Visa fullständig version : Tack TXR o Golio
Fan va skojj vi hade i helgen.Länge sen en sån stämning på paintball.
Tack för all hjälp som vi fick.
O ett xstra STROT tack till Golio som var super.
tack själva det var sjukt roligt ...
Ignitions som domare var :thumbup: att sen få spela på millenium banan var skitskoj!
grym helg med mycke kärlek...
Tommesatan
2009-05-11, 20:58
Men för fan kan nån lägga ut en redig reseberättelse för de som satt hemma i helgen?
Inte någerst står det ens hur det gick/om ni placerade er?
Hallå?
Enda vinken jag fått är att golio var full å hånglade med gets.. :wink3: men annars då?
gets sa väl åt golio har du sugit dig till krogen så får du faan suga dig till hotellet oxo... eller hur det nu var..
Getsemane
2009-05-13, 15:39
Men för fan kan nån lägga ut en redig reseberättelse för de som satt hemma i helgen?
Inte någerst står det ens hur det gick/om ni placerade er?
Hallå?
Enda vinken jag fått är att golio var full å hånglade med gets.. :wink3: men annars då?
En naken vindrickande och småfnittrig Golio passade även på att redigt besudla min Vice. Han kom dock direkt ifrån bastun och duschen så skadan var inte lika stor som den kunde ha vart, kan dock aldrig se på den med samma ögon som tidigare.
Gets, som hämnd på Golio så kan du alltid kasta ut alla hans grejjer i hotellrummet, "sno" pangen hans och vänta lite :P
Gets, som hämnd på Golio så kan du alltid kasta ut alla hans grejjer i hotellrummet, "sno" pangen hans och vänta lite :P
:laugh::laugh::laugh::laugh:
Ja den minen glömmer vi aldrig....:evilgrin:
Jag hade bara en pang med mig på hotellet, och den kan gets besluda när han vill ;)
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.