Visa fullständig version : låna lagbild av någon?
tja, vi hade tänkt sätta upp nån affisch på skolan och sånt om att vi söker lagmedlem till beyond, och de ser ju bättre och fräschare om bilden representerar ett lag med samma kläder vilket inte beyond har än... så om nån har en nice lagbild i break:en eller nått så kanske vi kan låna den? vi hade tänkt fixa oss en till lagmedlem och så hade vi tänkt skriva att dom som inte är seriösa men vill spela paintball på fritiden som hobby så hade vi tänkt skriva lite om P.A.G och pin.norr också.
men låna oss gärna en bild om nån har =)
eller om nån som spelat förr vill joina Beyond och börja tävla m.m så släng ett pm eller liknande! =) bye.
ha rsökt.. vi har ju haft ett bildarkiv men verkar ligga nere sen crashen på förra sajten där fanns det många bilder .. men har säkt på min dator och hittar följande bilder..
okej =) tack så mkt nu ska vi börja ragga ;)
annars så är ju denna bild klockren på joy:
http://www.rampdphotography.com/Paintball_Wallpaper_Item.aspx?ID=10
vette fan om man får ta den, men skön är den!! :)
Ska försöka fixa med bildarkivet när jag får lite tid över och motivationen finns där. Hittade i varje fall en till breakbild på TXR, borde vara från 2004 skulle jag tro.
just den bilden jag sökte Q...
är den inte från 03, var ju då vi handlade enhetligt allt typ..
Bilden Q linka var jäkligt nice:P
Hittade en till trevlig bild från samma tillfälle och kollade EXIF infon och enligt den är bilderna tagna 2004-06-27 12.43 och 12.45 :)
tror det är från 2005 Pirre var och fotade en heldag på banan, mycke breda kort osv, vet inte vd termen är för sånna slags kort men.. Dom va sjuuukt nice ..
Se mitt inlägg Pomme det är då dom är tagna men däremot har du rätt i att det är Pirre som har fotat.
Getsemane
2009-01-08, 09:22
Tänk att bilder på er snabba och graciösa som gaseller ska spridas.
När ni springer så bländande kvickt att det är som att se ett formel 1 race.
Sen kommer de nyrekryterade och får se oss, ett par lönnfeta flodhästar med visslande luftrör sakta hasa sig över banan på buken i ett sista desperat försök att bränna bort lite av julmaten. :evilgrin::D:laugh:
hahahahahaha!! nu fick man upp lite roliga bilder i skallen..
så då fick man sig en lite skratt stund på jobbet också, tack! :banana:
hahahahahaha!! nu fick man upp lite roliga bilder i skallen..
så då fick man sig en lite skratt stund på jobbet också, tack! :banana:
Va i he... harru tillgång till PiN på arbetstid, e ju inte rättvist!
fast jag sparar då mitt godis till eftermiddagarna :wink3:
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.