Visa fullständig version : TXR Till Flen Open
Laget som åker är:
Soda
Putte
Toy
Foppa
Mathias Karlsson
Och Wolfi åker även med i bilen. Måste säga att jag är grymt sugen på tävla, men bekymmrad över den skrämmande låga tränigsdosen hittills (för egen del då ;) )
Laget som åker är:
Soda
Putte
Toy
Foppa
Mathias Karlsson
Och Wolfi åker även med i bilen. Måste säga att jag är grymt sugen på tävla, men bekymmrad över den skrämmande låga tränigsdosen hittills (för egen del då ;) )
Yo!
kollar med boysen om att tränings spela med Flen laget
ni har iallafall 2 söndagar på er
PIRRE
Tackar för det Pirre, har kollat och jag kan tyvärr inte någon av helgerna före. Men dom andra borde ju verkligen ta tillfällena i akt.
Hallåj!
e d ingen som e sugen på att lira, d e ju snart fotbolls vm o massa öl drikande så vi vill lira så snart som möjligt
:beer:
Hallåj!
e d ingen som e sugen på att lira, d e ju snart fotbolls vm o massa öl drikande så vi vill lira så snart som möjligt
:beer:
:eeek:
Fotbolls vm....ja det skulle ju bara förbjudas!!!! Skaffa ett liv typ en hobby......paintball eller skaffa en stor båt så du/ni har nå att göra. :laugh: :laugh: Fotboll ja ja ja suger massssssssssorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. :cool2:
Vi siktar på att få upp nätet till på Söndag och hade små förhoppningar att det inte ska regna :)
jepps, hopp om spel på söndag pirremannen, kan ni komma?
Fotbolls vm....ja det skulle ju bara förbjudas!!!! Skaffa ett liv typ en hobby......paintball eller skaffa en stor båt så du/ni har nå att göra. :laugh: :laugh: Fotboll ja ja ja suger massssssssssorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. :cool2:
Ja du paintball de vill jag ju gärna spela men d verkar ju inte bli nåt :p :D
Och om jag inte minns fel så har jag nog provat att spela d nån gång!
Jag vill bara se på fotboll för o dricka mer ÖL :beer:
Men att du jägarn inte tror att jag/Vi har nåt att göra så har du fel, vi har redan haft en båt en sån där stor båt som gick till finland, skulle visst spela paintball där o bakis som vi var gick faktiskt jävligt bra :1stprize:
så vi har redan prova på det där med båt
jepps, hopp om spel på söndag pirremannen, kan ni komma?
D låter bra kolla med laget som ska ner å tävla oxå
Putte,Peder,Foppa,(lill-judas :p är ju i ume å den andra vet jag inget om)
//PIRRE
Jägarn! Paintball har jag spelat sedan du satt i pojk rummet utan ett hår på snoppen:laugh: :laugh: :laugh:
så du ska nog skaffa dig en hobby själv...har inte sett så mycket av jägaren på planen :evilgrin:
//PIRRE
Mathiaskarlsson
2006-06-02, 11:19
D låter bra kolla med laget som ska ner å tävla oxå
Putte,Peder,Foppa,(lill-judas :p är ju i ume å den andra vet jag inget om)
//PIRRE
"Den andra" kan vara med och träna på söndag den 11 om det finns boll att tillgå.
"Den andra" kan vara med och träna på söndag den 11 om det finns boll att tillgå.
Sorry! Mathias ska sluta kalla dig den andra ;)
//PIRRE
Mathiaskarlsson
2006-06-02, 21:18
Låter bra :thumbup: Blir de nå på söndag eller?
Låter bra :thumbup: Blir de nå på söndag eller?
Om de inte regnar så kommer vi med ett gäng:
PIRRE
W
MikE
Spik
Jonne?
David?
Oskar?
P.s. Om inte Öge mannen ska spela söndag så vill jag testa 06.an
:wink3: :wink3: :wink3:
//Pirre
:king:
Mathiaskarlsson
2006-06-03, 15:34
okej. har inte riktigt koll på vart banan ligger. nån som har karta eller vill hämta mej på bussstationen den 11 ? :P
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.