. eller från 213.67.252.179 ala hemma.. för det andra heter inte min far bengt :p
Ankrad (http://www.fendern.se/ankare.html)
Ett utdrag ur autentiska bilskadeanmälningar från försäkringsbolagens register...
Min bil rullade när den stod still.
När jag skulle köra hem, råkade jag åka in på fel gård och kolliderade med ett träd som jag inte har på min tomt.
Jag sammanstötte med ett stationärt träd.
En osynlig bil kom från ingenstans, träffade min bil för att sedan försvinna.
Jag var helt säker på att gamlingen inte skulle hinna över vägen då jag körde på honom.
Fotgängaren sprang hit och dit över vägen, så jag körde på honom.
I ett försök att döda en fluga, körde jag in i en telefonstolpe.
Det fanns en mängd åskådare, men inga vittnen.
Jag hade köpt plantor hela dagen. När jag närmade mig en korsning dök plötsligt en häck upp och skymde sikten så att jag inte såg den andra bilen.
Jag hade kört bil i 40 år när jag plötsligt somnade bakom ratten.
När jag närmade mig korsningen uppenbarade sig plötsligt en skylt där ingen skylt tidigare synts till. Jag lyckades därför inte stanna i tid för att undvika olyckan.
Han var överallt på vägen. Jag fick väja flera gånger innan jag krockade med honom.
För att undvika att köra på bilens stötfångare körde jag på fotgängaren.
Jag föll i vägbanan. Min man fortsatte med sin moped och körde sedan i diket. Om jag fick hjälp eller om jag reste mig själv minns jag inte, men när min man kom tillbaka och fick se att jag överlevt, blev chocken för svår för honom så han föll ner avsvimmad.
Jag såg en långsam äldre gentleman med sorgsna ögon som studsade över taket på min bil.
Jag trodde rutan var nedfälld, men jag märkte när jag stack ut huvudet genom den att den var stängd.
Jag lämnade min vagn utan tillsyn ett ögonblick, när den
plötsligt avsiktligt eller av en ren tillfällighet började röra sig.
Jag tutade, men bilhornet gick inte, för det var stulet.
Olyckshändelsen orsakades av att vägen krökte.
För att undvika kollisionen körde jag på den andra bilen.
Jag kolliderade med en stillastående lastbil som kom från andra hållet.
Jag körde över en karl. Han erkände att felet var hans, för han hade blivit överkörd förut.
Motorcyklisten avled senare av skador som han tillfogades på Karlstads Lasarett.
Min bil var helt lagligt parkerad då den backade in i den andra bilen.
Jag stannade vid övergångsstället då motparten körde mig i stjärten utan min tillåtelse.
Min fru har stortvätt på tisdagarna och när jag återvände hem på kvällen fick jag vindrutan och två tänder utslagna.
Jag vet inte vems felet var att vi båda fumlade, tvekade och kolliderade.
Olyckan berodde på att vägen svängde och var bevuxen med buskar och träd.
Den döde kom cyklande från vänster.
Motparten försökte hinna före. Det gick inte.
Ett hjul åkte i diket, min fot hoppade från fotbromsen till gaspedalen, for ut över vägen till andra sidan och hamnade mot en trädstam.
Den andre föraren ändrade sig plötsligt, så det fanns inget annat att göra än att köra på honom.
Jag körde på en lycktstolpe som jag inte blivit varse, eftersom den skymdes av några karlar.
Den indirekta orsaken till olyckan var en liten man i en liten bil med en stor käft.
Telefonstolpen närmade sig. Jag försökte väja ur dess väg när den träffade fronten på min bil.
Jag somnade vid ratten och vaknade på sjukhuset.
Motparten körde på min bakdel så min fru fick ont i halsen.
En lycktstolpe for mot min bil och skadade den på två ställen.
Jag talade om för den andre idioten vad han gick för och fortsatte.
Jag startade, men just då slocknade ljuset. Det tändes senare på Södersjukhuset.
Jag anser att inget fordon kan klandras, men om någotdera ska klandras så var det den andre.
Om den andre föraren blott stannat några meter tidigare så hade olyckan aldrig inträffat.
Jag upptäckte en god vän och när jag vände mig om för att nicka åt honom, törnade bilen mot en lycktstolpe.
Min bil stod stilla när jag rullade in i häcken. Polisen försökte hejda mig. När jag inte såg det körde jag på polisbilen.
Först gick jag till vänster på vägen och sedan till höger. Då öppnade bilföraren sidorutan och skrek: "Stå still kärring", och sen körde han över mig.
Jag träffades av en annan idiot som jag inte kände.
Jag trampade på bromsen, men eftersom jag inte fick någon broms så var det nog kopplingen.
När jag kom ut var bilen försvunnen och jag visste att jag inte hade tagit den.
I det att jag försökte avläsa en vägvisare som var otillbörligt otydlig körde jag emot en telefonstolpe.
Jag såg en dam gå över gatan, men missförstod hennes avsikter.
Om den andra bilen inte kommit hade olyckan aldrig hänt.
Jag har aldrig krockat förr, ändå är det min fru som brukar köra.
Eftersom detta var enda vägen hem, krockade jag med älgen.
2 killar och en korv
Två irländare, John och Sean ville gå på puben en lördagskväll. Efter att ha kikat på ekonomin kunde de konstatera att de bara hade 10 kronor, vilket ju inte är tillräckligt för att ha en härlig blöt kväll på puben. Plötsligt fick John en idé. Han gick till en slaktare och köpte en bamse korv för de 10 kronorna. Sean tyckte att John var vansinnig, nu hade de ju INGA pengar! Men John sade:
-Låt oss gå till en pub, vi beställer två pints. Vi dricker upp dem, därefter ställer du dig på knä framför mig öppnar min gylf och tar bamse korven som ligger i min ficka i munnen, så ser vi vad som händer.
Så gick de bägge på en pub och drack två pints, därefter ställde sig Sean ner på knä och tog bamse korven i munnen och började suga. Ägaren av puben ser detta och blir rasande:
-Ut från min pub, sånt snusk tolererar jag inte! Försvinn och det med detsamma!
John och Sean gick från puben och John frågade:
-Och har vi betalt? Nej!
Så gick de vidare till nästa pub beställer två pints, dricker ur dem och kör samma procedur som innan med bamse korven och precis som på den första puben blir de utslängda utan att betala.
Efter ytterligare 12 pubar säger Sean sluddrande till John:
-Jag kan inte mer, jag är för det första kalasfull och dessutom har mega ont i mina knän! Du kan inte föreställa dig hur ont jag har!
