Visa fullständig version : Bollbetalning.
Nya Bollkontot.
Bank: Sparbanken Nord.
Kontohavare: Peter "Purken" Björk.
Clearingnummer: 8264-4
Kontonummer: 53 167 838-1
Skriv ner erat namn och datum som meddelande på betalningen.
---------------------------------------------
Skuld 27/9
Kronblom 380:-
Skuld 15/11
Hugman 40:-
Skuld 22/11
Hugman 120:-
Skuld 29/11
Hugman 120:-
Skuld 13/6
Mindtech 660:-
Skuld 26/2
Togga 50:-
Skuld 12/3
Alibow 90:-
Skuld 19/3
Skuld 29/4
Ghertrud 90:-
Skuld 8/5
Linus/Dustpuppy 340:-
Skuld 5/6
Togga 340:-
Ghertrud 400:-
Skuld 19/6
Togga 400:-
Ghertrud 300:-
Skuld TÄVLING 20/8
Togga 400:-
Tooben 350:-
Soda 400:-
Skuld 11/9
Gerthrud 400:-
Skuld 9/10
Hellish 350:-
Skuld 23/10
Nisse 120:-
Skuld 30/10
Junior 400:-
Marcus 120:-
Etti 120:-
Skulder Köpenhamn.
Poovi: 1513:-
Daniel: 734:-
Skuld GVE.
Hivve 510:-
Togga 510:-
Skuld Falköping
Daniel 341:-
Allt ovanför strecket faktureras v3 2012 med 30 dagar netto.
------------------------------------------
Skuld 8/1
Hellish 120:-
Purken 50:-
Hivve 50:-
Snoken 90:-
Nighten 50:-
Nettan 50:-
Skuld 18/2
Junior 120:-
Hivve 170:-
Etti 120:-
Skuld 31/3
Purken 70:-
Hivve 50:-
PURKEN 4000:-
Skulder: 14638:-
Pengar på kontot: 14838:-
Pengar i Handkassan: ~400:-
Totalt: ~29 876:-
Purken eller Gets... beroende vem som har pengar på kontot..
Har precis betalt fakturan från Wizeguy på 17585, så vill att pengarna på kontot sätts in på DDS pg 6440639-0
Och resterande belopp tar vi från handkassan.
/Putte
Då har jag betalt in min skuld på 400kr
jag har då inga pengar på kontot..
men jag har ju handkassan!
Då har jag betalt in min skuld på 400kr
pengarna hittade just in till kontot!
Getsemane
2009-07-20, 17:38
fört över handkassan och 730 från mitt eget konto...
så då har Purken alla penki nu,,, eller gets ?? och hurmycket vart det ?
Getsemane
2009-07-20, 18:58
5071 tror jag...
5079:-´var det.
men alla pengar som fanns på kontot (6209:-) är nu överförda till DDS pg konto!
så pengar på kontot just nu: 0:-
i handkassan finns det 11830:- i sedlar.
jag har ej räknat mynten!
vi fixar det nån gång... det viktiga är ju att fakturan är betald...
putte har idag den 13/8 fått 11376:- från handkassan.
så bollfakturan från wg är nu betald!
Jag betalar mina 30kr på söndag ;)
har uppdaterat med dom skulder som folk fått genom mig
Getsemane
2009-08-15, 23:26
Har betalat in 660 kr. Märkt Gets
pengarna från gets har kommit in på kontot.
kastade precis över 990kr för Tejp/gets skulden... så du får väl bekräfta då det dykt upp på kontot.
/Putte
har fått in pengar från Hugman + 330:- av gets.
har inte fått dom 990:- ännu men det kommer väll senare idag!
kan ta någon dag då det är skickat från nordea och då det är olika banker så försvinner ju pengarna i etern i några dagar.
har precis kastat över 380kr till bollkonto för dagens spel men det står 6/8 i tråden... fel månad va ??
Betalade in min skuld på 660kr igår, 18/9.
Mindtech
2009-09-21, 09:27
Har betalat min skuld nu, märkte bet med mindtech
Både Orion & Mindtech's betalningar har kommit in på kontot, skulderna är strukna!
Mindtech
2009-10-05, 18:13
Har betalat min skuld från 27/9 idag till purkens konto
något för oss ?? 25 000 reballs för ca 10 papp... mindtech och grabbarna är ju sugan att hoppa in i potten, då lägger dom cadsh istället.
