handdator

Visa fullständig version : Hur gick det för er i Malaga

PuTtE
2008-04-11, 08:50
Kan vi inte få höra en berättelse om tävlingen ??

pa_the_man
2008-04-15, 21:40
ja vart ska man börja.......

det gick sisådär faktiskt då vi tyckte att vi va bättre än de flesta lagen där.
tyvärr så hade vi knas med två hoppers i två matcher och där av minst en förlust för mycket, missade den med en kvar och jag som hade strul hade två helkroppsfigurer att skjuta på men ingen boll i bössan, hade vi vunnit den matchen så hade vi gått till finalspel A och nu blev det finalspel B ist. Så pga den förlusten slutade vi 19 i första delen ist för 8.....så det va surt. (lördag 3 vinst och 2 förlust)
sedan på lördagen så blev det tyvärr lite för mycket öl till joys match och lite mer efter spelet på stans krogar så vi va inte så alerta på söndagmorron. (söndag 2 vinst och 3 förlust)
men överlag så tyckte vi att det va en helt klart godkännd turnering (21 av 42)men vi är besvikna då vi vet vad vi är kapabla till. hade vi tagit oss till A slutspel vet man juh aldrig vad som kan ha hänt.
vi skulle varit minst 10 ist för 21 om vi tittar på de lagen som va på top10. vissa lag va grymt duktiga och det är inget att skämmas över att man förlorade mot dem men vissa va kass men hade tur och en del "sideline" coaching oxå

sedan om tävlingen som den.....GRYMT.
fint väder, stranden och en jävla massa paintball. synd bara att det va på en turistort så det är lite dyrare med allt där i jämförelse med icke turistort (som i sverige typ) men helt klart värt att åka iväg på då det är det närmaste man kommer huntingtonbeach ;)
kul att se amerikanska pro spelare och live (olli lang, ryan greenspan, dave williamson, federov, chris lasoya, josh dave, tim montessor, glen takamodo och fler i både edmonton impact och phillydogs. (är kass på att stava och folks namn så ha det i tanken)
och sist men inte minst....playersparty.
what to say what to say.......fullast på festen va Oliver lang, ryan greenspan och max.
en fest som inte gick till världshistorien för den med mest röjj men trevligt va det.

så det summerar nog det hela.

min rekomendation är att om ni har tid,råd och möjlighet så ÅK!!!!!!!!!!
det är lätt värt det om man värdesätter paintball och att ha roligt.

poovi
2008-04-21, 20:03
Fan vad kul...jag vill å spela!

Blir det några fler mille för er?

pa_the_man
2008-04-21, 21:38
nja inte för mig personligen i år men grabbarna va sugna på fler evt touluse eller tyskland. skulle jag åkt på en till i sommar hade jag nog åkt till touluse men det är ganska dyrt där i turist delen av frankrike.

joel wizards
2008-04-21, 23:37
satsar nog på touluse och paris

det kan bli tyskland oxå

poovi
2008-04-22, 16:24
Hojta till om ni blir kort om folk till någon tävling. Är sugen på både mille och svenska tävlingar.

_forsberg_
2008-04-22, 20:21
ett tips är att lägga ut en tråd på pb.se om att du är intresserad brukar vara ganska många som är intresserad jag kommer åka på london,tyskland,paris iår