Visa fullständig version : Vad behöver jag?
Tjenare, Gets sa att jag skulle köpa något till feednecken. Är det någon som har nått förslag på vad det kan ha varit? (Jag har glömt vad han sa :P)
Getsemane
2009-01-25, 18:44
Det var en clamping feedneck. Här hittar du under upgarades vilka som har de rätta gängorna. http://protoslg.info/
A feed neck is probably the first upgrade needed for the SLG due the fact that is undersized and nonadjustable. Any feed necks made for a Matrix (Original, DM3, DM4, DM5, DMC, DM6, DM7, DM8, PM5, PM6, PM7, PM8) should work. Just about every company makes an upgrade feedneck for the Matrix.
Vad är det här då?
DM3, DM4, DM5, DMC, DM6, DM7, DM8, PM5, PM6, PM7, PM8?
Kan nån hjälpa mig hitta någon feedneck med Matrix gängor? Snälla :)
Finns även på dom flesta paintball butiker på nätet men vi rekomenderar att du kollar med vår sponsor sissos.
Tack tack :D
Ska försöka kolla upp några mer sidor, ska köpa kläder och annat :) Och provapåaren blev sugen på paintball nu så han ska kanske köpa markör.
Så det jag menar är att jag ska hitta billigaste stället att ta beställning på kläder, startpaket och ny feedneck osv:D
Getsemane
2009-01-25, 20:50
DM är förkortning på markören dye matrix och pm är proto matrix.
Oj märkte att länken var till webshop, men den heter Proto PMR Feedneck Röd.
Håller den här fast feednecken så den inte kan snurra? Så som det hände när togga använde min markör :P Magasinet snurra runt som Batman karusellen :)
TXR skall byta utstyrsel i år, kan ju göra något gemensamt inköp om ni har tid att vänta.
Eller kanske börja spela under TXRs flagg, så kan vi till och med handla likadana kläder.
Är det så att du behöver kläder just nu för att spela så kan du få låna av mig, bara komma förbi och testa ut har flera års uppsätninga av olika jerseys, byxor, handskar m.m. Sen är det bara låna dem tills du får egna...
welcome to puttes paintball mansion :banana::boogie::headbang:
Ojdå :) Tack :D Föresten, känner du en Eva Sandborg? Hon kände nån Putte som lira paintball här i piteå.
Yes jag "känner" diskborst Eva....
Coolt, PuTte. jag e rätt less på å spela klädd som en lodis. Så jag lånar hemskt gärna några gamla byxor och tröja om du har nån gammal till övers till jag införskaffat mig:)
Bara att fråga Eva vad jag menar med diskborste Eva... litet intern skämt från tiden vi umgicks.. men jag misstänker att hon inte berättar för vem som helst...
Bara att fråga Eva vad jag menar med diskborste Eva... litet intern skämt från tiden vi umgicks.. men jag misstänker att hon inte berättar för vem som helst...
Hon berättar säkert för sin styvson :)
Och ja det skulle vara fint att låna lite kläder.
Om du är hennes styvson så tror jag inte hon berättar men kanske då du blir äldre... :-) har med blommor och bin att göra...
Om du är hennes styvson så tror jag inte hon berättar men kanske då du blir äldre... :-) har med blommor och bin att göra...
Eller så gör du dina egna sanningar som vanligt....:inquis:
TXR skall byta utstyrsel i år, kan ju göra något gemensamt inköp om ni har tid att vänta.
Eller kanske börja spela under TXRs flagg, så kan vi till och med handla likadana kläder.
Är det så att du behöver kläder just nu för att spela så kan du få låna av mig, bara komma förbi och testa ut har flera års uppsätninga av olika jerseys, byxor, handskar m.m. Sen är det bara låna dem tills du får egna...
okej okej :P vi hade tänkt beställa från animalpaintball.com (usa) där man får teamrabbatt ett 5manna blir det 455per tröja och lägger man till 100kr/tröja får man dessutom en matchande headrag på köpet:P och på det hade vi tänkt köpa till designade NXe backpacks för 90dollar och då blir det en var:P vilket är billigt för en NXe pack om jag har rätt ? :P
eller kan ha tänkt fel om NXe packen... står 5pack för 59,95$ kanske är per styck med rum för 5pods? och inte 5st backpack?... http://www.animalpaintball.com/cgi-bin/VirtualCatalog/CatalogMgr.pl?cartID=b-7650&SearchField=partnumber&SearchFor=00303&template=custom_packs.htx&hdrFile=ssi-customgear.htx
vad tror ni?
det är med plats för 5st poddar!!
POD och Packpack är det rätt stor skillnad på:P
men dom kan ju förklara lite bättre! hahaha xD
Tjena,tjena.
Fungerar ett Tankcover, 45Ci.
Till våra 45Ci's flaskor? eller måste tanken vara ''rundad'' för att den ska passa?
det funkar fan att bara tejpa runt flaskan också!! om ni vill spara lite cash :P
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.