John svarade:
-Du och dina knän, sluta tycka synd om dig själv, jag då, jag tappade bamse korven efter 6:e puben!!
IlSpiCKo
2004-02-11, 13:30
macdonalds originalreklam, tyvärr så fanns den olämplig för eventuella kunder, men övriga kan ju se den =)
IlSpiCKo
2004-02-11, 13:52
På en radiostation i Chicago har man en tävling som heter "Mate Match", där vinnarna vanligtvis belönas med resor och liknande. Radioprataren ringer någon på jobbet och frågar om denne är gift eller involverad i ett seriöst förhållande. Om svaret är ja, ställer radioprataren tre mycket personliga frågor som varierar från par till par, samt frågar efter partnerns namn och telefonnummer till jobbet. Skulle partnern svara rätt har de vunnit. Just den här dagen blev det mycket intressant:
Radioprataren: HEJ! Detta är Edgar på WBAM. Känner du till "Mate Match"?
Tävlande: (skratt) Ja, det gör jag.
Radiopratare: Vad heter du? Bara förnamnet, tack.
Tävlande: Brian.
Radiopratare: Är du gift eller nåt, Brian?
Brian: Ja.
Radiopratare: "Ja"? Betyder det att du är gift? Eller nåt? Brian?
Brian: (nervöst skratt) Ja, jag är gift.
Radiopratare: Tack ska du ha, Brian. Nå, vad heter din fru? Bara förnamnet, tack.
Brian: Sara.
Radiopratare: Är Sara på jobbet, Brian?
Brian: Hon kommer mörda mig.
Radiopratare: Häng kvar nu, Brian! är hon på jobbet?
Brian: (skratt) Ja, det är hon.
Radiopratare: OK då, första frågan: När hade ni sex senast?
Brian: Hon kommer mörda mig.
Radiopratare: BRIAN! Häng kvar nu, grabben.
Brian: Vid 8-tiden i morse.
Radiopratare: Vilken kille!
Brian: (fåraktigt skratt) Nåja.
Radiopratare nummer 2: Hur länge varade det?
Brian: Ungefär tio minuter.
Radiopratare: Wow! Du vill verkligen ha den där resan, va? Ingen skulle ha sagt så om det inte gällde en resa.
Brian: Ja, det skulle vara riktigt trevligt.
Radiopratare: Ok. Sista frågan: Var någonstans hade ni sex vid 8-tiden i morse?
Brian: (SKRATT) Jag ehhhhh...
Radiopratare: Det här låter lovande, Brian - var var det?
Brian: Inte för att det var så där ruggigt bra... det är bara det att hennes mamma bor hos oss i ett par veckor och hon var och duschade just då.
Radiopratare: Ååååååh, din lilla buse!
Brian: På köksbordet.
Radiopratare: "Inte så bra"? Det är mer äventyrligt än de senaste hundra gångerna jag har gjort det. Hursomhelst, (till publiken) jag sätter Brian på "vänt", och skall nu försöka få tag på hans fru. Lyssna på det här så länge.
(Reklam)
Radiopratare: (till publiken) Ska vi ringa Sara, eller? (knappsignaler... *ringer*)
Anställd: Kinko's.
Radiopratare: Hej, har du Sara där nånstans?
Anställd: Det är jag.
Radiopratare: Sara, jag heter Edgar och jobbar på WBAM. Jag har pratat med Brian i ett par timmar nu.
Sara: (skratt) Ett par timmar?
Radiopratare: Nåja, ett tag i alla fall. Han är också med oss i telefon. Brian vet bättre än att ge dig några svar för då förlorar ni. Nååååå, kan du reglerna till "Mate Match"?
Sara: Nej.
Radiopratare: Bra.
Brian: (skratt)
Sara: (skratt) Brian, vad håller du på med?
Brian: (skratt) Bara svara ärligt på hans frågor, OK?
Sara: Åh, Brian...
Radiopratare: Ja, ja, ja. Sara, jag kommer nu att ställa tre frågor, och om du svarar likadant som Brian åker ni två till Orlando i Florida och vi betalar. Då är biljetter till Disney World, Sea World och en Orlando Magic-match inkluderade. Hajar du, Sara? SARA... HAJAR DU? Orlando Magic, de är på G! Sara, hallååååååå... nån där?
Sara: (SKRATT) Ja, ja.
Brian: (skratt)
Radiopratare: Ok, när hade du sex senast, Sara?
Sara: Herregud, Brian... i morse, innan Brian åkte till jobbet.
Radiopratare: Vilken tid?
Sara: Vid åtta, tror jag. (ljudeffekt: DING DING DING)
Radiopratare: Mycket bra. Nästa fråga: Hur länge varade det?
Sara: Tolv, femton minuter, kanske.
Radiopratare: Hmmmmm... (bakgrundsröst i studion) Det är nära nog. Jag antar att hon inte vill såra hans manlighet.
Radiopratare: OK, du får den. Sista frågan: *Var* gjorde ni det?
Sara: HERREGUD, BRIAN! Du har väl inte berättat?!?!
Brian: Bara säg det, sötnos.
Radiopratare: Varför stör det dig så mycket, Sara?
Sara: Jo, det är bara det att min mamma är hemma hos oss och...
Radiopratare: SÅG HON?!?!
Sara: BRIAN?!?!
Brian: NEJ, nej, jag har inte...
Radiopratare: Ta det lugnt nu, gumman. Jag bara bråkar med dig. Ditt svar?
Sara: Gode Gud... Jag kan inte fatta att du berättade det här...
Brian: Kom igen, älskling, det gäller en resa till Florida.
Radiopratare: Nu kör vi, Sara... vi har inte hela dan på oss. Var gjorde ni det?
Sara: I stjärten. (lång paus)
Radiopratare: (harklar sig) Vi är strax tillbaka.
(Reklam)
Radiopratare: Jag ber om ursäkt för det där, mina damer och herrar. Detta är direktsänd radio och sånt händer. Hur som helst, Brian och Sara är snart på väg till sköna Orlando i Florida.
IlSpiCKo
2004-02-11, 14:19
http://www.skrattnet.se/filmtv/teletubbies_personlighetstest.asp
IlSpiCKo
2004-02-11, 14:22
Saker jag lärt mig från actionfilmer
1. Det spelar ingen roll vad jag har för problem, ty det är någon annans fel att jag har just detta problem och det bästa jag kan göra nu är att hitta den personen och döda honom med mina bara händer.
2. För att verkligen verka attraktiv måste en kvinna ha en klänning, som är så åtsittande att man kan se om hon fryser från andra sidan av ett rum.
