handdator

Visa fullständig version : Förslag av markör hjälp mig!

_forsberg_
2005-02-08, 17:00
Några markörer jag funderat på i många olika pris klasser säg vad ni har för erfrenheter:

Mongoose II lcd
Custom milling and fade anodizing.
21 BPS cycle rate.
Foregrip with expansion chamber.
State-of-the-art low pressure valve.
Quik-strip bolt.
Pro-style vertical vise feed port.
Improved ball detent.
Rear velocity adjuster with tournament lock.
Drop forward bottomline.
ASA regulator for consistent velocity.
1-year manufacturer's limited warranty.

Electronic trigger frame features include:

On/off switch.
Electronic safety.
Shot counter.
Game timer.
Auto shutoff options.
Semi-auto mode.
Multi: Multiple shots per trigger pull. The number of shots per trigger pull is adjustable from one to 20 balls per trigger pull.
Turbo: Same as Multi but the number of balls per second is increased, adjustable from four to 20 balls per trigger pull.
Full-auto: Continuous firing per trigger pull; the number of balls per second is adjustable from four to 20.

ICD bko 04
"Cocker" Barrel Threads
18 Cycles Per Second
High Flow Low Pressure Regulator
Inline Regulator with Gauge
4-Way Adjustable Trigger
9-Volt Power Source Located in Grip
Quick Field Strip
Low Maintenance Ball Detent
Threaded Low-Rise Feed Tube
New Milling Patterns
On/Off LED Indicator

Piranha eforce EVO är utrustad med elektroniskt grep med dispaly för bl.a. timer, ställbar inline regulator, vertical feed, dropforward med bottomline, fade anodisering och anti-chop öga

Eller Impuls

kommentera om uppgraderingar,kvalitet och kom med förslag om andra också för lönen närmar sig å suget finns!

GOLiO
2005-02-08, 17:34
ICD bko 04 har en sådan själv. den var dock lite felinställd från fabrik så den gick sönder. ligger inne på garrantibyte nu, och det tar en jävla tid för dom att fixa den :/ men i övrigt känns den robust och så. dom 2 andra har jag inte hört talas om.. men piranha verkar lite plastigt.

skulle jag vara du skulle jag köpa en beggad impulse vision, väldigt mycket för pengarna.. såg att pirre i lule säljer sin. där har du något.

Soda
2005-02-08, 17:40
Vad har du för budget ??

_forsberg_
2005-02-08, 17:44
pengar finns men det ska finnas kvar till ett nytt luft system....å magg

GOLiO
2005-02-08, 17:56
http://pin.norr.info/forum/showthread.php?t=2331

kan jag rekomendera.

PuTtE
2005-02-08, 19:06
Rekomenderar oxo Pirres impulse.. så mycketr mer för pengarna än du räknar upp..

Men personligen hade jag valt en beggad Timmy från paintball.se men då får du lägga på några tusenlappar.

/Putte

Toy
2005-02-08, 20:07
Instämmer,,,,Pirres Impy

Kurthunter
2005-02-12, 12:33
Jag skulle vilja rekomendera en matrix . :brocker:
Sköna . Liten kick inte mycket till underhåll när man lärt sig att smörja boltkittet .
Dom kostar inte mycket nu begagnade 4000 ungefär för en med öga.
Inte mycket som går sönder på dom . Kanske är någon oring ibland men oringar kostar inte mycket i jämnförelse med en utsliten hammare eller valv .
:thumbup: