Visa fullständig version : är det någon men än jag som haft problem med sitt halo/empire mag??
har haft ett halo som sprack... köpte då ett empire b2 och nu har den också spruckt... båda har spruckit i halsen, är det fler som haft problem med sina mag? finns det bättre alternativ? har funderat på Pulse och Velocity. vilken av de är bäst?
Getsemane
2007-07-30, 13:45
Kan mycket väl vara att du har spänt din clamping feedneck för hårt eller att du saknar just en sådan. De feednecks där man vrider ned sina magg brukar vara väldigt påfrestande för maggen.
Kan mycket väl vara att du har spänt din clamping feedneck för hårt eller att du saknar just en sådan. De feednecks där man vrider ned sina magg brukar vara väldigt påfrestande för maggen.
jag har en clampingfeedneck och jag har inte spänd den speciellt hårt, på mitt halo som också spruckit hade jag en feedneck där man vrider ner magget... men jag tycker ändå att empire och halo kan jobba lite på kvaliten =/
_forsberg_
2007-08-04, 15:23
tror de är rätt vanligt plast åldras och blir dålig ja tappa hela necken på mitt så ja fick köpa nytt skal å de är bara 2 år gammlat
tror de är rätt vanligt plast åldras och blir dålig ja tappa hela necken på mitt så ja fick köpa nytt skal å de är bara 2 år gammlat
ok, min var bara 3 månader :/
_forsberg_
2007-08-09, 05:54
ah okey men de kan ju ha legat en stund innan du köpte de
Då kan man ju köpa en pulse, gjort i samma material som linsen till maskerna.
http://www.youtube.com/watch?v=exlVFu92nsA
Då kan man ju köpa en pulse, gjort i samma material som linsen till maskerna.
http://www.youtube.com/watch?v=exlVFu92nsA
aa, vet, men de är ju gräsligt fula sen har de ju inte någon ripdrive
har då aldrig ens kört min ripdrive, järnet onödigt.
_forsberg_
2007-08-29, 20:40
har kört min rip många gr dock gick den av ska du ha ett puls så ska du ha rf chippet oxå då e dom grymma.. och du råka klägga så bara att slå av ögonen å å hoppern hinner ändå med
har kört min rip många gr dock gick den av ska du ha ett puls så ska du ha rf chippet oxå då e dom grymma.. och du råka klägga så bara att slå av ögonen å å hoppern hinner ändå med
ok, jo jag har funderat på en puls =) får se vad som händer, lite snält med spelare i gällivare så det blir sällan att spela
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.