Visa fullständig version : Reball träning Lördag 28/10
Getsemane
2006-10-23, 09:14
Inställt pga för lite folk.. Nytt försök en annan helg
Jag kommer när jag slutat jobba. bör bara på plats klockan 14.
Getsemane
2006-10-23, 13:31
Hallen var ledig hela lördagen som det såg ut idag så vi har möjlighet att ändra på tiden lite om den inte passar.
jag kommer med bussen till piteå busstation klockan13.00 på lördag, men därifrån måste jag hitta något sätt att ta mig till hallen, finns det möjlighet att sammåka med någon ut till hallen från stan på lördag?
en annan fundering är ju priserna, jag har egen markör, med luftsystem och tillbehör+ mask, kan ni rekomendera klädval? jag skaffade marlören för inte så länge sedan, har inte haft tidatt spela så mycket och är lite av en nybörjare :worried:
Getsemane
2006-10-24, 22:47
Jag har bara spelat två ggr så du är i gott sällskap, det kan hända att tiderna förskuts en timma då både du och golio kommer lite sent.
Priserna ska jag fixa upp imorgon så du får besked då :)
Klädval behöver inta vara alltför avancerat då vi inte använder färg innomhus.
Jag kommer som sagt (om vi blir nog många) kring 14. isf kan jag hämta upp dig på vägen, men då blir det ju lite dötid på stationen.
Getsemane
2006-10-25, 14:17
Tiden förskuten 1h och priset är satt.
Mkt välkommna alla.
Jag kommer som sagt (om vi blir nog många) kring 14. isf kan jag hämta upp dig på vägen, men då blir det ju lite dötid på stationen.
skulle vara jätte bra:) dötid... tja lite tid att samla tankarna före man blir nedskjuten är väl alltid bra :P
hade grymt gärna kommit, men har fullt upp lördag, jobbar dag och natt så blir sovtid mellan 14 - 19 typ åsså jobb igen 21.00
Fans det ingen tid söndag ? :(
Getsemane
2006-10-26, 12:25
Har kollat tider under södagen men det finns bara 8-10 och 12-14 som är ledigt då.. Däremot så är A-hallen ledig under hela lördagen.. Så tyvärr, hade vart grymmt kul om du också kunde komma :undecide:
tomas, toy, zero, putte osv. kan ni lr?
tjooo,,,kan ej denna eller nästa helg!
Getsemane
2006-10-26, 21:06
Synd för det vore ju inte så kul att ställa in pga för lite folk.. Så det är bara att ni kommer.. :evilgrin:
Tråden kommer att sitta uppe till 17/18 tiden, sen måste jag avboka hallen om vi inte får fler intresserade, isf får vi göra ett nytt försök ngn annan helg.
Sorry var hundra på att jag svarat på tråden i tisdags innan jag for på fackkurs. Fick höra från frida att ni undrat. Men hur som helst kunde ej spela idag då jag jobbar helg.
/Putte
Getsemane
2006-10-28, 15:31
Ja ingen fara.. Hoppas flera har möjlighet ngn helg här frammöver.
Getsemane
2006-10-29, 10:45
Så om jag slänger upp en ny tråd om två veckor vart vill vi vara då? Nolia, Hortlax-A, norrmalm B-C hall lr?
Nolia e stor nästan för stor.. Så hortlax A e mitt förslag men då måste vi köra det på en lör..
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.