Visa fullständig version : Recball spelare i långnäs
Tänkte jag skulle ta och registrera mig och säja hej . Hittade sidan i puttes annons på paintball.se så var ju tvungen glida in och precentera mig/oss . Vi är ett kompis gäng på 10 pers som spelar lite recball i skogarna runt långnäs med gammla sleetna victor2or på kolsyra . dom flesta av oss . Vissa har köpt lite "bättre" grejjer som a5 och sp1 och sånna dära markörer men ingen har gått in för det lika hårt som ni grabbar gör :) tänkte höra hära om det finns möjlighet för oss att låna eran "om den finns kvar ofc" kubik tanks banan ni har i öjebyn nån gång .. eftersom folk tycker det är lite långt köra till långnäs stup ikvarten och lite variation skulle inte skada .. /mvh michael hirvonen /allt i allo för våran lilla "förening"
Absolut så får ni låna den för att köra spel.
Ni är väldigt välkomna att komma och spela när vi är där, självklart med mixade lag eller att ni kör mot varandra och vi hjälper till :)
Ju fler som spelar paintball runt om här uppe desto bättre.
Vi är just nu och spelar en turnering i Uppsala så det blir inget spel för oss i helgen men det är bara ni kör om ni vill.
Hör av er om ni vill spela och kontrollera forumet här när vi spelar.
Men glöm inte att städa upp efter er, allt brännbart skräp i eldningstunnan, ni ser vilken jag menar när ni är på plats :)
PS.
Behöver ni boll så har vi alltid hemma, 330:- / låda eller 380:- för den lite bättre.
Kontakta Purken på forumet.
//Erik
Kul med annat folk från Piteå som spelar paintball.
Paintball laget beyoNd söker spelare! Vi spelar i division 3. (sämre divisionen)
Det skulle vara skitkul om ni kom och spelade med oss!
Kom och spela med oss, ni kommer tycka det är jättekul, jag lovar!
Kul med annat folk från Piteå som spelar paintball.
Paintball laget beyoNd söker spelare! Vi spelar i division 3. (sämre divisionen)
Det skulle vara skitkul om ni kom och spelade med oss!
Sämre divisionen? xD lägsta i uppsala ;)
Högst välkomna:D ni kommer inte att ångra er!
Sämre divisionen? xD lägsta i uppsala ;)
Ja? Den sämre :P
vi kommer gärna och spelar med er nån dag .. men mobba oss inte för våra victor2or bara =) ,, Vi har spelat i skogen nu i 2 år lite till och från .. förra sommaren blev det väll inte speciellt mkt för folk flyttade i hus och köpte lägenhet /söp upp paintball budgeten .. men nu är vi i gång igen ... synd ute sessongen är så kort speciellt då man lirar på co2 .. markörerna har ju en tendens till att stula då det börjar klättra närmare 0 sträcket
var faktiskt med i txr amatör tävling för .. tja vad kan det vara .. 5 år sen eller nått liknande .. lagkapten för team capslock, Smiskade ett gul klätt lag som såg lite seriösare ut .. inget ni i beyond känner igen ? =)
Vi har ju kompressor, skaffa lufttankar till bössorna och gå med i föreningen.
låter som ett vettigt/ekonomiskt försvarbart alternativ eftersom det oftast är jag som själv får stå dära med co2 fakturan i handen och försöka skrammla pengar från mina törstiga med spelare som tycker en öl på kalles är mer värt än att vi ska kunna fylla på stor tuben .. Måste bara få alla att investera i nya tuber i så fall , kan bli svår det är ju trots allt 10 öl på krogen =) . Co2 tuberna vi kör med har hur som helst sett sina bästa dagar och borde nog ha tryck testats dom flesta av dom för ett par år sen .. livsfarligt jag vet men eftersom vi bara kört "för skojjs skull" så har jag inte orkat bråka så mkt om det , Men vi ska iväg och spela nu på torsdag ute i långnäs så ska jag ta upp det med grabbarna,
Mindtech
2009-08-11, 21:38
skulle vara jäkligt nice å komma å spela lite med er, jag å HiVVe var å kolla in eran bana på öhn lite idag:)
Ska ni köra något i helgen?
yep, kolla på Game On.
--> http://pin.inorr.net/forum/showthread.php?p=39714#post39714
skulle vara kul men vet dom flesta av "oss" spelar korpen fotboll söndagar/ligger isängen bakis
Förutom Mindtech som byterblöjor/kokar välling .. Men man kanske får ta och slita sig dit om man inte är för trött "jobbar natt hela helgen" om inte annat som åskådare
det är bara att droppa förbi! ;)
Mindtech
2009-08-12, 17:30
Hehe jo jag har ju som bara blöjbyten att smita från:)
blir säkert att man doppar förbi å försöker dra med migg HiVVe om inte annat i skottkärra så får han sova lite;)
Ahhh ..
/kick #PiN PoTTsPooN tjoosan!
fullkomligt kryllar ju av gammel ircare hära .. nästan så man börjar undra vart appendix håller hus ..
gick han inte på LTH ? :)
gick ? han går säkert där fortfarande =) ,, men han är det första jag börjar tänka på så fort jag börjar snacka irc =) .. av nån konstig anledning vara han som så kul att jävlas med ..
var faktiskt med i txr amatör tävling för .. tja vad kan det vara .. 5 år sen eller nått liknande .. lagkapten för team capslock, Smiskade ett gul klätt lag som såg lite seriösare ut .. inget ni i beyond känner igen ? =)
njae det gör vi nog inte... vi har bara spelat i snart ett år så... ;) Men ser framemot att träffa recbollspelarna från långnäs ;)
dyker ni upp på tisdag så ska ni få se en bedrövlig samling med recball spelare som röker ett halvt paket cigg mellan matcherna .. måste ju fixa så byssen går från en del av banan till den andra i alla fall .. var liiite störigt att behöva sikta på fåglarna som flög över planen för att markera backarna idag .. spridningen blev ju inte alls speciellt stor :)
hivve vadå bedrövliga! inte jihad ola, they call me the forest ghost!
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.