Visa fullständig version : Fixa igång banan..
Jag, Gets och Anton kommer att träffas imorgon 10.00 på banan för att ställa i ordning den inför sommarens paintball spel.
Prio är att fixa nätet så att det är klart för spel, samt fixa till "borden" som av någon anledning plockades isär ifjol.
Detta kommer endast att ske om vädregudarna tillåter det, dvs regnar det så blir det inställt, fler är välkomna att delta om dom har möjlighet.
/Putte
tyvärr så jobbar jag då :(
jag hade gärna hjälpt till men sorry!
har skola annars hade jag hjälpt till.
Jag kan hjälpa till ett tag, tills skolplikten kallar..
Vi hann fästa upp nätet med fler krokar, sätta plaststolpar med snurpex på andra sidan om varje stolpe så att inte nätet skulle blåsa iväg. Såg bra ut vi får se hur det blir med tiden.
Kapat bort trädet som hade gått av i en storm och hängde över våra spännband, Gets och Orion hämtade även dunken som sprungit iväg 100meter in i björkskogen.
Det som är kvar att göra är följande:
Röjja upp allt som ligger utspralat på banan, typ lägga allt i en enda hög eller åka till tippen
Ställa i ordning borden, kanske flytta dom närmare buskaget
Laga alla hål i nätet med små snurpex (liggger en hög med snurpex i maskinhall1)
Laga startvärnen med, dvs snickra på snedslåar tror jag det heter.
Det enda vi inhandlat är 200st uv-beständiga snurpex, lämnat kvitto i Q´s brevlåda.
Dessa tillsammans med fler krokar och vajjer ligger i en påse i min boda på framsidan.
/Putte
Jag kan fortsätta ikväll eller imorgon dag eller kväll.... men ser gärna fler på banan så får vi det gjort fortare...
Tack till gets och orion som offrade sin skor och sockar vid hämtningen av rymda dunken...
jag kan då komma och hjälpa till både ikväll, och imorgon kväll om det behövs.. det är bara att säga till!
har dock svårt att dra mig från jobbet på dagarna!!
Getsemane
2009-05-13, 15:33
Kan närsomhelst efter 15 imorgon, om du kunde purken kan vi ta farsans släp och dra till tippen, mvh : Gets
skulle nog kunna hjälpa till efter 17 imorgon.
Jag kommer och bidrar efter 15.
Skulle vara guld om vi kunde träffas så många som möjligt imorgon efter 15.00 för bredviksberget har extra öppet till 20.00 imorgon.
Så tar vi med Gets släp och mitt släp.. så kan vi fylla rätt så mycke.... men är vi många så hinner vi nog fixa allt som måste fixas.... så är banan klar för i år...
/Putte
Dessa är på...
Putte
Gets
Purken
Orion
Togga
Fan, jag hinner inte hem till det.
beyond+flickvän har tänkt lira lite granna imorgon så ni borde kunna skriva upp dennis jocke och tina också På hjälp till delen!! skulle du Putte kunna ta med en tank åt skalman/dennis samt tror jag orion ville pröva din mini... fast de får han väl höra av sig till dig om :P Om det nu går bra att vi spelar före permiären på söndag? (Tror Tina ville pröva lite före.. innan hon äger ut hela pite ;) hehehe)
Mvh/togga
Jag nöjer mig med Vibben, jag och minin kom inte alls överens....
Premiären är på LÖRDAG förövrigt, Men beyoNd som är bitna kommer lira SÖndag också ( VI har än inte blivit slagna av verklighetens ekonomi ) Även denna gång behöver skalman Tank, men han har nu fått bekräftelse från Stratec som nu skickat en ny. Så vi hoppas att den är påväg:)
Men det löser sid nog, det gör det alltid ( Allting kommer ordna si-ig )
De som vill får ju dyka upp^^
jag är nog förmodligen inte ledig förens efter 17:00-18:00 imorgon :S ska på banken efter jobbet sen äre tapeter & färg för hela slanten! jävla skit!
men jag slår nån en signal efter allt som har med hus att göra är avklarat för den dagen. då får jag se vars ni ligger till!? så kommer jag som ett spjut och hjälper till så gott jag kan!! i promise that!!
jag och anton åker till Jula i luleå idag, vi passar på att handla in en bensindriven lövblås... billigaste jag hittat ligger på 1495kr...
1495Kr..Ändå billigt för en Lövblås om man jämför med att ett lättviktsystem kostar ungefär det;)
Men vi syns alla där ute då!
ops jag missa att det skulle vara en fixar dag på banan, har varit uti så mycket annat så jag har glömt att kolla forumet just nått i veckan
vart ju riktigt fint det dära fastän vaktmästaren inte kunde närvara :)
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.