handdator

Visa fullständig version : Spelet på Havsbadet

Ligge
2002-05-15, 21:37
Vilken rolig dag det var på havsbadet i dag måste jag bara säga......;) Vad tyckte ni om det då???jag tycker bara att vi ska göra om det snarast..........

Soda
2002-05-15, 22:04
Det var väl hyfsat, hade man inte spelat som en jävla k*k så hade det varit roligare (för mig iaf) Men det var ändå rätt kul kanske. kul att det gick bra för dig å L-M

Soda
2002-05-15, 22:16
Va !! inte klagade jag väl nåt på din stavning din lilla muggsmurf :confused: :p

Q
2002-05-15, 23:29
???...förstår inte heller var du skulle ha klagat på hans stavning??
Hur som helst tycker jag det var sketasköj...men det kan ju hända att ens omdöme är något påverkat av det faktum att man är enormt PB-kåt :D

Vi måste verkligen ta och lägga på ett kol :whip: så vi får igång vår egen bana och kan rocka lite mer regelbundet :headbang:

Mugg mugg på er :p

ZnARk
2002-05-16, 00:09
Kul som faen faktist. Hyffsat snabb bana även fast den va så pass lång. Den behöver bara lite finljustering så blir den kanon. Hoppas att vi får komma dit och spela nån fler gång :)

Klaga inte på min stavning....

Ligge !? Sluta gnaga på konstiga svampar du hittar i skogen.... Soda har väl inte sagt nå om stavning.
:beer:

Frullan
2002-05-16, 06:28
Tack och bock för att man fick deltaga...det känns i hela kroppen att man var med och sprang omkring....:D

Tommesatan
2002-05-16, 09:19
Jao, banan var ju ok och mitt spel var ju hyffsat..

så jag är ju nöjd.. förutom att kolsyran är RUNK..
måste få min luft snart.. har ju ont i två fingrar nu som fick
sig lite väl mycket kyla igår.. :(

Ligge
2002-05-16, 15:51
tomme du söööööööööög!!!!!!!!!!!!! :finger:

Ligge
2002-05-16, 16:07
Originally posted by ZnARk
Kul som faen faktist. Hyffsat snabb bana även fast den va så pass lång. Den behöver bara lite finljustering så blir den kanon. Hoppas att vi får komma dit och spela nån fler gång :)

Ligge !? Sluta gnaga på konstiga svampar du hittar i skogen.... Soda har väl inte sagt nå om stavning.
:beer:

ok ok ok jag ger upp jag stavade väl int fel då!!!!!!!:eek:

Tommesatan
2002-05-17, 08:53
Haha.. nä fan, det var inte jag som sög.. Såg du inte Putte å Soda som smög in i ett av plåtskjulen? Det var dom som sög.. :D