Visa fullständig version : Intresse för X-ball walkon på söndag ??
Precis som tråden heter.. finns det intresse för typ vanlig walkon med x-ball upplägget.
Alltså samma sak som i helgen, fast man får ta med sig egen boll då våra reserver har sinat.
Hojta till i tråden om ni är på...
Putte är på..
/Putte
_forsberg_
2005-09-05, 21:34
på...
PÅ så man nästan trillar av.
är det någon som har en låda boll till övers så e jag sjuhelvetes på :banzai:.. har en ny pang jag måste få svära in o pilla o jäklas med.
Hi!
RQ is interested with at least of one 5-man team participating if games are played with 5-man X-format or similar.
If there is need for more bunkers, we could probably bring some extra bunkers (fanless) w/ us?
By the way how wet is your field in Piteå now?
RQ Trombzz
SA/JT/NXe/Nelson/Powerplay
GeeMan: The field is pretty dry. last week we did some experiments to bring som wather of the field. as long as it's a clear weatherforcast for this week, the field will be playable.
PÅ!!
Ska kolla med
Mike
Jonne
David
Rikard
Oskar
:beer:
Har kommit på att jag är av....
Men kan komma och lösa upp RB så ni kommer åt boll och bana m.m. på morgonen... samt om jag har tid låsa upp för tillbaka sättning, senare på dan...
It´s all up too you.
/Putte
MachineGunner
2005-09-07, 12:09
mellan villka tider kommer det vara folk där isf?
kommer det finnas luft eller är det BYO som gäller?
eventuellt kommer vi ett par/tre stycken från lule :evilgrin:
är det någon som har en låda boll till övers så e jag sjuhelvetes på :banzai:.. har en ny pang jag måste få svära in o pilla o jäklas med.
Såja Ä-byn lever lite i alla fall....Kul att du kommer Purra. Jag kommer om jobbet hinner bli klart på lördag annars så jobbar jag söndag med. Så om jag kommer så kommer nog lillen med.
Finns alltid boll och luft till försäljning, men om ni kör X-ball så finns det inte boll till alla.
Men vi har 7 lådor Blaze och 3 lådor Hellfire kvar av bollen. Så först till kvarn.
Kastar upp en vanlig Walkon tråd ...
/Putte
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.