handdator

Visa fullständig version : Markör val

_forsberg_
2005-02-01, 18:09
nån som e sugen att hjälpa mig med ett markör val.... sitter och tvekar mellan ett impuls med vison Magnet Blade trigger, delrin bolt, tape worm och vision

Eller en autococker 04...

har alldrig haft en elmarkör och vet inte om det är svårt eller inte att skruva i dom...

Soda
2005-02-01, 19:28
Impulse skulle jag säga, mkt lätt skött markör. Lätt att uppgradera om man vill och behöver. Och billigare än en tex El Cocker, sen kan en El-Cocker ha bättre prestanda. Men du för då vara beredd på att den kostar en hel del mer enligt mig iaf. vi har både och i TXR ( hade själv en Pimpad Imp för inte så länge sen ;) )

_forsberg_
2005-02-01, 19:59
tack för rådet..... alla tips uppskattas

Soda
2005-02-01, 20:04
Vart bor du ? Om du kan borde du svänga förbi vid en Reball träning i Piteå och få se samt testa lite olika. Och vilken budget har du ?

_forsberg_
2005-02-01, 20:40
Jag e sugen på att göra det... men med min nuvarande markör så skulle ja skämmas.... economin finns så det är inga probelm... men ja ska försöka ligga under 10000 med luft och nytt magg... hur e det med bollar osv måste ja köpa egna reballs eller finns det att låna där ??

_forsberg_
2005-02-01, 20:51
Jag bor i kalix men har ju kör kort så det är inga problem att ta sig och suget finns ju.... men med min spyder så är det nå rakkel ja tror det är sand i bl en så den funka lite när den vill och ja har haft isär och ren gjort allt den funka en stund sen la den av... så där för blir det ny markör.... har ni till hälgen innom hus lr??

JÄgaren
2005-02-01, 22:00
Jag har en Imp till salu.
Impuls med vison en 2002 den har med andra ord det nya kortet.
+ att jag har en massa prylar till mm.
Om du vill ha info så kan du ju skicka ett Pm till mig.
Det är bra pris på den.

_forsberg_
2005-02-01, 22:08
ok men ja vill ha en ny så ja får lära mig den från grunden tror det är bättre nästan, inte för att jag tror att de e nå fel på din tvärt om...... men tack iaf

Toy
2005-02-01, 22:42
men med min nuvarande markör så skulle ja skämmas

Varför då?!? Jag och förmodligen alla som kommer att vara där har alla en gång i tiden haft Spyder pickor!

Kom dit så har du juh möjlighet att få testa en massa olika markörer innan du köper en!

Vi ses där ;)

PoMMe
2005-02-02, 02:55
precis, var inte så hetsig, kom på liira med våra makörer ... se vad du gillar m.m vi är inte en massa snåla pitebor :D

_forsberg_
2005-02-02, 10:59
haha ok jag komma bara ni säger till tid och plats och ger mig ett nummer ja kan ringa för väg beskrivnig.. schyyst att hjälpa mig...