handdator

Visa fullständig version : ngn som är intresserad

p-A_Plastic
2006-07-19, 18:16
tjena paintballers.

är det ngn som är intresserad av en träningshelg eller dyl inför skara.
vi funderar på att köra en träning i umeå helgen före skara.
eller rättare sagt vi kommer att köra en träning helgen före skara så all som vill får komma.

Krister höll på att surra om walk on avgifter och sånt men vi får återkomma med den typen av info (min hjärna är inte skapt för att komma ihåg saker)

datumet är 19 aug

har ni funderingar så fråga på bara eller ring till krister i bolaget.

cheers p-A_Plastic

PuTtE
2006-07-19, 19:12
lät ju intresannt

Soda
2006-07-19, 20:05
Ska kolla mitt schema, får återkomma. Tror att jag jobbar då :(

pa_the_man
2006-08-04, 21:19
vad jag har hört så ska Lyksele komma och vi, så hur blir det med er???
får man skjuta lite pite bor eller???? Skulle va kul som fan.

asm
2006-08-05, 19:26
ja ja jaaaaag kommrer ;)

PuTtE
2006-08-06, 12:55
Tror vi skall då dra ihop nå folk, men skulle ju vilja veta mer om sajten, sist jag for på Premier-spel i Ume på "nya banan" så var ju inte ens nätet uppsatt, samt det var leråker som gällde.

PoMMe
2006-08-06, 16:48
mjo lite mer info vore gött! :D

drhp
2006-08-06, 18:16
Jag kommer.

krister nilsson
2006-08-08, 22:42
TJAAAA !
Banan är på ett finnt område utanför vännäsby på en bondes åker. Den blev klippt sensast för 2 veckor. Nät är på G att sättas upp , har inte haft tid pga för mycket jobb å för lite hjälp.

Bannan är 50m från älven också. lätt att ta ett bad när man känner för de.

sj hade jag tänkt att vi skulle försöka börja vid 10:00 tiden på att lira å lira i 4-5 timmar,
efter de så ville jag att vi alla for in till vännäs å åt på en pizza resturang för att få i oss lite fett :D å söra av oss lite.. alla för ju göra som dom vill själv klart. Under tiden vi är borta 1-2 timmarna så tänkte ja någon form av Wolk on till dom som tittar på.
Efter ni kommer tillbaka så blir de att lira igen 3-5 h.. sen festa ! :D

bilder på banna ska jag försöka att fixa så fort jag kan å väg beskrivning .

Mer info kommer inom kort. så fort man få tid =(

Boll går att beställa via mig ! men senast på fredag !

RING om de är något ASAP på 0731821901

quest
2006-08-08, 23:29
Jag snackade med Jesper och både jag och han är lediga fredag tror jag så vi kan hjälpa dig med nätet då.

PuTtE
2006-08-09, 08:22
Låter bra Krister

quest
2006-08-13, 16:49
Här är det! (http://kartor.eniro.se/query?what=map&ax=&asearch=1&imgmode=0&ms=0&streetname=v%E4stra+v%E4nnfors)

Ok ja jag vet det är mitt ute i Vindelälven men jag (Jesus) kommer ge er alla förmågan att gå på vatten så det är ingen fara. Problem med den där kartan är att en väg inte finns med. Men vi får väl guida in er. Det är inte svårt att hitta.

PuTtE
2006-08-14, 20:25
Mer info ??

Walkon avgift ??
Luftavgift ??
Bollpris onsite only eller ??

Och en till fråga har forumet på www.paintballbolaget.se lagt av eller är det bara jag som är dålig ??

quest
2006-08-14, 20:52
Forumet på PBBolaget verkar vara nere. Jag försöker få tag i Krister ang Boll och kostnader. Han sitter i telefon den rackarn.

Unregistered
2006-08-14, 21:24
Mer info ??

Walkon avgift ?? Ingen avgift för ni som har lag. dom nya som kommer gör jag upp priser för dom på plats.

Luftavgift ?? Hoppas på att ni TXR kan ta med er den för att få en så bra Walkon som möjligt.

Bollpris onsite only eller ?? Ni får ta med er egen om ni har annars så säljer jag boll till dom som vill köpa X-Boll Brons. (begränsat antal)

Och en till fråga har forumet på www.paintballbolaget.se lagt av eller är det bara jag som är dålig ??