Men som vanligt måste vi besluta fort ....
http://www.paintball.se/forum/showthread.php?t=36538
Köp, vi har ju allt annat nu.
Köp, eller för dom pengarna kanske vi borde inhandla en snake istället... vi är kanske i mer behov av en snake?
Väldigt lång snake säljes för 1200 kanske är nått??? vet dock inte om den finns kvar men.
http://www.paintball.se/forum/showthread.php?t=30190&highlight=snake
hade varit grymt med en snake, men tyvärr är den som du anger av märkey X-treme air och dom har funkat väldigt dåligt, en av anledningar att den svenska firman som sålde dom slutade sälja..
Har precis pratat med Poovi och har tillsammans med honom beställt 2st små reballupplockare, skulle kosta ca 3000kr styck. Poovi beställer direkt via Wizeguy. Poovi skall ha en oxo.
Poovi hade kollat upp lite data på dom olika storlekarna, och mellan storleken var endast 8cm bredare men kostade minst en tusing mer....
/Putte
Sen tycker jag att dom som vill gå med i Potten, betalar 750kr till potten, för vi betalar 700kr för en låda a-ball men då tillkommer ju frakten. Sen är det upp till potten vad den gör av pengarna som kommer in.
/Putte
Har precis pratat med Poovi och har tillsammans med honom beställt 2st små reballupplockare, skulle kosta ca 3000kr styck. Poovi beställer direkt via Wizeguy. Poovi skall ha en oxo.
Poovi hade kollat upp lite data på dom olika storlekarna, och mellan storleken var endast 8cm bredare men kostade minst en tusing mer....
/Putte
KANON!! :D jävlat kung! nu gjorde du min dag må jag säga! har suttit å gruvat mig för att plocka reballs hela vintern ;D
planerna är väll att gå med i potten/pag så man får spela billigt i vinter .. men det är ju så mkt månad kvar i slutet på lönen som vanligt .. så får lösa det efter den 27de
kul med bollplockaren :D jag undrar dock om skulderna i första posten är dem som gäller? :p
det ska bli riktigt skönt!
Yes första posten är korrekt!
Absolut :D okej :P går de bra att jag betalar skulden på nästa träning? kostar 50kr att föra över till annan bank...
nu har jag då betalat fakturan på reballplockarna!
vart sammanlagt 7538:- så jag tog det som fanns på kontot 6060:- + 1478:- från handkassan!
första posten är även uppdaterad!
första posten är uppdaterad!! :)
ska betala så fort jag får pengar... a-kassan bråkar lite.. horor e vad dom är.. skickat in för 6veckor..fick 2papp.. :/ får förhoppningsvis på onsdag..
jag får pengar den 23 så då kommer min skuld in
Mindtech
2010-04-19, 16:39
har bet in min skuld från 22/11, ber om ursäkt för den långa väntetiden men jag glömde faktiskt bort den.
Samtliga "mina" skulder betalda idag 19 maj
Satt just pengar in för dagens krig
500penki lämnade just kontot och borde finnas på bollkontot på en straxx
Pengar från Jojje & Hivve har hittat in på kontot!
Har uppdaterat första sidan...
Getsemane
2010-05-27, 14:47
Betalat över pengarna för reball, boll och regulator :P
Pengar har kommit in från Öge & Gets, första posten uppdaterad! :D
Pengar från Soda har hittat in..
Har även skickat över pengar till bollräkningen!
Räkningen för bollen var 18747, överfört 11322, så kassan har en skuld till mig på 18747-11322= 7425kr
Pengar kommer sättas in på banken från handkassan till veckan, då jag ej hinner in på banken före dom stänger i veckan ;) jävla dagtidsarbete! haha
har redan gissat detta då jag veta att du jobbar förmiddag i veckan..
Getsemane
2010-06-12, 10:14
Har betalat in 700 sek. 350 i skuld och 350 för imorgon.
har uppdaterat första sidan.
har även varit in på banken och satt in 7000:- från handkassan på banken, så nu är hela bollräkningen betald!
Getsemane
2010-06-17, 22:52
yay jag ligger på + !!!!!!!!
Första posten uppdaterad med dagens skulder.
Även aktuellt bollsaldo..
det går inte att föra över pengar från nordeas internetbank till sparbanken nord... det går inte att välja sparbanken nord....
sparbanken nord är Swedbank...
ja det var de jag hade för mig så prövade det igår också men står bara ''Mottagarkontot är felaktigt i kombination med vald bank.'' samma sak idag också...
betala direkt till purken då ...
