handdator

Visa fullständig version : Reball.

bjoern_
2006-10-02, 15:04
Undrade lite om det ev. finns intresse att lira Reball inne i eran hall framöver vintern, säg en helgdag, börja tidigt, lira fram till middag :)

Getsemane
2006-10-04, 09:21
Pomme tror jag är på gång att kolla när hallen är ledig och vilken helgdag vi vill hyra så att innom kort kommer det nog upp en walkon tråd här :)

bjoern_
2006-10-04, 10:42
Underbart! :)

Unregistered
2006-10-04, 11:25
Tjena

Jag är ny här och väldigt okunnig när det gäller det mesta kring Paintball, dock väldigt nyfiken och ska införskaffa mig en utrustning inom kort - om det kommer finnas möjlighet att spela inomhus i vinter that is.

Vore underbart att få lira med er, har spelat PB tidigare men aldrig på detta sättet utan med kompisar på Piteå havsbad.

Unregistered
2006-10-04, 11:26
Tjena

Jag är ny här och väldigt okunnig när det gäller det mesta kring Paintball, dock väldigt nyfiken och ska införskaffa mig en utrustning inom kort - om det kommer finnas möjlighet att spela inomhus i vinter that is.

Vore underbart att få lira med er, har spelat PB tidigare men aldrig på detta sättet utan med kompisar på Piteå havsbad.

Ovanstående är då skrivet av mig, missade logga in. (Visste inte man kunde skriva utan att vara inloggad)

Nåja,

/M

MickeCTR
2006-10-04, 11:27
Ovanstående är då skrivet av mig, missade logga in. (Visste inte man kunde skriva utan att vara inloggad)

Nåja,

/M
Men herregud så skämmigt, nu är jag då fan inloggad.

/M

PoMMe
2006-10-04, 12:17
tsss :freak: det var väll en härlig start :p

Du e varmt välkommen och komma och prova vad allting som heter bolla me oss.
sen när vi får rummen ur attt börja träna lite inför OS 2010 vette fåglarna.

öge
2006-10-04, 13:03
rättelse: när pomme får tummen ur arslet och ringer så kanske vi får veta när det blir reball..

Unregistered
2006-10-04, 15:45
Känns frustrerande att inte veta om det blir något spel inomhus i vinter, jag som är sent inkommen i detta och tyvärr på lite fel årstid också då ev.

Måste bara hitta en vettig utrustning också, gärna bättre begagnad.

JLM
2006-10-05, 08:44
Jag har också funderat på att skaffa mig lite paintball utrustning, men dålig årstid så det beror väl på om det blir något inomhusspel.