ÄN vad jag gör åt sidan Forumet så stänger dom ner sidan för mig B-one... suck suck.

Fråger till TXR:

Kan ni som kommer ner ta med er extra värn för att föra en 7:mana bana ??
Och finns de någon chans att få ner kompresorn ??

START FÖR allt blir KL 11:00 På lördag slutar någon stans vid 18:00. För ni som har en bit att köra . Sedan kommer vi överens om när vi ska fara å äta.

PuTtE
2006-08-15, 09:24
Än så länge så är vi endast två som visat intresse för att komma, men det kan öka under veckan.

Hur vill du göra Krister med Kompressorn, vi kan ju skicka ner den med bussgods som sist ?

quest
2006-08-16, 11:41
Jag skulle behöva låna en markör. Impulsen har brutit ihop totalt och jag förstår inte vad som har hänt.

Soda
2006-08-16, 11:56
Quest ! Vad gör den och vad gör den inte ? Har haft Impulse själv.

quest
2006-08-16, 11:58
Jag har blivit tvungen att ta bort LPR och Tapeworm. Gjorde en egen plugg till Tapeworm hålet men den läker en skvätt. Bolten flyger fram men den skjuter inte in någon luft om jag inte höjer trycket till nivåer som gör att den kan krossa boll i kammaren...

jesper
2006-08-17, 15:08
Micke jag tar med min ion denna gång.. intresant å se om den funkar :)

Unregistered
2006-08-17, 16:05
Krister här igen .

Kompresorn får ni göra som ni vill om ni vill skicka ner den med boss gods eller ta ner den på någont annat viss .. sen så är de snart fredag å jag ska fixa upp nätet då =)

om ni har mera frågor kan ni ringa ^^

0731821901

quest
2006-08-17, 16:08
Micke jag tar med min ion denna gång.. intresant å se om den funkar :)

Perfekt Jesper! Jag behöver bara magg och luft va?

jesper
2006-08-17, 18:35
jepp.. ta med freakpipa också

Dustpuppy
2006-08-20, 09:21
Hade skit kul i lördags, å grymt kul att Evil Gitz kunde dyka up :)

pa_the_man
2006-08-20, 20:12
fruktansvärt bra.......bra tempo, bra matcher, bra människor och bra väder.

tack till krister som orkar fixa saker trots sina två heltids jobb.
tack till mina lagkamrater i NG samt HP och Tooben
tack till evil gitz för trevligt tränande.

på återseende i skara om nga dar........

crazee
2006-08-21, 10:30
Tack för en lärorik dag, märktes att man var lite ringrostig :laugh: . Men det var skitskoj, hoppas att Evil Gitz ska få ihop hela laget snart. Tack för ett mycket bra initativ och kanon stämning.

jesper
2006-08-21, 10:45
Riktigt roligt och som sagt lärorikt!

Jag önskar lycka till åt NG nere i Skara, kicksomeass! :)

Couga
2006-08-21, 12:57
Oh yeah!

Fin fin tränings helg alla som var där. Vädret bara strålade och banan var tok fin. Matcherna rullade på i skön fart och bollen sprutade åt alla håll, vad mer kan man begära? :wink3:

Syns i Skara härnest som sagt :thumbup:

PS. Var det någon som tog bilder? Själv är jag alltid på jakt efter ego bilder på mig sjäv! :shocked2:

Dustpuppy
2006-08-21, 13:16
Ola AKA apan tog bilder så han får massa sig in här å dela med sig lite :)

Örnberg
2006-08-22, 21:39
Its back.. the fummel behind the trigger :p

Bilder som togs.. jani.. så jävla kul ska ni inte få ha. Ja ja.. ska se om jag lyckas göra nått av dom.

Tack för att ni lurade in mig på detta "jävulskap" igen.

Carnovoure eller Black Magic? Pest eller kolera?

tackar iaf för en sjukt trevlig dag, härlig manlig bonding och äckligt sticky vit färg.

spank you later ladies! :evilgrin:

dea
2006-08-22, 22:29
Svinkul.... skjuta så mycket har man inte gjort på år.

Mer.. snart.....

För en stackars arbetare skulle söndagar uppskattas, drygt att skolka från jobbet :o