Ibland så får man ta bort femte numret i sparbanken nords clearing nummer.. står garanterat på någon info sida....
Från Nordea till Swedbank måste kontot bestå av 15 siffror om clearingnumret börjar på 8 och är det inte det fyller man med nollor mellan clearingnummer och kontonummer till det blir 15 nuffror.
Så i Purkens fall med bollkontot får man lägga till en nolla och då blir det
826440531678381
Förde över 410kr nyss märkt hivve . Tror det skulle täcka mina skulder om jag inte missade nått i tråden .
Har skickat in lite pengar på ditt konto nu Purken, dyker väl upp under morrondagen.
Snodde 500:- och betalade avloppsröret med idag!
Vet inte vem som ska stå för det i slutändan.. men 500:- är taget från bollkassan nu tillsvidare!
Puss.
kan man betala dessa skulder till dds?
Nope skall in till bollkontot som Purken har...
hemskt lessen att jag inte satt in mina 120 kr mitt jävla minne är fan tragiskt just nu är de tomt på kontot ska göra allt för att komma ihåg de nu när lönen kommer. jag är hemskt ledsen att ni fått vänta man ska inte behöva påminna folk..
Mvh Nils
Getsemane
2011-01-15, 11:59
Ser att jag har en fin liten skuld som ligger, betalar in vid löning :)
Broranton
2011-01-19, 01:07
Har betalt min skuld på 970kr! :)
Alltså detta är alltid ett bekymmer... snart kan vi inte bevilja att folk får skriva skuld då dom inte ser till att betala sina skulder innan månaden ens är slut...
Skärpning...
Hur många reballs köpte vi Purken.. kommer inte själv ihåg...
Förde över 1200 pix nu i OMärkta pengar tror jag .. Skrev bara in Hivve i en ruta och det var den som visades på mitt konto .. så 1200 pix utan namn = mina skulder + tröjan ..
För att tydliggöra hur mycket olika personer har i skuld:
Kronblom 380
Hugman 280
Mindtech 660
Togga 1180
Gets 350
Hive 450
Broranton 890
Jojje 600
Orion 150
Nighten 150
Jönsson 380
Viss har meddelat att dom betalt, bland annat så har broranton sagt att han har betalt 970, vilket faktiskt är mer än skulden. Men det är endast Purken som kontrollera detta. Sen har många av namnen nu även en jersey skuld som ligger.
Få tummen ur och betala era skulder.
Sen kan ni gärna meddela era kompisar som inte är aktiva på forumet att dom faktiskt har en obetald skuld.
Det jobbiga med Kredit lista blir är ju att till slut så kan vi inte lämna kredit.. för kassan har inte råd att betala sina "egna" skulder på fakturor m.m.
Sorry att jag Bitchar över detta men det är en viktig fråga.
Hm, betalade min skuld tillsammans med Jerseyn, trodde jag. Purken, har jag gjort det - eller är jag skyldig 150 kr extra?
Sorry om jag hänger ut någon, Purken kanske har fått Penki men inte updaterat.
har betalat för ett tag sen, men los purkos har nog missat det
Skickade ut en påminnelse på Facebook till "Alla"
Broranton
2011-01-28, 02:44
betalade lite extra för jag är så tät:rolleyes:
vackert Hivve:
Hör att BrorAnton har samma problem som mig, det vill säga att göra av med alla pengar som kastas över en ;-)
Sååå nu är listan uppdaterad!
Kan bekräfta allas insättningar utom Brorantons på 970:-
Jag har inte dom pengarna tyvärr.. Kolla upp det Anton och återkom!
Broranton
2011-01-29, 19:04
har dom inte kommit in ? :( asså har varit strul me mitt konto, annars får jag ta å betala det den 19:de
Broranton
2011-01-29, 19:05
vackert Hivve:
Hör att BrorAnton har samma problem som mig, det vill säga att göra av med alla pengar som kastas över en ;-)
haha så sant! dom är så roliga att använda :/ synd att det går fort innan slantarna är slut :P
Broranton
2011-01-29, 19:16
kollade nyss upp och ser ut som det har blivit fel vid betalningen så jag är fortfarane skyldig dom dära slantarna.
jag har betalat tröja och resten av mina skulder nu äntligen.. dock 10kr kvar haha..
Är listan verkligen updaterad? har för mig att jag betalat alla skulder..
