handdator

Visa fullständig version : Kursplanering - Paintball

Orion
2010-09-21, 12:08
All makt åt Tengil, vår befriare!

Jag håller på med att skriva en kursplan för kursen Paintball. En examinations uppgift i kursen Pedagogik A jag läser på LTU. Och i Kursmaterial är det lite fattigt kan man väl säga... Jag har lyckats slarva bort min egen upplaga av Paintballboken - Kan någon skriva ansvarig utgivare osvosv? så att jag kan ha den som litteratur? :) Ska ju trotts allt se ut som en seriös kurs från Svenska Paintball institutet! Namn på filmer osvosv skulle vara bra om någon kunde rada upp...

Tack på förhand.

Frullan
2010-09-21, 15:12
Paintball.se is your friend...

HiVVe
2010-09-21, 15:19
Joacim blom,Martin elversson,Oskar öberg är dom 3 kostym klädda gossarna på första sidan

Sista sidan - Tack till
Joel Groth Foto och designhjälp
Hendrik lundmarker Foto
Joakim Thureson Foto
James falk Historia och bilder
Erik Mellgren interjuv
Andreas svanberg rådgivning
Oscar sundholm rådgivning
Viktor lyssel Statist
Kenneth Hellen Info
Henri Mellin Info och korrenturläsning
Christina s"tysktY"stler korrenturläsning
Torbjlrn Larsson Designhjälp ..

Har 2st liggandes om du ska låna en ..

Orion
2010-09-22, 13:12
Hivve is my friend. Jo lånar gärna en då till lektionen, bara så man kan visa upp den. Att "eran litteratur ser ut såhär" xD

HiVVe
2010-09-22, 19:37
Bara hojta till om du har vägarna förbi .. du vet ju ungefär vart jag bor .. följ dom arga hundarna på gården bara . Och är bara sambon hemma så ligger det en på datorbordet mitt till höger .. bara gå in och plocka

Orion
2010-09-23, 10:30
OKidokie - har vägarna förbi kring 6 ikväll. Är det första huset närmast busshållplatsen vid simhallen?:P

HiVVe
2010-09-23, 14:52
aa kommer du från luleå är det första till höger efter fotbollsplanen . Står en risig audi 100 vinröd på gården och rostar bort