Visa fullständig version : Träningen 4 Maj
Jag kan inte komma, jag jobbar från 11:30 till 21:30, Sorry boys:(
Sen är det snackom Spel i sunderbyn på söndag...
/PuTtE
Q lämna kortet i brevlådan så tar jag det .. skulle aldrig lämnat tillbaka det :-(
Jag har bolagsstämma på lördag men ska smita om den tar för lång tid...fan är ju snart 2 veckor sen jag spöade folk i badminton :evilgrin:
Vilka är det som kan på lördag då?
Vad ska vi köra för nånting?
Jag jobbar på söndag, men bara till 12:00 Så om vi ska spela så kan jag vara med efter det, men behöver minst en timme på mig. Sen måste det väl roddas fram flaskor till mig o Gimp å jägur kanske oxå. Jag har då inget mag än, men kan alltid lösas. Har vi luft å kolsyra ??
vollybolla.. vi har väl stora hallen ?
Jo..undrar bara hur många vi är
Folk som kan:
Q
PuTtE
ÖgE
Znark
Frågetecken:
Tommesatan?
Jägaren?
DNN?
Ska inte vår nya lagkamrat Shadow börja dyka upp oxå eller?
Tommesatan
2002-05-03, 08:56
Jag kan på lördag.. kan väl spela på söndag också om vi har grejjor.. men det skulle vara rätt trevligt att lägga ner lite tid på banan ungefär från morgon till träning på lördag och sen hela söndagen till ljuset går ner, så kanske vi får nån ordning..
Håller med Tomme ang att lägga ner tid på banan så vi får den klar.
Både min Fader och Jeanett fyller år i dagarna så det kommer att bli en del runt i kring det + att Knarren skall ljudtestas på bilprovningen på Måndag varpå jag måste göra en massa specialgrejer för att få ned ljudnivån.
Med andra ord så kan jag inte träna med er på Lördag men kan ev spela på söndag, beror lite på hur det går.
Jo håller med Q om Shadow...men har han access till team-forumet ?? för annars så ser han ju inget..
/PuTtE
Tommesatan
2002-05-03, 11:49
Jägarn då? Han har ju kontakt med shadow.. men han verkar ju inte ha så fet kontakt med forumet.. ?
Alltså...Shadow/LMboy har inte ens registrerat sig i forumet så då går det liksom inte ge honom rättigheter :p
JOOHO på er jag kommer inte på träningen.
Jag ska på hemvärnsövning & den är ca 16 tim lång.
På sönda ska jag & jobba hela dan till sent på natten.
LM har ju inte nån dator så att han har lite svårt att se varje da.
Jag har tillgång till datorn nästan jämt!
vad e de för spel ni snackar om??
Vi har ju träningstid för laget på lördagar då vi "kräver" att man kommer dit eller har någon bra ursäkt till varför man inte kan komma och att man i sådana fall hör av sig till nån som ska dit så vi i laget vet om det.
Sen på tisdagar så är det däremot frivilligt huruvida man vill komma dit.
Jag har gett dig "Shadow/LM" rättigheter till lagforumet och de andra privata forumena så där finns det en hel del att läsa nu :D
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.