handdator

Visa fullständig version : TXR Till Flen Open

Soda
2006-05-28, 11:53
Laget som åker är:

Soda
Putte
Toy
Foppa
Mathias Karlsson

Och Wolfi åker även med i bilen. Måste säga att jag är grymt sugen på tävla, men bekymmrad över den skrämmande låga tränigsdosen hittills (för egen del då ;) )

PIRREB
2006-05-28, 15:24
Laget som åker är:

Soda
Putte
Toy
Foppa
Mathias Karlsson

Och Wolfi åker även med i bilen. Måste säga att jag är grymt sugen på tävla, men bekymmrad över den skrämmande låga tränigsdosen hittills (för egen del då ;) )

Yo!

kollar med boysen om att tränings spela med Flen laget
ni har iallafall 2 söndagar på er

PIRRE

Soda
2006-05-28, 22:46
Tackar för det Pirre, har kollat och jag kan tyvärr inte någon av helgerna före. Men dom andra borde ju verkligen ta tillfällena i akt.

W
2006-05-31, 22:40
Hallåj!

e d ingen som e sugen på att lira, d e ju snart fotbolls vm o massa öl drikande så vi vill lira så snart som möjligt

:beer:

JÄgaren
2006-06-01, 09:40
Hallåj!

e d ingen som e sugen på att lira, d e ju snart fotbolls vm o massa öl drikande så vi vill lira så snart som möjligt

:beer:

:eeek:
Fotbolls vm....ja det skulle ju bara förbjudas!!!! Skaffa ett liv typ en hobby......paintball eller skaffa en stor båt så du/ni har nå att göra. :laugh: :laugh: Fotboll ja ja ja suger massssssssssorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. :cool2:

öge
2006-06-01, 09:45
Vi siktar på att få upp nätet till på Söndag och hade små förhoppningar att det inte ska regna :)

PoMMe
2006-06-01, 13:13
jepps, hopp om spel på söndag pirremannen, kan ni komma?

W
2006-06-01, 19:07
Fotbolls vm....ja det skulle ju bara förbjudas!!!! Skaffa ett liv typ en hobby......paintball eller skaffa en stor båt så du/ni har nå att göra. :laugh: :laugh: Fotboll ja ja ja suger massssssssssorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. :cool2:

Ja du paintball de vill jag ju gärna spela men d verkar ju inte bli nåt :p :D
Och om jag inte minns fel så har jag nog provat att spela d nån gång!

Jag vill bara se på fotboll för o dricka mer ÖL :beer:

Men att du jägarn inte tror att jag/Vi har nåt att göra så har du fel, vi har redan haft en båt en sån där stor båt som gick till finland, skulle visst spela paintball där o bakis som vi var gick faktiskt jävligt bra :1stprize:
så vi har redan prova på det där med båt

PIRREB
2006-06-02, 00:39
jepps, hopp om spel på söndag pirremannen, kan ni komma?

D låter bra kolla med laget som ska ner å tävla oxå

Putte,Peder,Foppa,(lill-judas :p är ju i ume å den andra vet jag inget om)

//PIRRE

PIRREB
2006-06-02, 00:48

Jägarn! Paintball har jag spelat sedan du satt i pojk rummet utan ett hår på snoppen:laugh: :laugh: :laugh:
så du ska nog skaffa dig en hobby själv...har inte sett så mycket av jägaren på planen :evilgrin:

//PIRRE

Mathiaskarlsson
2006-06-02, 12:19
D låter bra kolla med laget som ska ner å tävla oxå

Putte,Peder,Foppa,(lill-judas :p är ju i ume å den andra vet jag inget om)

//PIRRE

"Den andra" kan vara med och träna på söndag den 11 om det finns boll att tillgå.

PIRREB
2006-06-02, 19:15
"Den andra" kan vara med och träna på söndag den 11 om det finns boll att tillgå.

Sorry! Mathias ska sluta kalla dig den andra ;)

//PIRRE

Mathiaskarlsson
2006-06-02, 22:18
Låter bra :thumbup: Blir de nå på söndag eller?

PIRREB
2006-06-03, 00:50
Låter bra :thumbup: Blir de nå på söndag eller?

Om de inte regnar så kommer vi med ett gäng:

PIRRE
W
MikE
Spik

Jonne?
David?
Oskar?

P.s. Om inte Öge mannen ska spela söndag så vill jag testa 06.an
:wink3: :wink3: :wink3:

//Pirre
:king:

Mathiaskarlsson
2006-06-03, 16:34
okej. har inte riktigt koll på vart banan ligger. nån som har karta eller vill hämta mej på bussstationen den 11 ? :P