Förde precis över 3000kr till bollkassan för utlånings jersey 2011, detta då bollkassan legat ute med pengar för detta. Tog från lagkassan (innestående från uthyrningar 2010).
/Putte
Oj Oj Oj börjar bli mkt pengar i skuld nu igen.
Se till att betala nu gott folk då det börjar bli daxs att beställa hem sommarens boll!
skall vi göra salg i sak och skicka en faktura till dom som inte betalat ? Sen hotar vi med krono efter det ?
Kronblom 380
Hugman 280
Mindtecj 660
Jönsson 380
Orion 350
Nighten 350
Togga 100
BrorAnton 100
Alibow 90
Axel 50
Snoken 360
Nettan 50
Ghertrud 90
Purken 100
Är de 350:- en skuld jag har, eller för kommande walkon?
För Snoken kan inte ha hunnit skulda 360:-?
Är de 350:- en skuld jag har, eller för kommande walkon?
För Snoken kan inte ha hunnit skulda 360:-?
Det är 350:- du har i skuld från vintern.
Ja, Snoken är uppe i 350:- också.
Alrighty then!! Then i shall pay!
jonson_M
2011-05-03, 16:07
Whaaat? jag är ganska så säker på att jag inte har en skuld..!
Vet att jag har tagit och betalat av skulden till jimmy när han tog släpet. om det inte är för tillfället före det som jag har skuld på så ska jag se till att betala :)
Broranton
2011-05-03, 16:14
tar och betalar min skuld här om dagarna!
Betalt!
Dumt av mig att låta det gå upp så mycket
Whaaat? jag är ganska så säker på att jag inte har en skuld..!
Jag tror det är ifrån när du köpte in dig i reballkassan.
då hade du inte pengar så det räckte till både det och walkon avgiften..
jonson_M
2011-05-04, 10:00
Jag tror det är ifrån när du köpte in dig i reballkassan.
då hade du inte pengar så det räckte till både det och walkon avgiften..
Jo men jag betalade av allt gången efter de, om du minns så hade du lite svårt med att räkna växeln.
Minns de för att de var min sista röding ur "svarta kuveret" :wink3:
Jag har uppdaterat första sidan!
Som det ser ut nu så har vi precis pengar för att betala bollräkningen..
men ändå 5000:- i skuld! Så se till att betala era skulder så vi har växlings pengar i kassan!
Någon borde snacka med Kronblom, Mindtech och Hugman för dom har gamla skulder och kommer aldrig och spelar!
Hivve snackar du med dom???
Skicka ut ett Mass medelande och hoppas nån kände sig träffad .. Ska ta dom i örat då jag träffar dom annars ..
Betalade precis 3762 kr till Bollkontot för dom nio lådorna som jag beställde, jag etalade även 15kr/låda i frakt. fick det från 875*1,25/74=14,7kr/låda.
/Putte
Tja hur mycke ska jag betala för 8/5?
HP 1020:- står det på första sidan .. Har även kastat in dom 350 jag var skyldig ..
Jo, men tror inte att en låda boll kostar 1020:- :)
hejsan jag funderade om jag kunde handla en kartong bra bollar och vad priset är?
ring elr maila på 0722253064 elr johnstenberg@me.com
Broranton
2011-05-17, 20:22
hejsan jag funderade om jag kunde handla en kartong bra bollar och vad priset är?
ring elr maila på 0722253064 elr johnstenberg@me.com340:- är bra å och billiga! och om du ska vara med å spela på söndag så skriver du ifall du är "på/av" och eventuella saker du behöver låna så skriver du på Game on och sen kollar du på närmsta datum! osv! hehe
Dyr boll du spelade med HP :) .. gissar på att purken slog ihop skulden för er allihop till en stor ..Men han kommer säkert in här och klarar upp det .
Exakt hivve..
Det är 3x340:- jag skrev på dig HP.
Men du personligen är skyldig 340:- alltså!
Ok jag har satt in 680:- nu för mig o Tooben. Så Linus är kvar.
O i forsättningen så skriv upp var o en. Jag är ingen förmyndare. ;)
ring elr maila på 0722253064 elr johnstenberg@me.com
Den mest sålda bollen är DXS Basic training och Conquest. Dels för att det är våran billigaste träningsboll (340/350:-) och för att den är helt okej att träna med, om man vill komma billigt undan. Sen finns det ju boll med bättre kvalite , dvs, skörare osvosv. Men vet inte de exakta priserna på dessa..
