Q
2007-05-10, 22:32
För att komma åt de privata delarna i forumet som rör P.A.G. måste du ha ett aktivt medlemsskap så se till att betala i tid så slipper du upptäcka att du att blivit "utelåst".
Kolla hur du ligger till med Jimmy aka "Q" om du är osäker. (http://pin.inorr.net/forum/member.php?u=2)
Bli medlem
För de som blir medlem eller förnyar sitt medlemskap under 2009 är avgiften enligt följande:
Junior (upp till 25år) - 0kr
Stödmedlem - 50kr
Senior (från det år du fyller 25år) - 150kr
Familj - 200kr
Ditt medlemsskap gäller under det aktuella kalenderåret, blir du medlem från augusti till december blir du automatiskt medlem även nästa år.
Efter att du betalt in medlemsavgiften till föreningskontot(om du är 25 år eller äldre) så skickar du ett mail till jimmy@utterstrom.nu med följande information:
Fullständigt personnummer ÅÅÅÅMMDDXXXX (nytt från 2007):
Förnamn:
Efternamn:
Adress:
Postnummer:
Telefon:
E-mail:
Nick/Användare på forumet:
Föreningskonto på Swedbank för betalning:
Clearingnummer: 8264-4
Kontonummer: 53 110 290-3
Förnya medlemskap/Uppdatera kontaktinformation
Vi kör med kalenderår vad gäller medlemskapet och det innebär ju att mångas medlemskap går ut vid årsskiftet.
Ni som vill fortsätta vara medlem i PAG får betala in medlemsavgiften till föreningskontot och skicka ett mail till mig på jimmy@utterstrom.nu så jag vet var pengarna kommer ifrån. Passa gärna på att uppdatera er kontaktinfo om ni har flyttat under året.
För er som är under 25år och vill bli medlem eller förlänga medlemskapet så räcker det att ni skickar ett mail med era aktuella kontaktuppgifter.
Mer info om medlemsavgifter och var den ska betalas står överst i denna tråd.
Kolla hur du ligger till med Jimmy aka "Q" om du är osäker. (http://pin.inorr.net/forum/member.php?u=2)
Bli medlem
För de som blir medlem eller förnyar sitt medlemskap under 2009 är avgiften enligt följande:
Junior (upp till 25år) - 0kr
Stödmedlem - 50kr
Senior (från det år du fyller 25år) - 150kr
Familj - 200kr
Ditt medlemsskap gäller under det aktuella kalenderåret, blir du medlem från augusti till december blir du automatiskt medlem även nästa år.
Efter att du betalt in medlemsavgiften till föreningskontot(om du är 25 år eller äldre) så skickar du ett mail till jimmy@utterstrom.nu med följande information:
Fullständigt personnummer ÅÅÅÅMMDDXXXX (nytt från 2007):
Förnamn:
Efternamn:
Adress:
Postnummer:
Telefon:
E-mail:
Nick/Användare på forumet:
Föreningskonto på Swedbank för betalning:
Clearingnummer: 8264-4
Kontonummer: 53 110 290-3
Förnya medlemskap/Uppdatera kontaktinformation
Vi kör med kalenderår vad gäller medlemskapet och det innebär ju att mångas medlemskap går ut vid årsskiftet.
Ni som vill fortsätta vara medlem i PAG får betala in medlemsavgiften till föreningskontot och skicka ett mail till mig på jimmy@utterstrom.nu så jag vet var pengarna kommer ifrån. Passa gärna på att uppdatera er kontaktinfo om ni har flyttat under året.
För er som är under 25år och vill bli medlem eller förlänga medlemskapet så räcker det att ni skickar ett mail med era aktuella kontaktuppgifter.
Mer info om medlemsavgifter och var den ska betalas står överst i denna tråd.