Visa fullständig version : Fest på tävlingen
Så, när och var blir festen på ns-tävlingen? På Joymasters hade dom fixat gratis inträde på den bästa innekrogen - räknar givetvis med något liknande ;)
Observera att jag utgår ifrån att det blir en fest :)
/Linqon
(Som har tre kartor med tysköl i garderoben...)
Vi har nog ordnat "billigare" öl på Piteås enda riktiga Pub.. Karls Källa... skall bara dubbelkollas... mest troligt imorgon...
/PuTtE
Putte S8
2002-06-29, 03:27
Linqon jag tror inte du behöver vara orolig för du får säker vara med SEC. 8 och festa.
Vi har planer på en ganska "FIN" fest eller tillställning vad man nu vill kalla det.
På fredag är det väll förfest inför lördagen eller?
Vad tycker ni????
Ha det....
Dealen är 20:- flaskan (33 cl) på puben Karls Källa mot uppvisande av players, ref eller crewcard.
Låter det vara osagt om det e spikat än....PuTtE skriv att det är klart så fort du vet.
Öh om man inte har ett sådant flashigt kort att flasha med hur gör man då?
Alla spelare får ju ett playerscard och alla dommare får ett Ref och funktionärerna ett Crew DOH! :tounge2: :D
Enda sättet att få det är ju att spela eller jobba ... precis som Znark sa ... så det är väl bara att jobba och dömma eller nått...
Detta är spikat 20 kr/flaska (33cl) mot uppvisning av "kort" innan man beställer... detta gäller hela helgen... alltså Fredag tom. Söndag...
Åldersgräns på Karls Källa är normalt 20 år men det är oxo okej för 18år med "kort" att komma in...
Finns även videoprojektor har kanske tanke om att via en massa PB-film... men det mesta vi har ligger ju på datorrerna...
Aha ok då e jag med :D och spela det ska man ju.....
Vi i Impact kan kanske skrapa ihop lite vhs.....men är inte 100%
En karta till krogen så ni hittar :)
Vad är det som gäller ang projactorn är det vhs eller finns det dvd för dvd filmmer+ vcd.
Tror det va VHS som Putte nämde när vi snacka lite om det.
Iofs kanske det går att skrammla fram en DVD men kan inte lova nå :(
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.