HP råkade skicka till DDS så har skickat vidare 680kr till bollkontot avsändare HP.
/Putte
Getsemane
2011-06-08, 08:15
Skuld 29/4
Gets 170:-
Skuld 8/5
Gets 350:-
Skuld 15/5
Gets 350:-
Betalat in.
Broranton
2011-06-14, 23:15
någon som kan få tag i dom här?
Kronblom,Hugman,Mindtech
tänkte bara för det är folk som jag aldrig sett vara å spela och dom har skuld hära, hade ju varit fint å minska listan lite!
Har påmint dom ett par ggr men händer inte så mkt ..
Sådär då har jag stryket lite skulder..
men det finns många kvar! :D
Broranton
2011-06-15, 17:01
du kan ta bort jössons för han har payat :)
Betala era skulder gott folk!
Vi måste beställa hem mer boll!
Beställer vi en pall med boll imorn måndag 20/6 ?
Vi borde ju klara 60-70 lådor... ??
har betalat in min skuld på 1070 idag den 19e juni, den är märkt Nighten
ghertrud
2011-06-19, 10:05
jag betalar mina idag!!
När ni nu beställer, kan ni beställa lite annat?
Blackboxen från förra året var bra tycker jag, DXS blazen var helt OK men då kostade den ju lite mer också..
Darksports testade jag en låda och den var riktigt bra tycker jag. Om ni inte kan köpa in mycket darksports kan ni ta in 5-6 lådor med den så köper jag och nettan dom iaf.
Blackboxen är ju från Tacticalsports, darksports vet jag ej om wizeguy har. Själv föredrar jag typ blaze eller dxs bronze men det är ju samma boll fast olika namn.
mm, tror dom har haft det förut, hittade inget nu iaf.
Men xball midnight gillade jag förra året iaf, kan ni slänga in några sånna?
Sådär ja, nu vart det beställt 80 lådor boll.
65 lådor DXS Basic.
15 lådor DXS Recsport.
Dom hade inte Midnight tyvärr Nighten..
MEN TA OCH BETALA ERA SKULDER SAMTLIGA!
WE NEED MONEY!
Har fört över 5800 kr för dom 20 nya maskerna. Det är skickat från DDS då det är en annan bank så tar det 3-4 dagar.
/Putte
Har betalat skuld på 400kr den 21/6 märkt nettan.
Nu ska alla betala sina skulder! Vi har en faktura på 26000:- som ska betalas innan 6/7 så ta och betala nu!!
Suffer, Jojje tar du och skriver upp vad du hade för skulder på lappen hemma hos dig här är du snäll så för jag in det direkt! :)
jojje 1 bronze 1 blaze
Nettan & co 1 blaze
Brolle 1 bronze
togga 1 blaze
ghertrud 1 bronze
Getsemane
2011-06-22, 07:32
betalat in 400 för sista lådan blaze jag köpt.
The money has been transfered to your account, Sir.
690;. to be exact
Tycker ni ska prova Dark Sports ifall ni kan och vill prova något nytt :-) Vi köpte in 20 lådor av den och har testat, har funkat helt kanon!
Purk, jobb du eller har du semester?
han jobbar han börjar semestern nästa veckan onsdag,
Sen har han trasig telekabel in i huset så han har ingen internet hemma heller, därför han är inne så sällan.
uppdaterat med gårdagens tävlingsskulder! :)
Jag sätter in pengar för både min skuld och Petters idag! :-)
pa_the_man
2011-08-21, 15:08
Jockes skuld på 1400:- ska delas upp i 4 delar. Jocke, p-A, HP och Mutte.
och jag hittar inte sparbanken nord på min internetbank så vad göra då?
pa_the_man
2011-08-21, 15:16
Jag har betalt in min skuld på SWEDBANK med samma clear och konto som står i första posten men med en nolla mellan clear och kontonr: hoppas det blev rätt.
Betalt 800:- för jag och petter.
Purk: Betalat boll på tävlingen och bollen för uthyrningen nu
sedär ett par gamla skulder också.. fixar det vid löning!
Sådär, nu har jag betalat.
// Mutte
Uppdaterat första posten med gårdagens skulder (7/9).
Men jag har ingen aning om vad folket tog för boll så ni får gärna fylla i hära!
