handdator

Visa fullständig version : Bra markör?

Unregistered
2002-06-30, 21:10
Hej jag undrar om nån här kan ekomendera mig en bra markör för ca 10 - 15.000 kr r autococker black magic 2002 bra? / Spof

JÄgaren
2002-06-30, 22:13
Cocker black magic nog är det bra. Men det är mycke skruva på en COCKER så köp nå annat!!!!
Impulse eller Angel eller Intimidator.
Nya Impulse vision med 2002 circuit board den går bra som satan & man behöver inte skruva & ställa in ögat på den.

:Psg: :Psg2:

öge
2002-07-01, 06:23
inte behöver man skruva i en cocker om den är ny, kommer ju
inställd och klar, funkar fin fint..

ZnARk
2002-07-01, 10:25
circuit board

Sånna sitter det väl i de flesta elpickor, miniräknare, tv apparater mm oavsett märke :p

Jägur...e det kanske "cricket board" (hur det nu stavas) du menade? :D

Danne
2002-07-01, 12:54
En bra markör är en av märket Tracer. Det är i princip omöjligt att mata dubbelboll och den drar lite luft. Inte heller så känslig på boll. En ekonomisk och bra Pro markör helt klart.

JÄgaren
2002-07-01, 22:42
Znark det stavas såhär i mina manualer till Impulsen(Ciriuit).
Det jag menade med skruva är när man ska updatara en Cocker.
Då kan det bli lite skruva för att få allt i synkning igen.
En ny Cocker som är oskruvad är en bra pang MEN börjar man mecka så kan det bli mycke skruva eller drhp?
Nog har du mecka en hel del i dina Cockrar!

ZnARk
2002-07-01, 23:06
Nog vet jag det Jägarn...men vet du att "circut board" betyder kretskort? :D

Alltså inge speciellt för nån elektrisk mojäng.
Som du sa det så blir det som att likna vid att säga "köp en TV med circut board"

Skulle vilja se den tv eller i det här fallet en elpicka som fungerar utan ett "circut board" :jump1:

JÄgaren
2002-07-01, 23:13
Jojo men jag skrev om den nya 2002an & då menade jag att den är lätare att handhava än den gammla vision.

ZnARk
2002-07-01, 23:18
Älsk dig ändå Jägur....ville bara hacka på dig lite :D :hammer2: :sex:

JÄgaren
2002-07-01, 23:20
Jo jag vet att du blir kåt av att hacka på oss så vi alla är van!:hammer:

ZnARk
2002-07-01, 23:47
Fan Jägarn.....nu när du sa sådär och jag läste igenom din första post igen så såg den ju inte så fel ut som jag först uppfattade den.
Hackar bara på ett fåtal lyckligt utvalda som oftast lägger upp bollen så fint över nät :)

Måste nog skaffa mig ett skarpare :Oge: innan jag går lös på dig nästa gång :Present: :D

Danne
2002-07-02, 07:32
El magen (inte loadern)fungerar ju utan elen igång vad jag vet.
Längtar efter min :angel:

ZnARk
2002-07-02, 08:42
Det kan blir nog att ställa in och joxa oavsett vilken markör man har.....stoppar man in nya grejor ändras ju förutsättningarna som bössan är inställd på. Så enda sättet att komma undan verktygen är nog att handla en ny picka som e färdig tajmad och inte pilla eller stoppa in nå nya prylar i den. :)

Min och Tommes Impar va ju bara justerings fel. Sen att vi satte ihop Tommes solenoid fel i all hast kan ju göra sitt :rolleyes:

dnn: Om du stänger av elen i E-mag så blir den en mekanisk picka eftersom dom gjort en mekanisk "backup" på triggern.
Används inte elen i büssen räknar jag inte den som en elpicka...om du anser att det fortfarande e en el om den e avslagen bara för att el prylarna finns i den så skulle jag kunna kalla min trracer för elpicka med mekanisk backupfunktion om jag stoppar ett batteri i hantaget. :evilgrin:

ZnARk
2002-07-02, 09:07
Hehe
Förstod det.
Sitter bara här på kursen och tråkar lite så jag va tvungen att skriva lite för att få nå att göra.

Fatta nära det e till NS nu ! ojoj
Hoppas vädret smider och allt annat :)

JÄgaren
2002-07-02, 13:09
Jo jag fattar vad du menar drhp.