3. Det finns två olika sorters kvinnor i den här världen: Den typen som vill leka bland lakanen med dig, och den typen som vill döda dig. Båda typerna är fysiskt attraktiva och är under 25 år gamla.
4. Om jag högljutt och framför mina arbetskamrater bråkar med min chef kommer han inte bara att låta mig stanna kvar på jobbet, han kommer även att respektera mig på ett helt nytt sätt.
5. Om jag kan hitta ett nog så viktigt uppdrag så kommer detta att gå före alldagliga göromål, duschning och skyldigheten att ringa nästa dag.
6. Om jag svär som en borstbindare, behandlar kvinnor illa och struntar i att dusch, så kommer just kvinnnorna att bli förälskade i mig på stört.
7. Om en kvinna försöker badda ett sår och jag svär över skadan, så kommer hon att bli förälskad i mig.
8. Alla som inte är en polis, en legosoldat och/eller privatdeckare är homosexuell. Eller i alla fall en mes.
9. Om jag har ett utdraget knytnävsslagsmål med en annan kille och ingen av oss dör kommer vi att bli bästa vänner.
10. Min ärkefiende kommer att likna min far både till utseende och ålder, och precis innan jag dödar honom med mina bara händer kommer han att berätta för mig att han har börjat respektera mig djupt.
11. Då jag skjuter någon kommer de att dö snabbt och lätt, och jag kommer aldrig att bli arresterad av polisen eller stämd av änkan och dennas barn. Då någon skjuter på mig kommer jag dock att få ett "köttsår" som sedan kan tas hand om av en vacker kvinna.
12. Om jag är vit så kommer jag att få en vän som är färgad, eller vice versa.
13. Om en åldrande forskare än involverad på något sätt, så kommer han att ha en vacker dotter som beundrar mig över alla gränser.
14. Om kungligheter är involverade på något sätt, så kommer det att finnas en vacker prinsessa som beundrar mig över alla gränser.
15. Om jag har en yngre partner så kommer han att vara muskulös, snygg och han kommer att beundra mig över alla gränser.
16. Om jag tillfrågas om jag vill tävla mot en världsmästare i vilken sport som helst kommer jag att ställa upp, och jag kommer även att vinna. Detta kommer att göra min motståndare heligt förbannad varpå han försöker döda mig.
17. Om min motståndare har en hejduk eller en högra hand kommer denne inte ha ett vettig namn som "Stefan" eller "Andreas".
18. Vackra kvinnor kommer upprepade gånger att bekymrat vecka sin panna och fråga: "När sov du sist?" De frågar aldrig när jag badade sist eller när jag senast var på toaletten, även om jag nu inte verkar göra dessa saker heller.
IlSpiCKo
2004-02-11, 14:25
De tio bästa skälen till varför personerna från Stjärnornas Krig skulle vinna allt i Star Treks universum.
Vapnen i Stjärnornas Krig är mycket sällan inställda på bedövning.
Enterprise behöver ett gigantiskt maskinrum, en styck antimateria till motor samt en besättning på tjugo man bara för att komma upp i warp.
Han Solos Millennium Falcon gör samma sak enbart med R2-D2 och en wookie.
Leia såg fortfarande fräsch och åtråvärd ut efter ett möte med Darth Vader och en imperietortyrdroid.
Picard å andra sidan, såg ut som fan efter en cardassiansk svälttortyr.
Ett ord: Ljussablar.
Darth Vader skulle kunna kväva hela Borgimperiet med en blick.
Dödsstjärnan bryr sig inte för fem öre om en värld är "klass M" eller inte.
Luke Skywalker är inte besatt av tanken att gå till sängs med varenda utomjording han möter.
Jabba the Hut skulle gladeligen äta upp Harry Mudd om denne försökt få mer uppmärksamhet än Jabba.
Federationen skulle försökt befria vilket skepp som helst med namnet "Slav I".
Picard navigerar genom asteroidfält på en kvarts impulskraft.
Han Solo kör plattan i botten.
IlSpiCKo
2004-02-11, 14:28
Tecken på att Darth Vader börjar bli tokig
Förr kvävde han sina officerare med sina krafter, men nu lägger han dem över knäet och smiskar dem lite grann.
Extraknäcker som försvarsadvokat till OJ Simpson.
Har satt samman en föreställning där publiken, mot betalning, får se honom gyttjebrottas med en cylon.
När rebellerna vinner en större seger, ger han igen genom att säga "Bit mig!"
Han utmanar Bobba Fett i paintball.
Meddelar att hans riktiga namn är Dart Väder.
Har börjat visa sin gamla ljussabel för gamla damer i parker, om du förstår vad jag menar.
Kallar Kejsaren för "Senõr Russinfejs".
På årets talangshow framförde han "I will survive" från "Priscilla, Öknens Drottning."
Och det bästa tecknet på att Darth Vader börjar bli tokig är att...
Han har skaffat neonfärgad hjälm.
IlSpiCKo
2004-02-11, 14:36
nån som ser Friends ofta????????
Dryckesspel på serien "Vänner"
Instruktioner:
Samla vänner (om sådana finns) framför dumburken. Placera drycker, alkoholhaltiga eller inte, inom räckhåll. Se "Vänner" och drick enligt reglerna nedan. Vid eventuell konfundering huruvida du bör dricka eller inte, ta en klunk och gå vidare. Njut av en suverän show!
Smutta lite då...
Rachel demonstrerar hennes brist på verklighetsförståelse.
Monica tvångsstädar utan att veta om det (smutta två gånger om det inte ens är hennes saker).
Phoebe säger något som bara Phoebe skulle kunna säga.
Ross stirrar längtansfullt på Rachel (2 smuttar ifall hon märker det).
Joey förstår inte något som borde vara glasklart (2 smuttar om inte du förstår det heller).
Någon utav huvudaktörerna gör en genomgripande generalisering av det motsatta könet.
Någon nämner eller ser "Ugly Naked Guy" (2 smuttar om du är ful, naken eller kille).
Någon utav huvudaktörerna dricker en kaffeprodukt.
Central Perk utsida visas.
Insidan av Chandlers and Joeys lägenhet visas.
Någon utav huvudaktörernas föräldrar dyker upp.
Någon utav huvudaktörerna visas på jobbet (Rachel räknas bara om hon har på sig sitt förkläde eller då hon håller en kaffekanna).
Någon utav huvudaktörerna kramas (smuttar om det är fler än två aktörer eller en överdriven kram mellan killarna).
Någon utav huvudaktörerna frågar "Vad är det för fel?" (2 smuttar om svaret blir: "Inget, det är bara det att...").
