Visa fullständig version : Nya barnan ska "döpas" i färg....
Tänkte ta oskulden på våran nya bana i helgen. Så om det är nån eller några som vill komma och spela med oss så är ni varmt välkommna.
Vi har en del folk borta pga jobb och annat så om det är några skelleftebor, umebor, älvsbybor, lulebor eller annat löst folk som vill komma och lira kan ni ju gärna posta här så bestämmer vi tid och dag. :D
Alla som vill va med kan ju posta ett inlägg så ser vi hur många vi blir...även folket från [TXR] kan ju posta.
Dessa ska spela: (uppdaterar listan i det här inlägget när ni postar att ni e på)
[list=1]
ZnARk (har inte så hemskt mycket boll kvar)
Soda
Metuz
Q
Shadow
d.n.n
JÄgaren
[/list=1]
söndag .. funkar fint för mig .. :D :D
Jag kommer nog och tittar på !!:D :D
jag tror inte att fredag funkar! men lördag eller söndag blir bara fint för mig!:thumbup:
Säg tid och plats så ska jag måla er :devil:
Jo jag kommer !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sönda blir bra för mig.:headbang:
Har vi nå luft då?
pa_the_man
2002-05-31, 16:59
synd att det är så långt för en träning annars hade nog vi varit på.
sjag som är ledig på söndag och allt :-(
jaja det går väll fler tåg förhoppnings vis.
btw: vi funderar på att dra ihop en tränings/tävling i sommar mitt i stan som en uppvisning, är det ngt som ni skulle vara intereserad av eller???
det gäller även andra lag, inte bara txr.
det bästa är att det är kommunen som vill att vi ska fixa ngt så det kan blir grymmt.
mvh pa the man
Inte låter det fel....nå vi helt klart får disskutera lite om i laget.
Om inte annat så är vi nog ett par st som dyker upp iaf :)
Tomme slutar jobba 18:00 på söndag så han undrar om vi kan dra igång vid typ 16:00 så kan han ansluta efter jobbet. Är det någon som inte kan då så hojta gärna till här. Jag tycker det skulle vara kul om vi kan vara alla i laget på en gång.
går bra här med!!
:thumbup:
bara vi spelar så funkar allt ..
Jag drar ut på banan vid 15-16 tiden och börjar fixa lite.
Runt 17 ska vi lira så hinner tomme vara med oxo.
ska flytte allamina grejor till lägenheten idag. Får se om jag hinner komma och lirar!
Om inte jag kommer å spelar så lånar Ligge min marköe å pruttar upp min boll på er från mig!:D
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.