Visa fullständig version : Låna till JT?
Jag har ett problem :P Jag har inte fått min lufttank från Stratec än, vet inte varför det dröjer men skulle man kunna låna en av PAG ifall den inte kommit innan vi rör oss mot uppsala?
Du kan låna mitt preset om du behöver.
Ska bara kolla så att det inte gått ut, är ett 68cui 4500 med HP-reg.
amen det är ju för schyst ^^ tack
Glöm inte bara tanken då;)
Jag och skalman vill gärna låna några jerseys också:)
Pratat med Purken, men postar en Reminder här för säkerhets skull:)
Syns i uppsala!
jag har ett gäng jerseys men tyvärr är jag ju inte hemma.....
Getsemane
2009-05-07, 16:41
Har en Smp (grå jersy) jag kan ta med mig och låna ut.
tar med min extra, fast den e ju typ xxxl :D
Getsemane
2009-05-11, 08:23
Ta bara med min jersy på söndag så tar jag den då, tack beyond för allt, kul att ni tog chansen och åkte iväg!
haha, varför tog vi inte din då Putte, allt hade ju bounce:at onödigt mycket! :D
Det är VI som ska tacka, för jerseys,lustsystem,skiftnyklar,skjuts och annat:)
Jag har lite pengar att lämna in för våra grans-träningar.
Tjenare tjenare! Inför JT är det såklart en massa saker som måste lånas, framförallt till vårt nyaste tillskott.
Det Jag efterlyser är:
Spelartröjor 2st
Poddbälte m. 2pods
Byxor ( ifall ngn vill avvara, annars köper vi ett par)
Victor kommer att ta Toggas Eph picka/reloader/tub. Men nån extra kan väl vara praktiskt ifall något skulle strula?;) Han lånar min X-mask.
Tack på förhand.
Spelar tröjjot har jag en uppskö sen har vi fortfarande ett par test empire byxor ... som om hqan kan ha dom så kan han låna dom... men dyk förbi nån dag och prova ut...podbälte kan jag kanske fixa .. har ett gammalt som man sätter på ett vanligt bälte... men måste åka förbi Regnbågen för det ligger där..
Okej, Han är redan i uppsala och hälsar på sin syster i veckan, så det blir svårt. Men han har ungefär samma storlek som mig. Kan jag komma förbi imorrn? Måndag
3/8 ?
tar med till banan i kväll..
Getsemane
2009-08-04, 13:27
Tjenare tjenare! Inför JT är det såklart en massa saker som måste lånas, framförallt till vårt nyaste tillskott.
Det Jag efterlyser är:
Spelartröjor 2st
Poddbälte m. 2pods
Byxor ( ifall ngn vill avvara, annars köper vi ett par)
Victor kommer att ta Toggas Eph picka/reloader/tub. Men nån extra kan väl vara praktiskt ifall något skulle strula?;) Han lånar min X-mask.
Tack på förhand.
Har 1 spelar tröja att låna ut SMP grå
Poddbälte och pods kan ni få låna av mig, nxe bälte och fatboy poddar.
Byxor har jag också till utlåning, ett par väl använda Empire eller ett par stora jt. Lukten av svett och färg ingår.
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.