Visa fullständig version : Soda var på fest igår
MOhahah
Inte tråkig bild :beer:
Hmmmf
Vars e bilderna på dig då Q :confused: :evilgrin:
Jo jag var bevisligen oxå full :beer: :vomit:
Assassin
2002-05-18, 14:38
Fulla Paintbollor hos Assassin... jojo.. lite smågäijigt där i soffan...Tur man var på sin vakt :D
Assassin
2002-05-18, 14:39
Ähh.. var inte full... bara lite TRÖTT :)
Observera att jag e sitter långt från kärleksparet och inte har någon som helst del i deras "kelande".....Phew...
Assassin
2002-05-18, 14:46
Originally posted by ZnARk
Observera att jag e sitter långt från kärleksparet och inte har någon som helst del i deras "kelande".....Phew...
Hahahahahaha :D :D :D :D
Jo men där var man man juh rejält grundsnygg:D Undrar varför jag e singel :confused:
Ytterligare en bild på den grundsnygge :evilgrin:
Jo ja det är inte så konstigt att han är singel!!
Men nog är han snygg & snäll.:evilgrin: :beer:
Ja i varje fall grundsnygg då... :D
Fan klart, soda med camo på dig så kommer inte brudarna...
oj oj oj, tur man inte bor i renland.
tur man inte har råd att åka på renlandsserien heller, verkar vara farliga grejorn ni pysslar med. TUUUT
/DW
Han behövde inga brudar Q var nog sugen som det var ... och Znark tittade på ..
/PuTtE
:D DW !! STICK.....hahahaha :finger: ZnARk den fan smyg-bögade på Q hela tiden men det är det inga bilder på :p Jag tycker att Assassin ser ut att vara riktigt snabb på sin bild :D :thumbup: :beer:
Bah ! Här smygbögades det inge. Fick ju inte komma i närheten av Q eftersom Soda vägra dela med sig :finger:
Unregistered
2002-05-19, 01:20
Originally posted by Soda
DW !! STICK.....hahahaha ZnARk den fan smyg-bögade på Q hela tiden men det är det inga bilder på Jag tycker att Assassin ser ut att vara riktigt snabb på sin bild
HÄHÄHÄHÄHÄHÄ... grek!
Jag Bidde juh pömsig av all öl juh.. Men du däremot, vad pillade du i dig för nått?!? :D ser juh ut som Damp-Goofy :finger:
Assassin
2002-05-19, 01:23
Originally posted by Unregistered
HÄHÄHÄHÄHÄHÄ... grek!
Jag Bidde juh pömsig av all öl juh.. Men du däremot, vad pillade du i dig för nått?!? :D ser juh ut som Damp-Goofy :finger:
Missade inloggings hällvetet :furious:
Jaha det är så här ni tränar inför sommaren hehe
Man blir lite öl sugen facktiskt men det får bli någon annan gång
.:headbang: :beer:
Men...låt liket vila i frid för faen :D
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.