Visa fullständig version : Paintballspel - Söndag 27/6 12.00
Var
TXRs bana på Öhns industriområde, se kartan här nedanför
När
Söndagen den 27 juni, samling 12.00
Kostnad
Toro Classic - 500kr/låda
Luft - 30kr per speltillfälle
Vilka är intresserade av att spela nu på söndag om det är någorlunda väder?
Gör ett inlägg i tråden ni som är intresserade och om ni vill köpa boll så skriv hur många lådor.
Kommer
Q
Toy [LPF]
Tommesatan - 1 låda boll
Mutte - Åskådare?
Znark - 1 låda boll
Putte
Öge - Boll?
Danne
Pirre
Dr.Hp & Co
Soda
Pomme
Blinden
Dibbe
Pelle
Vägbeskrivning till banan
Klart sugen på att pluppa lite boll....hoppas bara att alkoholen lämnat kroppen ;)
Kommer väldigt gärna! :supair:
Tommesatan
2004-06-21, 23:36
Jag kommer också.. en låda boll till mig också..
Tittar förbi, kan itne lova att jag spelar. ska operera ögat på onsdag.
kan reservera en flash... för jag har nog ingen markör att spela med till helgen.
Är på...ska vända och vrida lite på mina slantar och se om dom förökar sig :)
på tar med boll och bysse åt golio
på.. vet ej om låda ännu :)
Kan ej komma! för att Linnea jobbar på söndag.
Så då har jag barnen.
jag vet inte om jag kan komma, Sanna har haft hög feber hela veckan och har nu trillat in på lunginflammation så ..
Beror helt och håller på hur hon mår Söndagen.
Men om jag kommer så har jag boll kvar.
R@ven[LPF]
2004-06-23, 13:25
Jag är på mitt älskade jobb hela helgen:behead:
Så jag är av....:mad:
Tjenare,
Jag är ny här på forumet så hej på er,
Jag har tänkt försöka titta förbi, och lyckas jag med det konststycket vill jag gärna köpa en låda boll :)
Hoppas vädret är som det är idag, fast utan allt jäkla regn..
Edit:
Glömde fråga, är det okej om man tar hund med sig eller skulle det störa? eller kanske nån allergiker?
:banana:
Du är välkommen :)
Och det är bara ta med jycken om du vill.
kan reservera en flash... för jag har nog ingen markör att spela med till helgen.
Har du kollat om solenoiden som sitter i en Imp passar ?
Har en sån liggandes nämligen.
Trevligt :)
Då tittar jag förbi och glor lite :afro:
Dustpuppy
2004-06-23, 20:23
Då tittar jag förbi och glor lite
Det är väl bättre att komma ditt å spela?
Originally posted by Dustpuppy
Det är väl bättre att komma ditt å spela?
Det hade varit skoj att spela, men jag sitter i rullstol så det hade blivit lite svårt att slänga sig undan skott och såntdär....
Såvida jag inte blir extremt snabb på att skjuta motståndare förrän de skjuter mig..
Hmm...
Anyway, jag tänkte köpa lite boll och glo på er medan ni samlar blåmärken, och jag kommer skrika på förlorarna och heja på vinnarna tills jag blir hes eller utkastad... vilket som kommer först ;)
Dustpuppy
2004-06-23, 21:16
Jepp jepp :D
Jag tar mig också friheten att utgå ifrån att ni till min ära ordnar stort grillparty med massor av kött och god dryck :)
Jag kommer om det går bra för er...
Originally posted by [Razorslove]
Jag tar mig också friheten att utgå ifrån att ni till min ära ordnar stort grillparty med massor av kött och god dryck :)
ZnARk är våran BBQ-Meister så ibland är inte sånna tillställningar omöjliga:D (Även om han nu har BANGAT på dom 2 senaste gångerna :whip: )
Kan även meddela att jag närvarar på Söndagens träning, hinner utan problem (host) hem från midsommarfirandet i Skellefteå till söndagen!
Ses på träningen!
Originally posted by PoMMe
ZnARk är våran BBQ-Meister så ibland är inte sånna tillställningar omöjliga:D (Även om han nu har BANGAT på dom 2 senaste gångerna :whip: )
Kan även meddela att jag närvarar på Söndagens träning, hinner utan problem (host) hem från midsommarfirandet i Skellefteå till söndagen!
Ses på träningen!
Så ZnARk ska bli min nya bästa vän :D
Jag har en ide till träningen... ni tar alla på er shorts och vit tshirt med måltavla på mage och rygg, sen springer ni omkring i det inhängnade området medan jag skjuter prick... :)
Låter inte det kul?
Aldrig omöjligt att man tar med sig nå kött.
Måste ju inviga det nya grillgallret :)
Öge.... Ta me Murikkan e du shyrre så kan man ju steka nå valfritt stuff till köttet :banana:
sir yes sir, tar du med stekspade ? har fortfarande inte hittat någon lämplig :D
Innebär detta att jag kan slita med mig någon köttbit?
För er som minns så kommer jag också slita med mig lönnberg...
(Patrik Lönnberg)
Va kul å gptt :)
Det här förtjänar en dansande banan..
jag är på, blir första gången "på riktigt" för min del så ni får hålla garvet inombords
tar även med en homie eller 2
Finns det gott om luft?!?
Det finns så vi alla klarar sig, men räkna ej med några toppfyllningar fyllningarna brukar landa kring 2000-3000PSI, självklart mer om man är först på tuberna.
/Putte
ändrade planer... ska jobba 12timmars på söndag.. :) (för pengarna) :( (för spelandet)
Fick just hem tanken från provtryckningen så det ska bli kul med årets första spel!.
Jag kommer & tittar på!
Har med mig mina små barn så det blir inge spel för mig.
Så utöver att ni målar varandra, vad mer brukar hända på en träning?
Har sett massa bilder på paintball brudar i en annan thread, kommer jag bli grymt besviken om jag förväntar mig att de kommer och hejar på?
:drunk2:
Just faen...höll på att glömma.
Behöver bolla.
Så Putte...plz ta med en lådda till moi.
Öge...Glöm inte skruvdragaren för guds skull :)
Jag tar me skruv.
Har gjort remsor av viran Q hade liggandes. Bara att kapa och skruva fast.
Tack alla som kom för en kanon dag,,,,,Å vädret fixade ni bra (nästan lite för varmt) :banana:
jo kul att man fick komma, var trevlig och fin bana, även om man är jävligt rookie :>
Det var mycket trevligt idag, ser fram emot fler spel i sommar!
Tack alla som va där. Synd att man va nog så slö både i kropp och själ.
Får väl försvara min låga aktivitet att jag jobbat natt och sovit lite :)
Snart dax för en träningshelg kanske?...me massa spel...grillat och ölande på kvällen.
Har gett mig fan på att få uppleva ett fylleslag vid grillen på banan i sommar :D
Kanske kan vara nå att fira med när våran förbannade supairbana dyker upp :banana:
Träningshelg med samkväm låter ju som en trevlig idé :thumbup:
Har lagt in lite bilder som Pirre tog i vårt bildarkiv (http://txr.nu/bildarkiv/bildarkiv.shtml)
Han är grym med kameran :banana:
MKT fina foton Pirre :D :thumbup: :1stprize: :v:
Originally posted by Q
Har lagt in lite bilder som Pirre tog i vårt bildarkiv (http://txr.nu/bildarkiv/bildarkiv.shtml)
:shocked2: :shocked2: :headbang:
ja vad ska man säga förutom att det var mästerligt, som väntat .. :D
bra jobbat Pirre! :thumbup:
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.