Ta en klunk då...
Rachel tar emot en beställning av någon och/eller tar hand om den (2 klunkar om hon gör den rätt).
Monicas mamma är sarkastisk över Monicas utseende/kläder/killar.
Phoebe spelar gitarr (2 klunkar om hon nämner sin mor).
Ross nämner sin ex-fru och/eller hennes lesbiska älskare.
Joey provspelar för en roll (2 klunkar om han får den).
Chandler anspelar på en gammal TVserie som sändes då du var ung (2 klunkar om du brukade se den).
Någon tittar direkt in i kameran och ler/flinar
Någon säger ordet "penis" eller använder en liknelse för det.
Någon säger ordet "bröst" eller använder en liknelse för det.
Någon utav huvudaktörerna dricker vatten på flaska.
Alla sex huvudaktörerna slår dank i Monicas och Rachels lägenhet.
Trapphuset mellan Monicas och Chandler lägenhet visas.
Ross lägenhets interiör visas.
Någon utav huvudaktörerna kysser en icke-huvudaktör.
Apan Marcel dyker upp (2 klunkar om han inte är med Ross).
Någon utav huvudaktörerna blir förbannad på en annan huvudaktör.
Svep hela innehållet i glaset då...
Rachel kysser Ross eller vice versa.
Phoebe säger en intelligent, förnuftig kommentar.
Ross förklarar sin kärlek för Rachel.
Joey erbjuder bra kärlekslivsråd till någon.
Någon utav huvudaktörerna dricker en alkoholhaltig dryck.
Alla sex huvudaktörerna slår dank i Phoebes lägenhet.
Drick allt inom synhåll då...
Monica säger till sin mor att hon kan dra åt helvete.
Ross mördar Paolo.
Joey får en huvudroll i en show på Broadway.
Chandler går ut på date med Brian.
Ugly Naked Guy visas.
Hej.
En liten "fräckis" att tänka på.
Två nunnor är ute och går. Den ena kallasför Syster Matematik på grund av sina matematiska kunskaper, och den andra
kallas Syster Logik, därför att hon är så logisk.
Det börjar mörkna och de är fortfarande långt från klostret.
S.M:- Har Du lagt märke till den man som följer efter oss? Gud vet, vad han vill.
S.L:- Det är väl logiskt, han vill våldta oss.
S.M: - Åh, stackars oss, med detta avstånd är han i kapp oss om en kvart.Vad ska vita oss till?
S.L: - Det enda logiska vi kan göra är att gå fortare!
S.M:- Det hjälper inte!
S.L: - Naturligtvis hjälper det inte, han gör också det enda logiska, han går också fortare.
S.M:- Nå, vad tar vi oss till? Med denna hastighet är han i ifatt oss om en minut.
S.L:- Det enda logiska är att vi delar upp oss och tar var sin väg. Han kan ju inte följa efter oss båda två. Mannen beslöt sig för att förfölja Syster Logik.
Syster Matematik kommer hem helskinnad till klostret. Hon är mycket orolig för Syster Logik, men så äntligen dyker hon upp.
S.M:- Syster Logik - gudskelov! Berätta, hur gick det?
S.L:- Det skedde det enda logiska, han kunde ju inte följa efter oss båda, så han valde mig.
S.M:- Ja, ja, det märkte jag nog. Men vad hände sedan?
S.L:- Det enda logiska. Jag började springa så fort jag kunde och mannen började också springa så fort han kunde.
S.M:- Och vad hände?
S.L: - Det enda logiska, han hann ifatt mig.
S.M:- Åh, nej! Vad tog du dig till då?
S.L:- Det enda logiska, jag lyfte upp min kjol!
S.M:- Åh, nej, kära syster! Vad gjorde mannen då?
S.L:- Det enda logiska, han drog ner sina byxor.
S.M:- Oj, oj! Vad hände då?
S.L:- Jo, det är ju helt logiskt. En nunna med kjolen uppe kan ju springa fortare än en man med byxorna neddragna!
Och till er som trodde att denna historiaskulle bli fräck: Be snarast "Fader Vår" och så tillbaks till arbetet!
Det där var väl ett logiskt slut ?
Oj vad överaskade ni blev !
SÅJA KANSKE (http://wilroz.cjb.net/?owner=ZnARk) ;)
Ja du Znarken, det är väl frågan om det där inte är självaste definitionen på att ha för lite att göra... :)
Jo här kör JÄgur ifrån en Yamaha 600!!
Fan vad sur han var & mindre glad blev han inte när jag sa att han är värdelös på att köra.
Här har vi lite vatten problem!!
Men jag såg inga hinder & povade lyckan. Det gick bra med!:D :D
Det har varit en super dag i dag för skoter körning & korvgrilning.
Öge hur gick det för er då?
Ja fåse nu ja!!
Fick som höra att Znark var som ett litet barn i dag när dom körde skoter.
Men det är ju klart att får man köra en RMK 800 så blir man som ett litet barn igen.
Jaha blir det en sån här då Znark???
Ja dröma det får man.
http://mirrored.flabber.nl/hit.the.pinguin.2/
441.2 på första försöket..
Kaxig Apa!
ganska lång film, men helt klart värd att tittapå:
http://www.hugi.is/hahradi/bigboxes.php?box_id=51208&f_id=929
Tommesatan
2004-02-18, 12:03
Haha... apjävul, fan började hoppas att tigrarna skulle få sig lite lunch.. gode så irriterande liten apa..
Pinguklon :) (http://pag.pite.org/slask/uploads/igra.swf)
Bushshootout (http://www.miniclip.com/bushshootout.htm)
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,436761,00.html
Nån som har en blindkäpp till övers?...Jag ska med tåget :p
Satan vad Bush rockade :D
det var ju satans kul :D
nu har man söndagsnöjje iaf , hehe
Handlar om aern krets som övervakar alla datorer.
http://www.againsttcpa.com/
ok ni dataintresserade, vi vill ha mera info =)
ännu en pingvin, 910 är mitt rekord.
http://www.yonkis.com/mediaflash/yeti_gore.htm
EDIT: 935
Här snackar vi väckarklocka.
