Visa fullständig version : Reball?? Ngn?
Getsemane
2006-12-27, 00:12
Någon som är sugen på att röra lite på fettet och bränna bort all julmat efter nyår??
Har ni ngt intresse av spel i slutet på Jan så skriv gärna ett litet inlägg.. Gärna förslag på tilhåll och datum :)
Mvh: Emanuel
_forsberg_
2006-12-27, 11:45
är på
åker bort helgen runt den 20:e januari
gisssar att enda lokalen som skulle passa oss är antingen sjulnäs gympahall eller noliahallen.
Fotbollshallen är alldeles för dyr för oss, men kanske hyra in oss i den under sommarhalvåret för en extra träning/spel under sommarveckorna. Förstod jag getsemane rätt så var det lättare att få bättre hyra under lågsäsongen.
/Putte
Getsemane
2006-12-29, 23:32
Du har tolkat mig rätt PuTtE.
Jag skulle även se Hortlax sporthall som ett alternativ då den är lätt att näta (finns basketkorgar över hela läktaren man kan näta i) och den är stor nog för spel 3 mot 3 + att det är en av de enda hallarna som man kan få rimliga tider i.
Nolia vore det bästa men den är nästan för stor. Svår att näta men perfekt annars.
i min värld så kommer vi inte att näta då vi hyr en sporthall eller dylikt utan endats blåsa upp 10 värn och spela/träna så mycket som möjligt under denna tid, dvs att alla som vistas i lokalen måste ha mask på sig och det är därför som jag tror att sjulnäs är bästa hallen då den inte har läktare.
Vet ej hur stor eller hur Nolia hallen ser ut, men den är ju bra med tanke på att dte är nära till RB där vi har alla saker.
Jag är på. bara säga en tid!
Getsemane
2007-01-01, 17:46
Helgen den 13-14 eller 20-21 Januari hur skulle någon av dem passa? Om vi kollar i feb så hur skulle 3-4 passa?
Skriv vilken som passar dig bäst så ska vi försöka få till årets första reball walkon :)
Mvh: Emanuel
vi är ca 3 pers i ajrvidsjaur som vill komma o spela, vi kan jan 13-14 och feb 3-4 även 20-21 går nu=)..
hörs!
// M@St BST paintball
Jag och min kompis kan också komma 20-21 men vi kan inte komma den 27-28
_forsberg_
2007-01-02, 10:46
20-21 går bra för mig om ja hittat mitg en ny pang då jag skicka iväg ängeln idag
zerohero
2007-01-02, 18:36
Jag är på... kan helg 20-21
Getsemane
2007-01-02, 18:39
Det verkar som att den 20-21 passar bäst för de flesta, tråkigt att Toy inte är här då men ser ut som om många kan tänka sig den helgen.
God fortsättning!
kan finnas risk för att man dyker upp :surprise:
den helgen peder är borta han luktar så illa ;)
//Pirre
God fortsättning!
kan finnas risk för att man dyker upp :surprise:
den helgen peder är borta han luktar så illa ;)
//Pirre
äh,, du har bara näsan för nära munnen ;)
Getsemane
2007-01-04, 15:56
Lör den 20de från klockan 16:00 i sjulnäs sporthall.. Hur låter det?
Vet att jag jobbar den 20 så jag kan ej, men jag coh erik lan ju se till och fylla upp tuberna med luft så det finns iaf.
Sen måste vi hämta elblåsarna m.m. i öjeby lokalen, kanske dags att rensa hela lokalen och lämna igen nyckeln.
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.