Visa fullständig version : Millenium St Tropez 23-25 mars
Nån som vill hänga på?
Jag, Martin och JP åker med några från Wizeguy
Jag måste tyvärr passa på det pga sååå jäääävla dyyyyyrrrrt! :D
Resa ca 3000:-
Boende 1500:-
Boll 1000(?)
Anmälningsavg 11000:-/antal spelare (6st?) ca 1900:-
Ca 7500
Cola på restaurang: 200:-
Öl på restaurang: 200:-
Hur har ni räknat resan? flyg eller köra bil?
Blir det bara en weekend eller? :)
Haha ja vi skiter i Latten och colan.
Jag kollade flyg. Tur och retur Sthlm-Nice 1400:-. Lägg på 1000:- mellan Lule å Sthlm. Buss eller bil mellan Nice och St Tropez tar 30 min.
Lars fr Wizeguy skulle isf ordna det mästa så vi får bo på samma ställer som de övriga svenska lagen.
purken om du parkerar snömopeden så har du råd =)
Jag kan oxo säga av, satsar hellre på höst/vinter tävling, typ LAS Vegas, Paris eller Malaysia...
man kan ju kanske åka på båda Putte ;)
Om det vore så väl...
TXR skall åka på alla SM och alla Norrlands så det blir bara det 7 tävlingar med 3 dagar borta per gång.
Sen var planen en internationell, men mot höst vinter.
Jo nä jag förstår det... Vi har ju oxå tänkt åka på alla sm och Norrlands, dock ska vi försöka vara borta så kort som möjligt på varje tävling för att dra ner kostnaderna
Kul Junior, har misstänkt att ni tänkt åka på alla..
Hade sjukt gärna hängt på. men finns varken tid eller pengar tyvärr
Broranton
2012-01-28, 15:19
säger som putte! har då inte råd! och ska spara pengar till sm delen och norrlands serien!
Äh det kommer nya pengar varje månad jue :)
pa_the_man
2012-01-28, 18:10
Skulle valet vara st tropez vs WC asia Malasia......... Finns inget snack om att det blir WC. säkert billigare än st tropez totalt.
PA jag kollade flygpriser till langkawa ca 8000kr så faktiskt dyrare än mot USA. Men det är ju 10 månader innan. Brukar ju vara som billigast ca 2-3 mån innan.
Är du sugen PA?
HP är ju lika sugen som jags...
pa_the_man
2012-01-29, 10:16
Sugen är man jämt men som sagt vet jag inte om jag har möjlighet. måste vänta ett ta och se hur det går och blir.
Fördelen med malaysia är att det är billigt boende och anmälan samt att det är billigt att vara där i mat och dryck.
Broranton
2012-01-29, 17:18
jag skulle då vara sugen på malaysia! det hade ju varit något! :)
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.