MKT skulder nu, ta och betala gott folk! :)
jag tog ingen igår men jag tog en basic training hemma ifrån dig
nettan tog en recsport resten vet jag inte
Stämmer bra. tog en recsport i onsdags
fört över för bollen och DXS challenge nu, 1653 kronor
400+350+903= 1653
OK Nighten men poengarna skulle till olika konton.. boll på banan betalas till bollkontot. Resor, grejjor m.m. betalas till DDS plusgiro.
Men detta löser jag och Purken med en extra överföring.
pa_the_man
2011-09-10, 22:06
Jag borde vara skuldfri från DXS2. kolla det den som kan är ni snälla.
Getsemane
2011-09-11, 01:11
Har lagt in så att pengarna betalas in den 27e märkt betalningen Gets.
Jopp PA dina penki är bekräftade...
Måste bara säga att det är pinsamt dåligt att så många har gamla skulder som de aldrig betalar. TXR/PAG/DDS fixar och ordnar möjligheten till att spela paintball billigt och smidigt i Piteå och folk utnyttjar deras vänlighet till att slacka med betalningarna.
Jag vet vilka jag kommer råka lägga extra boll på om jag träffar dem på banan. :hmmrf:
purken, jag har betalat av dom två gamla lådorna jag hade, var några dagar sen så du borde fått pengarna nu, det var för dom gamla lådorna och det jag var skyldig för DXS
Så! allt betalat. märkte det hela med nettan
970:- inbetalt.
400 från Tävlingen.
350 från nu senast, Dxs basic training
och 120 för "Axel"
och 100 från någon gång tidigare
Har precis skickat över 300 kr för PA från DXS.
/Putte
Broranton
2011-09-19, 14:09
har just för över 1150 till bollkassan! har kanske glömt å märkt överföringen med broranton men annars så är det iaf över fört 11-09-19 15:00~
skickade 1600 nu..
2 lådor uthyrning
1 låda tävling
1 låda som jag snodde förra veckan :)
Var 350 för 3 av 4 men lite ränta får kassan då jag är sämst och långsam
Getsemane
2011-09-20, 08:32
Uppdaterat listan!
Du gör ett grymt jobb purk som har koll på allt :)
Getsemane
2011-09-27, 22:03
uppdaterad!
Sjukt bra jobbat purk, Skuldfri igen!
Broranton
2012-01-14, 07:57
såg just att jag hade skuld! så tar å betalar den 19:de! :)
Skulder bollkontot till 8/1-2012
Namn Skuld
Kronblom 380
Hugman 280
Mindtech 660
Togga 1750
Alibow 90
Ghertrud 1190
Dustpuppy 340
Tooben 350
Soda 400
Nighten 1150
Gets 1702
Nettan 370
Purken 450
Nisse 120
Junior 400
Marcus 120
Etti 120
Jojje 3182
Poovi 1513
Daniel 1075
Hivve 510
Summa 16152
Så jag kommer att fakturera utifrån detta underlag. Ber dom sätta in på DDS sen för jag vidare pengarna till bollkontot.
Kan betala det nu annars så slipper du fakturera?
Jag tar och för över pengar idag
sådär, fört över 1150 märka nighten till bollkontot
Broranton
2012-04-24, 20:26
sådär! förlåt att det tog sådan tid men tog å betala min skuld nu som var på 390! rätta mig ifall jag har fel men förde iaf över 400!
Missade den där sista posten av putte men nu har jag skickat i alla fall. 370 så nu borde jag vara skuldfri
Uppdaterat!
Men är fortfarande en MASSA skulder!!!! :@
Broranton
2012-05-03, 11:48
Uppdaterat!
Men är fortfarande en MASSA skulder!!!! :@ inte kul! men det går inte att fakturera? nog för att det tog sin tid för mig å betala men har gjort bort min skuld iallfall!
Mina peninga kommer då jag har vägarna förbi banken .. Just nu ligger alla pengar i madrassen här hemma ..
Klart och betalt .. 780 borde täcka alla mina skulder ..
har påmmint dessa via SMS
Poovi 1513kr
Soda 400kr
Togga 1800kr
Mindtech/Tobbe 660kr
Ghertud 1190kr
Har påmmint via Facebook
Linus/Dustpuppy 340kr
Tooben/Tobias 350kr
Ola/Hugman 280kr
Jag har angett skuldens storlek och vilket konto nummer det skall in på.
Däremot vet jag inte vem Kronblom, Hellish, Nisse och Alibow är ??
//Putte
Broranton
2012-05-14, 20:41
medelat alexander berglund (allibow) på Facebook samt hellish!
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.