handdator

Visa fullständig version : X-rateds nya mod

DW
2002-06-02, 19:33
Så här kan man moda sin eclipse shocker, den går griimt bra då.

=)

öge
2002-06-02, 19:36
hell yeah ... putte e bäst

ZnARk
2002-06-02, 20:13
Olala!
Var kan man köpa en sån ? :p

Hur lyckades han med det ? :(

öge
2002-06-02, 20:14
sa han som moddade sin impy med lite eltjep och en klocka =)

ZnARk
2002-06-02, 20:20
Impy lcd delux! blev det ju.

Features:
timer?

Du e ba avundsjuk...erkänn! :D

RooX
2002-06-02, 22:04
Han knäckte feedern när han bytte värn och sköt på Lumme som skulle ta flaggen :D

Sen kanske Dr.Hp. kan ta och posta en bild på sin "custom"-Freak :p

PuTtE
2002-06-03, 10:51
I beg the differ...

Jag knäckte Feedern i breaken och jag sköt lumme när han skulle ta flaggan.... men bollen bouncade som tur var ..... vad gör man inte när det kommer en spelare med en bössa från andra sidan mittvärnet ... jo man skjuter på instinkt... nä allavarligt det var sate dåligt gjort .... hehe... jag ville ju ta flaggan själv.... hehe...

Sen måste jag säga att det var dom svagaste domare jag sett någonsin... till och med norrlandserien hade bättre domare...

Dom var så sate fega på att döma... en massa som fortsatte spela efter att dom sett att dom blivit träffade men domaren tog ingen one for one.... vilket dom borde göra då träffen sitter inom självcheknings zonen...

/PuTtE

lumme
2002-06-03, 17:31
Men vi vann ju matchen så what the fuck.........trodde jag var ensam kvar annars hade man kanske varit lite smidigare när man tog flaggan.....Men å andra sidan så var ju adrenalin nivån hyfsat hög just då:))
Visst vann vi mot dom slutgiltiga segrarna i AM?

PuTtE
2002-06-03, 19:56
Du har så rätt Lumme vi krossade Killarna som vann AM.... det var den näst sista matchen tror jag... dom som var så sura angående nått domarbeslut mot slutet...

/PuTtE