handdator

Visa fullständig version : Tappar i värde...

Getsemane
2006-04-04, 19:40
Hur mycket tappar en markör i värde på typ ett år om man köper en ny och sen vil sälja den.. Om man skulle börja med ngn billigare och sen byta upp sig, lr lika bra att satsa på en lite dyrare på en gång?

Och luftystem, kostar väll ca 1000 lappen att provtrycka så kanske lika bra att köpa en ny som håller några år och som är lite dyrare..
:confused:

Soda
2006-04-04, 19:50
Det beror på vilken markör du köper, men visst just nu är det GRYMT svårt att få ut någorlunda av sin beggade markör. Oavsett vilken det är, sorgligt men sant. Ska du börja tävla så tycker jag att du ska kolla in ION från smartparts, vi har två i förening som du kan få prov spela med innan ev. köp. Sen är marknaden nerlusad med bra markör med bra tillbehör för mkt rimliga pengar. Ditt inköp styrs av din ekonomi, kan du så försöka börja spara redan nu. Ska tillägga att det är lite lättare att sälja luftsystem (tycker jag iaf) Mitt största tips till dig är att du kollar in lite olika saker, och sen bollar du det mot oss här på vårat forum.

Getsemane
2006-04-04, 21:31
Ja jag har väl som inriktning nu att börja träna och senare kanske tävla en del.. Jag lär nog bli fast efter första träningen :laugh: Har insett det finns grymmt mkt att lära, om allt tryck kapslar påsar bollar markörer m.m. Men det ska bara bli kul.

Så i samma takt som sommar lönen trillar in så lär den nog dra iväg åt paintball hållet. Kanske satsar på någon lite dyrare men begangnad som den Toy har ute tex, aja vi får se. Fortsätter vänta tills ni drar igång ngn Reball så jag kan fastna i paintball träsket.

Toy
2006-04-05, 20:57
den Toy har ute tex

Ja de tycker jag verkligen :D :D

kan ta me den på nästa walkon så får du kladda på den å så!

//Toy