handdator

Visa fullständig version : Reball i Piteå

Örnberg
2007-02-22, 21:46
Tjenis penis folket i norr.

Lutar åt att jag åker upp med fröken fräken min till hennes hemtrakter (ert kära Pite´ :p) första helgen i mars.

Inte så ni råkar ha planerat nån reball träning då möjligen kanske eventuellt?
Peppelipeppad så det står härliga till thats for sure folks.

Hörs å störs folket i norr :D

Örnberg
2007-02-25, 18:06
Inte det inte? attans boningar.. kom igen nu folket.. lira boll. Inget man (dvs jag/ni/oss :p) kan gå miste om va? :D

Getsemane
2007-02-25, 22:27
Hmm jag lär vara nyoppererad men jag e på, lite får det väl slita i stygnen.. Men lovar inget kan lika gärna vara sängliggande.

Örnberg
2007-02-26, 05:25
Sweet luvin :D
Inte att du e nyopererad då men att du kanske va på. Hör efter med "de dina". Vore riktigt kul att lira med lite annat folk än man e van med här hemma.
Är i Piteå hela lördagen och söndagen så whenever mer eller mindre..

Hörs å störs..

PuTtE
2007-02-26, 06:56
Hör rykten att det skall finnas ett "reballcenter" i Umeå, eller rättare sagt någon upplevelse firma som har reball-hall.

Vet du något om detta Örnberg ??

Tommesatan
2007-02-26, 08:29
www.megazone.se

Kallar det visst Phazerzone.. Lite beigt med pumpmarkörer, men kul med västar som räknar träffar så att det går på poäng.. Men då räknas ju inte alla skott i skallen å andra lemmar..

Unregistered
2007-02-26, 10:57
det finns 3-4 kalix bor som jag skulla kunna sparka iväg till pite om det låter intressant??

Örnberg
2007-02-26, 12:39
Precis som Tomme säger så är det Megazone som har nått odrägligt reball liknande.. bara smärtsamt på alla sätt å vis.
Mörka lokaler och vassa kanter = fina bulor i pannan.. trust me I know haha

Inte så att ni kanske eventuellt har något på g i helgen spelmässigt? Kommer missa vår träning här i Umeå så vore kul å lira me er där uppe om ni har nå kul på g dvs. Och så såklart lira med/mot er igen dör man ju inte av :p