Visa fullständig version : Råd till kalixbon
Nu när säsongen har börjat lida mot sitt slut så har jag bestämmt mig för att sälja min semi-automatiska spyder TL-RE. Jag har bara spelat med det kanske 5 ggr i sommar å börjar redan fundera på att köpa en Electro markör med luftsystem. Anledningen är att jag vill börja köra lite mer " seriöst " och för att jag bara vill ha en electro. Nu till min fråga : ska jag ha ett 68/4500 preset system eller ?? och om jag nu skaffar detta. Ska jag fixa egen "dykartub" med fillstation. Jag är ganska ny i paintball världen så hjälp mig :) tacksam för svar /Alexander
Ps: Råd på bra markörer uppskattas, men inge " värstings " min ekonomi kommer ligga på kring 5-6 tusen till nästa säsong.
:laugh:
Offtopic: <3 Kalix
_forsberg_
2005-09-11, 08:44
ja säljer ju min impuls med luft och allt för 3800
Nu när säsongen har börjat lida mot sitt slut
Jo sommar säsongen är slut, men nu börjar ju snart reball träningen inför hela vintern :)
Samåk me Forsberg vettja till våra reball walkons .. å hans impulse är en fin pang med de flesta uppgraderingar. .. tåls fundera över.. ses på plan ;)
7even !
68/4500 är en bra universal storlek på flaskan, men det beror på vilken markör och vilken position man har på banan. Och preset är mkt smidigt, Angående dina tankar på nyköp. Du sa att du har en budget på 5-6K, det räcker en bit, tex en Ion med ett mkt fint tillbehörs paket. Det är en mkt bra beggat marknad just nu, har sett flera fina paket inom din budget. Du kan alltid fråga oss innan köp om du är osäker på någonting.
Jo visst kan jag ju samåka med Forsberg å få träna lite reball. Det blir nästan alldrig krig i kalix för att det är alltid något problem så visst. Så kan jag ju få komma å känna på någon markör å se vilken som passar mig bäst. Hör av er till mig när det är reball spel. tack /Alexander ;)
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.