handdator

Visa fullständig version : Eran träningstid

poovi
2008-01-31, 12:42
Tydligen är ni riktigt slöa på att städa upp efter er på eran egen träning.
Fixar ni det inte nästa träning blir ni av med tiden!

miXon
2008-02-01, 19:19
asså det där tyker jag är grymt fela att dra alla över en kant. det är många som sköter sej, och många inte gör det. det är ett stort problem med att många kastar bollar på varandra och inte städar, jag städar alltid mycket och det är ingen som klagar på mej iallafall. jag gör mitt bästa där och om ingen säger något kan jag itne ta till mej det. några som brukar vara duktiga på att kasta bollar är johan och simon, sen är det många fler.

björn ringde till mej och sa om dethär och jag tycker itne att det är rätt att straffa ALLA eftersom NÅGRA inte gör det dem ska. vi har faktiskt betalt för att så spela.

Jag har tex flera gånger frågat om ni behöver hjälp på knatteträningarna med mera och jag var och hjälpte i måndags men min hjälp behövs tydligen inte fast jag gjorde grymt mycket i måndags. jag erbjuder ju mej att hjälpa på andra träningar än mina för att allt ska gå smidigare. försvinner våran onsdagsträning så kommer jag att sluta med paintballen i gällivare och det är de säkert fler som kommer att göra!

det är NI som tränare som måste fixa så att det där fungerar, jag brukar säga till men det är ingen som lyssnar.

Du VET jag är väldigt seriös när det gäller paintball!

poovi
2008-02-01, 23:42
Så du Micke tycker att jag ska stå som en morsa och titta vilka som krattar boll på eran träning och kicka dem från erat lag...låter lite konstigt i mina öron.
Ni är ett lag och ska väl kunna kommunicera med varandra både på och av banan.

Det är ju bara att ALLA hjälps åt och gör det tråkiga som hör till. Borde inte vara så svårt eftersom det endast tar max en kvart.

miXon
2008-02-02, 00:44
Men vafan?! ska jag som plockar boll och gör mitt jobb straffas för att dem andra inte lyssnar? vad är det för stil? jag har hjälpt jätte mycket på alla sätt och verkligen försökt att få folk dit så att föreningen ska växa, och ska jag straffas för att dem andra inte lyssnar på mej om jag säger att de ska sluta kasta boll? och nej, jag har inte sagt att du ska stå som en morsa och säga åt dem eller kicka någon från vårat lag, jag sa att NI som tränare borde säga något så att de slutar att kasta bollar och plocka dem istället, dem lyssnar förmodligen mer på er än på mej. tycker du att det är rätt att ta bort våran träningstid när det finns dem som verkligen sköter sej?

hur ska jag och många andra som sattsar seriöst på paintballen kunna komma någon stans när det funkar såhär? som jag sa, jag brukar säga till dem att plocka upp dem istället för att kasta omkring dem på varandra! tycker inte du att jag försöker få allt det här att funka bra? varför kan man inte bara prata på nästa träning och säga vad som gäller? och göra något åt dom som inte gör det dem ska istället för att straffa alla?

poovi
2008-02-02, 12:20
Men Micke, det är inget personligt mot dig. Det gäller hela laget - Mentally twisted.
Här har vi tränare genom mig påpekat ert slarv i lokalen under er träningstid. Om inte alla i ert lag har tillgång till internet och kan använda sig av forumet är det väl bra om du eller någon annan som lagledare kan vidarebefordra informationen på nästa träning.

Eftersom träningen har en start och sluttid bör dessa hållas för att samtliga ska kunna hjälpa till att plocka ihop efteråt. Den som är ansvarig för boll och nyckel ska inte behöva vänta på att övriga ska hjälpa till att plocka ihop bollen. Det är tråkigt, men något som måste göras. Observera att vi inte har dragit in tiden, ni kan fortfarande bättra er.

miXon
2008-02-02, 14:30
jag vet att ni inte har dragit in tiden än och att det itne är personlig. MEN eftersom det är många som itne sköter sej så är det stor risk att det kommer att kastas bollar ÄVEN om jag och fler säger till. och då vill jag bara veta... om då våran träningstid kulle dras in? när får dem som då sköter sej spela? skulle vi då få nöjja oss med söndagarna för att andra inte kan lyssna och sköta sej? det är det jag reagerar på.

Ett bättre alternativ skulle vara att stänga av dem som kastar boll från ett träninigspass?

poovi
2008-02-12, 15:03
I morgon Onsdag 13/2 är eran träningstid framflyttad en timme p.g.a en uthyrning.
Eran träning börjar alltså kl 19 och slutar kl 21.

miXon
2008-02-16, 17:31
kan man inte alltid ha att den börjar kl 7?? för att björn är på jazzen till kl 7 typ och annars förlorar han mycket tid.

poovi
2008-02-17, 08:39
Det är nog inga problem.

miXon
2008-02-17, 20:23
bra, men då kör vi kl 7 på onsdag då?