Visa fullständig version : A5:a med response trigger?
MachineGunner
2006-01-13, 23:11
tjaba
är en tippmann A5 med response godkänd för spedball/supairspel?
vad jag har förstått går det inte att få till helauto med den även om den har response, stämmer det?
tackar på förhand/Erik
Alltså det är så olika, vet att första pickan som hade rsponse trigger var automag RT.
Den blev som jag har förtstått aldrig godkänd för spel, endel tävlingar godkände dom men man fick ställa ner response trycket till ett minimum.
Hur responsen funkar på en A5 har jag ingen aning om, men jag antar att trycket som trycker tillbaka triggern är ställbart, så ställer man det så lågt det går så skall det nog vara okej att spela.
Response trigger betyder ju att ett tryck hjälper dig att trycka tillbaka avtryckaren då du har skjutit en boll. Så hela iden är att om du kan hålla avtryckar fingret med en viss kraft mot avtryckaren, så skall bössa nästan skjuta av sig själv.
Sen är ju A5 "cappad" till 15 boll sekunden, skall inte gå att få snabbare enligt dom själva.
/Putte
/Putte
MachineGunner
2006-01-14, 12:03
ok, har för mig jag har läst ett test av en A5 med response nånstans där dom försökte ställa den så att den skull ge helauto om man höll med rätt tryck på avtryckaren, men dom lyckades inte.
men om man kommer till pite å vill vara med å pluppa lite reball blir man inte utslängd om man har response iaf, eller? :)
/Erik
Nope.... du får lira hur mycket du vill med oss...
MachineGunner
2006-01-15, 12:11
najs :)
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.