LOL (http://klefz.alkis.nu/files/movies/wakeup_motherfucker.mpeg)
http://www.hugi.is/hahradi/bigboxes.php?box_id=51208&f_id=681
partytrick på hög nivå..
vilken etta!
http://www.bigideafun.com/penguins/arcade/doom_funnel/ kolla hålvanan :p
Du posta samma rulle twice golio :)
har grejjat till det nu. kopieringen fastnade inte.. måste va för dålig länk :)
Fredde :)
2004-02-24, 22:10
Här finns alla Pingvin spel som släppts.. om ni är intresserade :) .. http://www.smackthepingu.tk/ .. underhållande ;) ..
http://auge.txr.nu/natt_uggla.mp3
inte dåligt :D
Originally posted by öge
HAHAHAHAHAHA ! FY fan vad bra den var Öge ! :D :D :D Hon är nog en ärke :zombie:
pa_the_man
2004-02-26, 19:47
Originally posted by öge
tror att hon va lite less på SR men jag kan juh ha fel..........
HAHAHAHA (http://www.stud.ntnu.no/~shane/stasj/pics/humor/div/27.html)
Golio: Den här är till dig :D ;) :p Raggare ? (http://www.stud.ntnu.no/~shane/stasj/pics/humor/div/41.html)
Ont i Pjort någon ?? (http://www.stud.ntnu.no/~shane/stasj/pics/humor/div/59.html) :D
Simulator spel JAVISST ! (http://www.stud.ntnu.no/~shane/stasj/pics/humor/div/109.html)
Om det här ändå stämt bokstavligen :(
Oj då ! LOTR tog E L V A Oscars. Vann alla klasser som dom var nominerade i.
Läs och begrunda
Några lektioner i organisationsstrategi
1.
En man går in i duschen samtidigt som hans hustru kommer ut därifrån.
I samma stund ringer det på dörren och hustrungår och öppnar iklädd
endast en handduk.
I dörren står grannen. Han erbjuder henne 10 000 kronor om hon
låter handduken falla till golvet... Utan att tveka släpper hon handduken
till golvet medan grannen njuter av utsikten. Han tar upp 10 000 från
fickan, ger henne och går därifrån. Kvinnan tar återigen på sig handduken
och går tillbaka till badrummet för att föna håret.
"Vem var det som ringde på dörren?" undrar mannen.
"Det var grannen mitt emot" svarade hustrun.
Mannen tittade på sin hustru och frågade "kom han för att lämna tillbaka
de 10 000 kronorna jag lånade ut till honom igår?".
Slutsats:
Man kan undvika pinsamma situationer genom att delge sina medarbetare
finansiell information.
2.
En präst kommer körande i sin bil på landsbygden och får syn på en nunna
som står och väntar på bussen. Han stannar bilen och erbjuder henne skjuts
till närmsta stad. Den unga nunnan tackar honom, lägger väskorna i baksätet
och sätter sig på passagerarsätet bredvid prästen. Hennes nunnedräkt
hasar upp när hon kliver på och blottar hennes ena knä. Prästen kan inte
lägga band på sig utan lägger sin hand på hennes knä.
Nunnan tittar på honom och utbrister "fader, kom ihåg vers 129".
Han drar snabbt till sig handen och beklagar det inträffade, men hans ögon
kan inte låta bli att kasta blickar på den unga nunnan.
En stund senare glider handen återigen från växelspaken till nunnans knä.
"Fader, kom ihåg vers 129" påminner nunnan honom återigen.
Han ursäktar sig en gång till och tar bort handen.
Dom kommer fram och nunnan kastar en menande blick på prästen samtidigt
som hon tackar honom för skjutsen.
Prästen fortsätter hem och skyndar sig till psalmboken för att läsa vers 129.
I vers 129 står det att läsa
"fortsätt att prova dig framåt, det är enda vägen till salighet".
Slutsats:
Den som inte uppdaterar sig i ämnen som rör arbetet kan gå miste om stora möjligheter.
3.
En Stockholmare åker till landet på några dagars semester. Där köper han
en åsna för 1000 kronor av en bonde. Han övertalas att hämta åsnan dagen
därpå. Nästa morgon kommer Stockholmaren för att hämta åsnan, men
upptäcker att den har dött under natten. Han kräver pengarna tillbaka men
bonden har redan spenderat pengarna han fått för åsnan.
Då beslutar Stockholmaren sig, till bondens stora förvåning, för att ta med sig
den döda åsnan hem till stan.
Efter en månad träffas dom igen och bonden kan inte hålla sig
utan frågar vad han gjort med den döda åsnan. Då säger Stockholmaren
"jag startade ett lotteri med åsnan som högsta vinst och sålde 500 lotter
för 20 kronor styck, jag tjänade 8980 kronor!".
"Men åsnan var ju död, är det ingen som har klagat?" undrar bonden förvånat.
"Visst, men bara vinnaren, och han fick sina 20 kronor tillbaka"
svarade Stockholmaren.
Slutsats:
Det finns tillfällen då man kan vända ett nederlag till en framgång.
4.
En livstidsdömd fånge rymmer från fängelset efter att ha suttit där i 22 år.
Under flykten kommer han till ett hus och kryper in genom ett sovrumsfönster
där ett ungt par ligger och sover. Han binder mannen till en stol och kvinnan
till sängen, varefter han böjer sig ner och viskar något i den unga kvinnans öra.
Efteråt lämnar han sovrummet och mannen ser möjligheten att viska till sin fru; "uppenbarligen har mannen inte varit med en kvinna på länge. Om han vill ha
sex med dig, gå då med på det för att undvika att han blir våldsam!"
Då svarar kvinnan "vilken tur att du känner så älskling, han viskade i mitt öra
att han gillar dig och undrar om vi har vaselin i badrummet".
Slutsats:
Att motta korrekt och snabb information är ett försvar mot orättvis konkurrens och förhindrar olägenheter.
5.
En ung kille kommer in på apoteket och ber apotekaren om en kondom.
Han tycker det är lite pinsamt och känner att han vill förklara sitt köp.
"Min flickvän har äntligen bjudit hem mig på middag och jag är säker på att
om allt går bra kommer jag att tillbringa natten med henne."
Innan han betalar ångrar han sig och frågar efter en kondom till. Han förklarar
"min flickväns syster flörtar med mig ibland, jag är säker på att hon gillar mig,
kanske har jag tur även med henne i kväll".
Han tar upp plånboken men betalar för tre kondomer samtidigt som han
förklarar för receptarien "min flickväns mamma är relativt ung och snygg,
jag tror att hon tycker om mig och jag ska ha möjlighet med henne OCKSÅ".
Kvällen kommer och alla sitter samlade runt middagsbordet och det första som
händer är att dom ber en bordsbön. Efter bönen tar alla upp besticken utom
den unge killen som fortsätter att be.
Efter några långa minuter knuffar flickvännen på honom och säger
"jag visste inte att du är religiös".
Då svarar killen "och jag visste inte att din pappa är apotekare..."
Slutsats:
Man ska inte prata om strategiska planer med främlingar, det kan orsaka kollaps för hela organisationen.
