Visa fullständig version : Reball i Piteå
Tjenis penis folket i norr.
Lutar åt att jag åker upp med fröken fräken min till hennes hemtrakter (ert kära Pite´ :p) första helgen i mars.
Inte så ni råkar ha planerat nån reball träning då möjligen kanske eventuellt?
Peppelipeppad så det står härliga till thats for sure folks.
Hörs å störs folket i norr :D
Inte det inte? attans boningar.. kom igen nu folket.. lira boll. Inget man (dvs jag/ni/oss :p) kan gå miste om va? :D
Getsemane
2007-02-25, 22:27
Hmm jag lär vara nyoppererad men jag e på, lite får det väl slita i stygnen.. Men lovar inget kan lika gärna vara sängliggande.
Sweet luvin :D
Inte att du e nyopererad då men att du kanske va på. Hör efter med "de dina". Vore riktigt kul att lira med lite annat folk än man e van med här hemma.
Är i Piteå hela lördagen och söndagen så whenever mer eller mindre..
Hörs å störs..
Hör rykten att det skall finnas ett "reballcenter" i Umeå, eller rättare sagt någon upplevelse firma som har reball-hall.
Vet du något om detta Örnberg ??
Tommesatan
2007-02-26, 08:29
www.megazone.se
Kallar det visst Phazerzone.. Lite beigt med pumpmarkörer, men kul med västar som räknar träffar så att det går på poäng.. Men då räknas ju inte alla skott i skallen å andra lemmar..
Unregistered
2007-02-26, 10:57
det finns 3-4 kalix bor som jag skulla kunna sparka iväg till pite om det låter intressant??
Precis som Tomme säger så är det Megazone som har nått odrägligt reball liknande.. bara smärtsamt på alla sätt å vis.
Mörka lokaler och vassa kanter = fina bulor i pannan.. trust me I know haha
Inte så att ni kanske eventuellt har något på g i helgen spelmässigt? Kommer missa vår träning här i Umeå så vore kul å lira me er där uppe om ni har nå kul på g dvs. Och så såklart lira med/mot er igen dör man ju inte av :p
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.