handdator

Visa fullständig version : Lumpare på I19 vill spela paintball

Softarn
2008-06-01, 16:07
Tjänstgör på I19 i boden nu och min pluton är ev. intresserade av att spela paintball. Vi är 37 pers och det som är intressant är skogsspel. Finns det någon som har en bana och markörer för uthyrning i närheten?

PoMMe
2008-06-01, 22:47
Byske har nyöppnat en uthyrningsbana med hembyggda hinder osv(Tel. 0707 - 73 80 06 )
Vi i PAG (piteå) har en speedballbana & en plastdunksbana, ingen skogsspel dock,(073-8453002)

Men närmaste är nog recballspelarna i Boden, om dom lirar fortfarande.
Thrashmaniac - Nicklas Lejon - 0730693993
Testa ringa han och fråga om dom är aktiva fortfarande eller om han vet av någon annan.

Sen finns ju altid forumet på www.paintball.se

Det löser sig nog!

/PoMMe

PuTtE
2008-06-02, 12:57
Du har ju även Pirre i Lule som hyr ut ...

Duckaduck
2008-06-18, 00:41
Tjänstgör på I19 i boden nu och min pluton är ev. intresserade av att spela paintball. Vi är 37 pers och det som är intressant är skogsspel. Finns det någon som har en bana och markörer för uthyrning i närheten?
Vi har två banor i Åbyn, Byske (några mil söder om Piteå); en tätare "skirmish" bana med bilvrak, oljefat mm, samt en större skogsbana. Nu kanske Byske känns nog så långt från Boden för en speldag, men kan ni fixa eget spelområde så kan vi ordna utkörning av utrustning. Fast om ni har möjlighet så borde ni absolut komma och spela. Vi kan även ordna dryck, grill, mm.

MVH,
Peter

www.byskepaintball.com - Paintball & Aktiviteter (http://www.byskepaintball.com)
0707 73 80 06 (David)

PuTtE
2008-06-18, 21:11
Vi i Piteå föreningen tar även vi på oss skogspel men precis som Byske paintball så får ni hålla med egen mark, och även vi kan köra ut pickorna till er.. mot en milersättning.

Men skulle jag var ni så skulle jag istället komma till Piteå och spela på våran dunkbana då detta är så mycket roligare än skogspel, det blir mer action och adrenalin då man ser varandra hela tiden. Finns även möjlighet att grilla på plats och nät runt banan så man kan se spelande polare hela tiden.

Vi har dock endast 13 pickor så max 13 stycken som spelar samtidigt.. om ni är så många som 37 stycken så brukar vi dela upp er i 8-10 lag och köra en turnerning där alla möter alla.

Vi tar 250kr/skalle och då ingår 200 bollar och mask, extra boll kostar 50 öre bollen.
För mer information ring Patric på 070-8647581. Så kan vi prel boka en tid och bestämma hur ni vill ha det.

/Putte