Tommesatan
2004-03-01, 11:19
Jag orkade då bara vara vaken till klockan 6, så jag såg inte då dom tog resten.. men dom fetade iaf på som vanligt..
Synd bara att Lotr serien suger åsnepung :Pee2:
Fan e inte Darthvader och Indiana Jones me i nästa så kommer jag inte se 4:an :evilgrin:
bara jag som tycker att micke har lite att göra då han har lagt till alla dessa nya smilies :lolorz:
ZnARk ! Vad är det för fel på LOTR triliogin ?
För lite pr0n och lightsabers.
Byt ut små äckel bög hoberna till javas och ge Gandalf en hd att crusea omkring med istället för en töntig häst...och ut med alvslynan och kasta in Jenna så det blir lite drag i hyddorna :swg:
det säger du bara för att du är så avundssjuk att du inte har så stora håriga fötter som en hob och inte har en vit häst :D
Originally posted by öge
det säger du bara för att du är så avundssjuk att du inte har så stora håriga fötter som en hob :D
Määh ! Lätt att ZnAuRon har hårigare fossingar än Frodo&Co.
:D :haha:
Såja...fel på avstånds :Oge: kanske :)
Originally posted by Soda
Määh ! Lätt att ZnAuRon har hårigare fossingar än Frodo&Co.
:D :haha:
jo men inte relativt sett till deras och hans kroppslängd.. znaruon har ju bara 39 på skor :)
Köp en docka på eBay (http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2991255966) :brain:
Oakland Assassins tränar mot Miami Effect (http://www.smacktalkpaintball.com/video/04/bl_crib.wmv)
Drömhuset? (http://www.akayism.org/streetart/trafficisland/trafficisland01.html) :D (Klicka dig vidare på bilden)
Bil/Båt? (http://www.rinspeed.com/pages/cars/splash/pre-splash-fotos.htm)
Inga smarta killar här inte!
http://jokerempire.com/crazy-videos/snowtow/
:D :D :banana:
Skrik som en GRIS för fan!
http://jokerempire.com/crazy-videos/broken-arm/
Safe pr0n (http://www.area29.com/sfwporn/) :doggy2:
En svensk delegation på studieresa gör ett besök på ett amerikanskt sjukhus
för att studera förhållandena där.
På en avdelning ser de en man som ligger naken på sin säng och
onanerar frenetiskt. -"Förfärligt! Hur kan ni tillåta sådant här?"
frågar en chockerad äldre dam i den svenska delegationen.
Den amerikanske läkaren förklarar: -"Den här stackars mannen lider av
en ovanlig och allvarlig sjukdom i testiklarna, som snabbt fylls av
sperma. Om han inte lättar på trycket minst åtta-tio gånger om dagen så får han
fruktansvärda smärtor, och det finns en risk att testiklarna helt enkelt
exploderar."
-"Jaha ja", nickar svenskarna som om de hade hört talas om sjukdomen förut.
På nästa våning passerar de en sjuksal där en sjuksköterska just är
igång med att ge en av patienterna en avsugning. Svenskarna är stumma
av upprördhet, men så utbrister den äldre damen: -"Och hur förklarar ni det
här?"
Den amerikanske läkaren rycker på axlarna: -"Samma sjukdom, men bättre
försäkring."
:wink3:
Kolla in ditt alv eller hobnamn på http://www.chriswetherell.com/elf/
Mitt alvnamn är: Gilraen Telrúnya
Mitt hobnamn är: Pansy Gamgee-Took of Bywater
Patric heter "Saeros Inglorion" på alviska och som hon skulle han heta "Olo Chubb-Baggins of Pincup "
Vad skulle du heta?
:v:
Chubba-chubb of Dísh Dísh :p
På alviska
Olwë Tulcakelumë - hur man då uttalar det :)
På hobbiska
Pimpernel Danderfluff - Lät ju manligt :D
Tommesatan
2004-03-06, 13:03
Carola fick ett fint Hobnamn = Rosie-Posie Danderfluff of Willowbottom
Då måste ju vi vara släkt ;)
Team X-rated blev
"Maglor Silimaurë" och "Fosco Brambleburr of Bindbale Wood"
Dags att byta namn kanske? Skulle vara skoj att höra speakern uttala det första....
:D :banana: :D
Whats ur Prison bitch name ? (http://www.prisonbitchname.com/)
Ja jag fick ju två Prison bitch names:nr1 Mangina! & nr2 The Gerbil!!
Tanten fick detta namn: Rump Ranger:D :D :D
Hahahahaha fan vad kul sak detta var!
Jag prova att skriva in mitt förnamn på båda raderna & fick fram detta: Finger Fucker!!!!!
Jo...Sodas var fint :D
Själv fick jag Shower Stalker :shower: :lolorz:
Glory Hole.............:banana: :D
THE PERV :devil: :evilgrin: :v: :1stprize:
skamset erkänner jag att det är The Beaver
Alv namn: Olwë Calaelen
Hobbit namn: Pimpernel Deepdelver
Marielle heter följande:
Hobbit: Tigerlily Maggot
Alv: Tári Telperiën
Sparka chefen (http://se.pricerunner.com/contest/tossboss/index.php) :D
Hehe..."The Wanker" vart mitt namn från Prison Bitch Namn :D
Snuskiga spel? (http://www.ocf.berkeley.edu/~derekyu/pr0n/gallery.html) ;)
Prison name: Queer Johnny :lolorz:
Alv namn: Nolofinwë Calaelen
Hob namn: Falco Deepdelver
http://www.sportal.com.au/league.asp?i=news&id=9703
http://exca001.free.fr/bird.swf
åhhh, inte kul när folk sickar sånna här när man sitter hemma med rethosta och feber... :devil:
HAHAHAHAHHA
Störtskön pippi !:whip: :thumbup:
Undrar om man kan få Marielle att göra den här ? (http://www.goog.dk/pic/my.php?id=29926)
Kan ju vara svårt men gör ett försök :D
http://webflash.com/indexframe.php?id=257&id=257
haha! illa.
Små kul!!
http://nikon.bungie.org/misc/warthog_launch/
Ja den är kul den med!
http://www.ace21.freesurf.fr/gamuz/jeux/barbjump.swf
Killen är av gummi tror jag nog!
http://www.kollaboration.org/movie/david_kolla2003.wmv
:eek: :eek: :eek: :banana: :eek: :banana:
Ja man vill ju bara klämma lite.
http://www.lilgames.com/acne_zit_popper_game.shtml
Originally posted by JÄgaren
Små kul!!
http://nikon.bungie.org/misc/warthog_launch/ beroendeframkallande.. lvl37 nu.. det är svårt.
Originally posted by JÄgaren
Killen är av gummi tror jag nog!
http://www.kollaboration.org/movie/david_kolla2003.wmv
:eek: :eek: :eek: :banana: :eek: :banana:
:shocked2: han har nog tränat en del :D
Verkar som att Trigger Wizards äger Team Plastic ganska rejält ;) :p :D :banana:
OBS ! Grey är ju inte ens grundsnygg
grEy Wizards
2004-03-15, 23:35
Vaaa!
Är det något fel med att leka med GULA BADANKOR??? :evilgrin:
http://www.air-powered.com/uploads/post-6-1077590192.jpg :D
IlSpiCKo
2004-03-16, 03:52
hhaha... testade prison name....
Ben Dover =) eller Goo Gobbler =):charge: :banana:
Gör din röst hörd!
En kväll tog en flicka med sin pojkvän hem. Precis när de ska pussa varandra god natt vid ytterdörren börjar killen känna sig lite småpilsk. Med en stor portion självförtroende lutar han sin hand mot ytterväggen och, leende, säger han till henne:
"Älskling, kan du ge mig en avsugning?
Skräckslagen svarar hon: "Är du galen? Mina föräldrar skulle märka det."
Han: "Äh, kom igen nu. Vem skulle komma på oss så här sent på kvällen?"
Hon: "Nej, snälla. Kan du föreställa dig om vi skulle åka dit?"
Han: "Lägg av. Det är ingen vaken nu, alla sover."
Hon: "Inte en chans. Det är för riskabelt."
Han (kåt som ett djur): "Åh snälla, snälla. Jag älskar dig så mycket!!!
Hon: "Nej, nej och nej. Jag älskar dig också, men jag kan bara inte..."
Han: "Jo, det kan du. Snälla?"
Hon: "Nej, nej. Jag kan bara inte..."
Han: "Jag ber dig..."
Helt plötsligt tänds lampan i trappan och flickans lillasyster öppnar ytterdörren iklädd pyjamas. Med en sömndrucken röst säger hon:
"Pappa säger att du ska ge med dig och ge honom en avsugning. Annars kan jag göra det. Eller om det blir nödvändigt, säger pappa, att han kan komma ner och göra det själv. Men för Guds skull säg till den jäveln att ta bort sin hand från porttelefonen."
Yeah babe yeah! :banana: :D
Coolt (http://www.r50rd.co.uk/research/internal/v2i/engin/) :wow: :worthy: men tvivlar att det kan vara på riktigt
http://www2.memlane.com/jmilner/stairwaybackwards.htm
Scary (http://pya.cc/pyaimg/pimg.php?imgid=3207)
http://www.minibike.nu/F-kart.html
king of the street med lite trim på den där i sommar :)
Hahaha det finns killar som har lite att göra.
Se filmen som är med!
http://www2.blocket.se/view/2249783.htm?l=0&c=1&city=11
Den killen behöver en :gorgeous: så att han får sig lite :romance: :doggy:
Hahaha jo det är sant det.:D :banana:
En polare säljer en bil för dej jägur
http://www2.blocket.se/view/2179424.htm?l=0&c=1&city=13
Miami, Assassins + fler tränar X-Ball ¤¤¤ NY RULLE ¤¤¤ (http://www.smacktalkpaintball.com/video/practice/crossfire.shtml)
Hur snabb e ni? 290miles per hour... slå det... :v:
http://www.flamjam.com/spank/
[LPF]Frankie
2004-03-19, 16:11
Skillnaden mellan delfiner & valar :)
http://koti.mbnet.fi/ghouli/dolphinsandwhales.jpg
OBS! ... lite barnförbjudet
Originally posted by Rajly
Hur snabb e ni? 290miles per hour... slå det... :v:
http://www.flamjam.com/spank/ lite oldschool.. första försöket:
http://pag.pite.org/slask/uploads/monkey.jpg
pa_the_man
2004-03-19, 18:06
630 miles på apjäveln
Det är svårt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst.
Klå det här ni....
Kanske man skulle pröva samma frisyr som Alex Fraige
:Pointing: http://www.forceofnature.com/gallery/album60/alex_new_doo.jpg
Proffs på inbrott? (http://www.bullguard.com/badnews/)
Killen gör fel!!
Man ska ju göra så med munnen.
http://216.127.90.17/%7Eadmin1/Medium_WMP8/Sniffing_Coke.wmv
Japaner japaner & åter japaner!!!
http://www.ghettobase.com/media/humantarget.wmv
:ajaj: :ajaj: :ajaj:
jävla galningar ..
trodde först han hade på sig goggles, men icke ..
brinnade bollar, pfff
Här kommer en liten historia om en riktigt smart kille:
Sven vaknar upp hemma med en otrolig baksmälla.Han tvingar sig själv att öppna ögonen och det första han ser är ett par Alvedon och ett glas vatten på sängbordet.
Han sätter sig upp och ser sina kläder framför sig, allt rent och nystruket. Sven ser sig om i rummet och ser att det är i perfekt ordning, fläckfritt och rent.
Så visar sig senare också resten av huset att vara. Han tar Alvedonen och lägger märke till en lapp på sängbordet:
"Älskling, frukost står på spisen, jag gick tidigt för att handla.
Jag älskar dig."
Så han går till köket och mycket riktigt finns varm frukost och tidningen där till honom. Hans son sitter vid bordet och äter frukost, så Sven frågar:
"Min son, vad hände egentligen i går kväll?"
Hans son svarar:
"Jo, du kom hem efter klockan 3, aspackad och sinnesförvirrad. Du
hade sönder en del möbler, spydde i hallen och gav dig själv ett svart öga när du gick rakt in i dörren."
Förvirrad frågar Sven:
"Så, varför är allt i ordning och så rent, och dessutom står frukost
färdigt och väntar på mig?"
Sonen svarar:
"Aha, du undrar över det! Mamma släpade dig in i sovrummet och när hon försökte ta av dig byxorna sa du: "Lämna mig i fred damen, jag är gift!"
Kommer inte ihåg om denna har cirkulerat här, men det är sååå bra!
Viva la Italia!
http://stale.xko.cz/EUROPE-ITALY.swf
(Kan ta ett tag att öppna ibland)
FN skickade ut en enkät över världen med den enkla frågan:
Ge oss din ärliga åsikt om hur en lösning på bristen på mat i övriga världen skulle kunna se ut.
Det hela misslyckades.
I Afrika visste man inte vad mat var.
I Östeuropa visste ingen vad ärliga betydde.
I Västeuropa visste ingen vad brist innebar.
I Kina kände ingen till begreppet åsikt.
I Mellanöstern visste ingen vad ordet lösning stod för.
Och i USA visste ingen vad begreppet övriga världen betydde.
http://klefz.alkis.nu/index.php?action=movie&id=593
Hähähä
Irak kriget ¤¤¤¤ FINNS VISSA OTÄCKA BILDER, VARNING FÖR KÄNSLIGA ¤¤¤¤ (http://www.fotos.geschichtsthemen.de/iraq-war/iraq.htm)
http://www.annonsplatsen.com/?showAd=1098
mohahaha
Jag har hört ryktas att det är jägur som är ut och gasar med skotern
http://hem.passagen.se/dysse/images/movies/RV-503.wmv
Småsäker snubbe me helikoter :wow: :worthy:
http://www.softlab.ntua.gr/~sivann/pub/Uploaded/alan_vegasfunflydemo_2004.wmv
The Borg Meet Bill Gates
--------------------------------------------------------------------------------
"Star Trek Lost Episodes" transcript.
Picard: "Mr. LaForge, have you had any success with your attempts at
finding a weakness in the Borg? And Mr. Data, have you been able to access
their command pathways?"
Geordi: "Yes, Captain. In fact, we found the answer by searching through
our archives on late Twentieth-century computing technology."
(Geordi presses a key, and a logo appears on the computer screen.)
Riker: (looks puzzled.) "What the hell is `Microsoft'?"
Data: (turns to answer.) "Allow me to explain. We will send this program,
for some reason called `Windows', through the Borg command pathways. Once
inside their root command unit, it will begin consuming system resources at
an unstoppable rate."
Picard: "But the Borg have the ability to adapt. Won't they alter their
processing systems to increase their storage capacity?"
Data: "Yes, Captain. But when `Windows' detects this, it creates a new
version of itself known as an `upgrade'. The use of resources increases
exponentially with each iteration. The Borg will not be able to adapt
quickly enough. Eventually all of their processing ability will be taken
over and none will be available for their normal operational functions."
Picard: "Excellent work. This is even better than that `unsolvable
geometric shape' idea."
. . . 15 Minutes Later . . .
Data: "Captain, we have successfully installed the `Windows' in the Borg's
command unit. As expected, it immediately consumed 85% of all available
resources. However, we have not received any confirmation of the expected
`upgrade'."
Geordi: "Our scanners have picked up an increase in Borg storage and CPU
capacity, but we still have no indication of an `upgrade' to compensate for
their increase."
Picard: "Data, scan the history banks again and determine if there is
something we have missed."
Data: "Sir, I believe there is a reason for the failure in the `upgrade'.
Appearently the Borg have circumvented that part of the plan by not sending
in their registration cards."
Riker: "Captain, we have no choice. Requesting permission to begin
emergency escape sequence 3F ...."
Geordi: (excited) "Wait, Captain! Their CPU capacity has suddenly dropped
to 0% !"
Picard: "Data, what does your scanners show?"
Data: (studying displays) "Appearently the Borg have found the internal
`Windows' module named `Solitaire', and it has used up all available CPU
capacity."
Picard: "Let's wait and see how long this `Solitaire' can reduce their
functionality."
. . . Two Hours Pass . . .
Riker: "Geordi, what is the status of the Borg?"
Geordi: "As expected, the Borg are attempting to re-engineer to compensate
for increased CPU and storage demands, but each time they successfully
increase resources I have setup our closest deep space monitor beacon to
transmit more `Windows' modules from something called the `Microsoft
Fun-pack'.
Picard: "How much time will that buy us?"
Data: "Current Borg solution rates allow me to predicate an interest time
span of 6 more hours."
Geordi: "Captain, another vessel has entered our sector."
Picard: "Identify."
Data: "It appears to have markings very similar to the 'Microsoft'
logo..."
(Over the speakers:) "THIS IS ADMIRAL BILL GATES OF THE MICROSOFT FLAGSHIP
_MONOPOLY_. WE HAVE POSITIVE CONFIRMATION OF UNREGISTERED SOFTWARE IN THIS
SECTOR. SURREDER ALL ASSETS AND WE CAN AVOID ANY TROUBLE. YOU HAVE 10
SECONDS TO COMPLY."
Data: "The alien ship has just opened its forward hatches and released
thousands of humanoid-shaped objects."
Picard: "Magnify forward viewer on the alien craft!"
Riker: "My God, captain! Those are human beings floating straight toward
the Borg ship - with no life support suits! How can they survive the
tortures of deep space?!"
Data: "I don't believe that those are humans, sir. If you will look closer
I believe you will see that they are carrying something recognized by
twenty-first century man as doeskin leather briefcases, and wearing Armani
suits."
Riker and Picard: (together - horrified) "Lawyers!!"
Geordi: "It can't be. All the Lawyers were rounded up and sent hurtling
into the sun in 2017 during the Great Awakening."
Data: "True, but appearently some must have survived."
Riker: "They have surrounded the Borg ship and are covering it with all
types of papers."
Data: "I believe that is known in ancient venacular as `red tape'. It
often proves fatal."
Riker: "They're tearing the Borg to pieces!"
Picard: "Turn the monitors off, Data, I cant bear to watch. Even the Borg
doesnt deserve such a gruesome death!"
Suck !! (http://media.ehacked.com/videos/fatty_gun.wmv)
vissa har mer kroppskontroll än andra.
http://www.hugi.is/hahradi/bigboxes.php?box_id=51208&f_id=979
HAHA
Film 4 e klart bäst (den längs till höger)
http://www.suburban-trunkmonkey.com/
Hahaha fan den var bra!!:D
döda katter med hundar (http://buzz.bazooka.se/Redir.aspx?ID=14499)
Lite ont i planeten tror jag :rolleyes:
http://movies.flabber.nl/diva.milkshake
kännsliga tittare varnas
Dustpuppy
2004-04-03, 21:18
Hon var ju riktigt het.
Illa.........jag mår illa...................:eeEek:
http://www.weebl.jolt.co.uk/space%20mushrooms.htm
Inte så lämplig i ett öppet forum kanske :rolleyes:
http://www.cardomain.com/memberpage/463952
fiiiiina bilar!
det är det här som kallas tvärstopp!
http://forums.audiworld.com/other/msgs/2478782.phtml
OMFG
http://www.socalcustoms.com/Shows/2004/Reso/pages/
nu snackar vi dom som bör skaffa sig ett liv igen..
härregud vad timmar det ska ligga bakom dom där bilarna!
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.